Blåttlag Slankekrigen 2012

Glad du er innom og Skorpion84, kjedelig å prate med seg selv ja.
Så flink du har vært da. Jeg har nettopp gått 1 time i høyt tempo, ble både svett og sliten.
Nei kan jo ikke gå ut når hun ikke kan, men vi krysser fingerne for at finværet holder seg en stund til
Gleder meg ikke til veiinga, var ikke like flink da jeg var borte, så tror det synes på vekta i morgen.
 
Hei jenter, jeg har vært bortreist i helga! Kanskje jeg glemte å si ifra! :)
Huff, har ikke fått trent, har bodd på hotell så har spist masse god mat. 
Er spent på veiinga i morgen, har hatt en dårlig uke både når det gjelder trening og kosthold.
 


LineMa skrev:
Begynner å bli helt frisk nå og skal fortsette med trilleturer som jeg var kommet så godt i gang med :) Gikk på vekta for å sjekke og det har jammen meg vært effektivt å være syk! Over 1 kg ned. Satser på at det holder seg ja!!

Hovedmålet mitt er i utgangspunktet å nå 60kg ca. Men i første omgang satser jeg på å komme inn i bunaden til barndåpen om noen mnd :) Det skal jeg greie! En annen motivasjon er at vi har bestemt oss for å ha bryllup neste år, og da SKAL jeg ha nådd mitt hovedmål! En motivasjon i seg selv :D

Helt glemt å svare på dette.
Godt å høre at du endelig er frisk og du får kommet deg ut :-) 1kg er jo veldig bra, får håpe det holder seg. Du har jo gode grunner for vektnedgang, masse gratulerer med dato for bryllup

 
Jeg har ikke fått logget meg inn på over en uke, men i dag har jeg sendt mail til Babyverden og fikk nytt passord.Og nå er det i orden.

Denne uken har jeg vært veldig flink både med kost og trening.
I helgen har det blitt litt for mye småspising, så vekten i dag hadde økt bare fra i går.
Men uansett er det nedgang- ENDELIG!!!
 
Eier desverre ikke motivasjon lengre. Samtidig er det mye jojoing på gang med kroppen min. Har bestemt meg for å trekke meg. Håper å komme sterkere tilbake neste runde av slankekrigen.

Lykke til alle sammen og heia blått lag
 


Nnem skrev:
Eier desverre ikke motivasjon lengre. Samtidig er det mye jojoing på gang med kroppen min. Har bestemt meg for å trekke meg. Håper å komme sterkere tilbake neste runde av slankekrigen.

Lykke til alle sammen og heia blått lag


Neeeei, så dumt! Men lykke til:)
 
I dag er jeg lykkelig. Rett og slett lykkelig!! Treninga har virkelig gitt resultater, ned 1,6 kilo. Så utrolig fornøyd. Men enda bedre, jeg kommer inn i enda en av de gamle buksene mine.

Og, mammutsalget begynner i dagSå blir bytur på meg etterpå med påfølgende trim på veien hjem. Wihi.


Supert med nedgang, Gladmamman!

Ha en finfin dag alle sammen!
 
God morgen jenter! :)
Ble nedgang i dag også gitt! :) Litt mer enn jeg hadde trodd så måtte inn og sjekke om det virkelig var rett. Fra 64,5 til 63,3 når jeg ikke hadde forventet noe syntes jeg egentlig er litt mye. Hvor skal dette ende? Jeg har aldri veid så lite før og samtidig våre frisk. Ikke noe alvorlig men gravid, kyssesyke og slikt. Men det kan jo ha litt å gjøre med at jeg fullammer. Nå er frøkna 6 mnd så blir mindre pupp og mer mat så må jeg vel kanskje forberede meg på endring. Ellers kan jeg jo virkelig begynne å lure på om alt er som det skal med denne kroppen her? Hadde jeg gått på diett eller hatt strengt kosthold i tillegg til rett trening hadde jeg forstått det. Visst ikke er kroppen min bare kjempevissen uten en eneste muskel så fyker vekta i været igjen når jeg skal igang med trening! :) 
Oi, det ble litt mye her men jeg har jo litt å ta igjen :)

Ellers blir det fysio idag så spinning utgår. 

Gratulerer med nedgang til dere andre 

Synd du trekker deg Nnem. :(

Blir spennende å høre hva du har handlet på mammutsalget idag Skorpion84! :)
 
I dag har jeg en veldig søtsug, men kjedelig å "ramle utpå" på en mandags formiddag.
Så her er noen søte og sunne tips:
- en stor skål med Eldorado lettgele står til kjøling ( det blir 7,5 dl ferdig gele og 7 kalorier per 100 gram... Shocked )
- en sjokolademousse-bolle står i kjøleskapet til kjøling. Den er ferdig om en time og kaloriinnholdet er 65 kalorier.
- en skål med sunn marsipan står i kjøleskapet og skal avkjøles til i morgen. Da skal jeg rulle ut marsipankuler og tilsammen inneholder deigen 180 kalorier.

Dette har jeg laget i dag.
Moussen skal jeg spise som en del av lunsjen,
geleen skal jeg kose meg med i kveld og marsipanen kan jeg rulle ut i morgen.
 
1,34% nedgang og 1kg ned. Fornøyd med det:)

I går ble det en lang trilletur i finværet. Også har jeg bestilt den der 30 day shred dvdn! Skal prøve på det når den kommer i posten. Trenger å stramme litt opp..blir antageligvis å bli "litt" støl etterpå. ;)

Lykke til Nnem!
 


Nnem skrev:
Eier desverre ikke motivasjon lengre. Samtidig er det mye jojoing på gang med kroppen min. Har bestemt meg for å trekke meg. Håper å komme sterkere tilbake neste runde av slankekrigen.

Lykke til alle sammen og heia blått lag



Så leit Nnem
 
Uansett hvordan det går denne gang så syntes jeg det er utrolig bra resultater. Vi kan være stolt av oss selv jenter!! :)
Du også Hege og Chris, er jo du som trener mest av oss. Sånn er det å ha så masse muskler! 
 


millemari skrev:
Uansett hvordan det går denne gang så syntes jeg det er utrolig bra resultater. Vi kan være stolt av oss selv jenter!! :)
Du også Hege og Chris, er jo du som trener mest av oss. Sånn er det å ha så masse muskler! 


Helt enig!! Tror ingen av oss trener så mye som deg Hege og Chris.


Veldig spent på resultatet nå, i dag tidlig så jeg at det så bra ut for det brune laget, men så så jeg våre resultater etterpå, og de var omtrent like gode tror jeg. Dette blir spennende:D

 
Bra resultat! :)
 
Hvordan er det der 30 day shred forresten? Hvordan trening og hvor mye pr dag?
 


LineMa skrev:
Hvordan er det der 30 day shred forresten? Hvordan trening og hvor mye pr dag?


Nå har jeg nettopp hatt min første økt og det var tungt;)

Det var 20 minutter, variert styrketrening på hele kroppen i korte økter (men føltes som en evighet...) Også er det cardio, jumping jacks (husker ikke hva det heter på norsk), stillestående hoppe-tau-bevegelser, sparke seg i rumpa-løping osv.

Veldig overkommelig tidsmessig, man blir god og svett og kjenner det godt i musklene. Var helt gele et par ganger, dårlig med muskler her i gården...

Grugled deg:D
 
Back
Topp