Blåttlag Slankekrigen 2012

Hurra så gode vi er!!
Vi tar en til seier neste uke vel?

Jeg har vært på spinning idag. Det gjør så godt! Men vondt i ryggen nå, håper jeg er bedre i morgen.

Noen som har mål for uken?
 
Hmm, mine mål for uka. Jeg er litt sånn nå at dette har gått helt til hodet på meg, så tror jeg må ta det litt ned igjen. Jeg tenker mat og trening hele tiden, og det er litt slitsomt.

Så mine mål:
Ta tilbake kostholdet, kutte småtull, spise meg mett og ikke være småsulten hele tiden.
Få ferdig huset til dåp i helga. Bare der ligger det et par treningsøkter.
Gå ned i vekt. Samme hvor mye/lite, bare jeg kommer meg et lite hakk til ned.
 
Er skikkelig syk enda, så blir bare sånn rolig trening på meg. Så målet denne uka er å ha kontroll på kosten(ingen matlyst) og å helst komme ned til minste noteringa.
 
Uka er godt i gang, og humøret er mye bedre enn på mandag!!
Vekta er litt opp og ned.....meget god veiing i går morges (ned 600 gram fra dagen før), men litt for høy, synes jeg, i går kveld igjen.
Jeg MÅ bli flinkere til å ikke veie meg morgen og kveld HVER DAG.

Kosten er såå mye bedre!!!
Disse to dagene har jeg spist riktig og vært fornøyd. Mandag veide jeg middagen, men i går tok jeg den på øyemål. Alle andre måltider ble veid.

Jeg må bare tipse dere om super kveldsmat;
I går lagde jeg en "kveldsmat-kake" for første gang.
Jeg halverte oppskriften jeg fant på en blogg;
50 gram mager kesam
50 gram cottage cheese
en eggehvite
litt vaniljesukker.

Visp alle ingredisensene sammen og hell i en form. Inn i ovnen på 200 grader i 30 minutter.

Det var sååå godt!!! Jeg smurte et tynt lag med sukkerfritt syltetøy på, men neste gang jeg skal jeg blande litt sukrinmelis, canderel kakao (nesten ingen kalorier....) og litt vann og ha "sjokoladepålegg":
 


Gladmamman skrev:
Uka er godt i gang, og humøret er mye bedre enn på mandag!!
Vekta er litt opp og ned.....meget god veiing i går morges (ned 600 gram fra dagen før), men litt for høy, synes jeg, i går kveld igjen.
Jeg MÅ bli flinkere til å ikke veie meg morgen og kveld HVER DAG.

Kosten er såå mye bedre!!!
Disse to dagene har jeg spist riktig og vært fornøyd. Mandag veide jeg middagen, men i går tok jeg den på øyemål. Alle andre måltider ble veid.

Jeg må bare tipse dere om super kveldsmat;
I går lagde jeg en "kveldsmat-kake" for første gang.
Jeg halverte oppskriften jeg fant på en blogg;
50 gram mager kesam
50 gram cottage cheese
en eggehvite
litt vaniljesukker.

Visp alle ingredisensene sammen og hell i en form. Inn i ovnen på 200 grader i 30 minutter.

Det var sååå godt!!! Jeg smurte et tynt lag med sukkerfritt syltetøy på, men neste gang jeg skal jeg blande litt sukrinmelis, canderel kakao (nesten ingen kalorier....) og litt vann og ha "sjokoladepålegg":


Det hørtes spennende ut, det må jeg prøve en gang.

I dag fant jeg ut hvorfor jeg har hatt så lyst på sjokolade de siste par dagene. Den 11 måneder lange tørken er over, nå er det tilbake til den månedlige hverdagen igjen. Åh, som jeg ikke har savna det;) Men, mannen er formøyd, da var jeg hvertfall ikke gravid. Det er mannen sin som tror at mensen kommer så fort babyen er ute....
 
Spennende Gladmamma, må prøve det en gang, godt du er i bedre humør  ja du trenger virkelig å bli uvenn med vekta og ikke kose den heletia ;-)

Usj ja mensen e ikke noe å hige etter, men bra mannen er fornøyd da, he he.
 
Dere er ikke akkurat pratesyke nei.
Jeg reiser bort i morgen og kommer ikke hjem før på tirsdag. Så er det noen av dere som kan ordne resultatet på mandag??
 
Tusen takk Nnem
Kan du sende med mobilnummeret ditt, så jeg får gitt deg mitt resultat på mandag.


 
Hei jenter! 
Jeg har vært opptatt noen dager her nå. Har gått ut over både kosthold og trening! Har fått vært på spinning og gått noen turer men ellers lite å skryte av.

Oppskrifter liker vi, skal prøve den, høres godt ut! :)

Håper dere som har vært syk er på vei til å bli frisk igjen nå.

God helg! :)
 
Jeg har vært her inne litt, men føler jeg skriver så mye om meg selv at man kan bli helt lei...

Hadde en snikveiing i dag, det er litt nedgang, så får hvertfall prøve å holde det der til mandag. Blitt dårlig med trening denne uka, men neste uke skal bli bedre. På søndag har jeg store planer om å få elipsemaskinen i hus, etter å ha snakka om den i en måned nå... Nå må jeg rett og slett bare få den bort hit!!

Nå skal jeg gjøre de siste forberedelsene før dåp i helga, også gleder jeg meg til å bli ferdig så jeg kommer tilbake til normalen igjen.

Håper dere får en fin helg, og at veiinga på mandag blir bra:D
 
Godt å se dere igjen.
Skorpion- vi er jo på laget for oss ;-) Så vi vil jo høre hvordan det går med alle heletiden :-)
 
Neida Skorpion, vi blir aldri lei av å lese om deg!! :)
Lykke til med dåp i helga! 

Og obs obs, jeg skal bort i helga så blir stille fra denne kanten. Jeg skal på fjellet og pakker med meg ski og gode spasersko så litt trim skal det også bli innimellom all sjokoladespisingen (kanskje ikke lov å si her men men...)
 
Lykke til med dåpen. God tur på fjellet.
Ble litt forandring i planene, vi drar ikke før i morgentidlig.

Dere får ha en god helg og masse lykke til med veiinga på mandag

Husk at Nnem er det som skal ha resultatet denne uka.

Og Nnem er vel bare gladmamma og LineMa som sender pm ellers blir det bare oppdatert i innlegget.
 
Den er grei. Her er det fastelaven i hus og vi skal bake boller.
Kostholdet denne uken har ikke vært det beste, har jo fokusert på å bli frisk. Ikke helt frisk enda, men begynner å bli mye bedre nå.

Snikveid meg og står på stedets hvil. Håper og krysser fingrene for det samme i morgen eller litt nedgang.

Ha en fin fin søndag alle sammen
 
Yes, endelig litt nedgang igjen! Selv om det ble litt kaker i går, så blir det jo en del stress, så innbiller meg at det har blitt borte;) En halv kilo ned, og det er jeg fornøyd med, håper jeg klarer det i ukene framover,at det blir en litt jevn nedgang.

Håper dere andre har gode veiinger! Lykke til!
 
Nedgang her også. Ikke helt forventet, men tar det å gjerne i mot. Da er jeg faktisk forbi minstenotering - 0,6 kg og - 0,47%
 
Her har jeg vært syk i det siste og derfor ikke vært noe på nett. Ble nedgang her, 400g. Skulle tro det var mere da matlysta har vært minimal.men men. bedre enn ingenting :) lykke til alle dere andre i dag. vi satser på godt resultat sammenlagt :)
 
Back
Topp