Blåttlag Slankekrigen 2012

Trening: fem turer på senteret, så det har vært bra
Mat: for mye mat og for mye godteri.

Resultat:  garantert vektoppgang......
I går hadde jeg nedgang (i forhold til forrige veiing), men i dag morges var jeg opp 1,5 kg fra i går morges....

I dag har jeg spist riktig og trent OG drukket mye vann, men troro nok ikke det kan stoppe en økning i morgen.
Sorry!!!
 
Der er dere jo!! 

Synd du trekker deg Zirup. Men jeg skjønner deg veldig godt. Det er den lille i magen som er viktig for deg nå. Håper du får et fint svangerskap. Masse lykke til!:)

Lykke til med veiingen i morgen jenter! :)

 
Leit at du trekker deg men skjønner det Zirup, masse lykke til vidre og kom innom

Ja her ble det opp 1,4kg- har mensen og håper det er grunnen.
 
Ned 900 g her, så fornøyd med uka:)
 
Hurra, aldri så lite nedgang med 0,2 kg og -0,30%! Ikke noe ekspressfart akuratt! :)

Hege og Chris, du må se litt på totalvekten på denne den kan vel ikke være rett?
30.01 579.0kg -5.3kg  -0.90% Ukens lagvinner + slanker :-)
 


millemari skrev:
Hurra, aldri så lite nedgang med 0,2 kg og -0,30%! Ikke noe ekspressfart akuratt! :)

Hege og Chris, du må se litt på totalvekten på denne den kan vel ikke være rett?
30.01 579.0kg -5.3kg  -0.90% Ukens lagvinner + slanker :-)


EFM røyk jo ut etter manglende oppdatering, så hennes vekt er borte. Eller var det noe annet du tenkte på?
 
Her ble det en liten oppgang på 300 gram.
Det er jo dumt for laget, men ingen krise for meg.
Jeg ønsker meg nedover, men vet jo at jeg har spist litt for mye denne uken.

Grunnen til det er at jeg har vært svært fokusert på kost, kalorier og trening i 8 mnd.
Jeg har gått ned 5 kg nå, og vært nede i et vekttap på 7 kg.
Og det med så mange mnd med strengt regime, "trenger" jeg noen uker hvor jeg slipper opp litt.....
 


*Skorpion84* skrev:


millemari skrev:
Hurra, aldri så lite nedgang med 0,2 kg og -0,30%! Ikke noe ekspressfart akuratt! :)

Hege og Chris, du må se litt på totalvekten på denne den kan vel ikke være rett?
30.01 579.0kg -5.3kg  -0.90% Ukens lagvinner + slanker :-)


EFM røyk jo ut etter manglende oppdatering, så hennes vekt er borte. Eller var det noe annet du tenkte på?


ja, stemmer det..  tenkte jeg ikke på.. tidlig på morran enda!  ;)
Vi skulle ha hatt en kolonne der med totalt faktisk nedgang vekt.. og ikke tapte deltakere... :)
 


Gladmamman skrev:
Her ble det en liten oppgang på 300 gram.
Det er jo dumt for laget, men ingen krise for meg.
Jeg ønsker meg nedover, men vet jo at jeg har spist litt for mye denne uken.

Grunnen til det er at jeg har vært svært fokusert på kost, kalorier og trening i 8 mnd.
Jeg har gått ned 5 kg nå, og vært nede i et vekttap på 7 kg.
Og det med så mange mnd med strengt regime, "trenger" jeg noen uker hvor jeg slipper opp litt.....


Ifølge tickeren under er jo du bare 900! gram under målet ditt og BMI på 21,7.  Dersom den er oppdatert da... :)
Men det jeg ville frem til er at det er små marginer.. nå vet ikke jeg av erfaring men jeg tror det er vanskeligere å gå fra 56,9 til 56 enn fra 145 til 140. Du er på slutten, de siste grammene sitter som støpt, og du har ikke så masse å ta av. Kanskje du har trent masse og før eller siden så kommer alle til å stagnere.. en blir litt lei også.. har full forståelse for at du vil slippe opp litt.. er kanskje ikke mer enn litt endring i kostholdet, en ny type trening eller noe som skal til før du når målet ditt... og husk muskler veier mer enn fett... :))

Og så jeg ikke tråkker i salaten, jeg tror ikke det er lett å gå fra 145 til140 heller.. :)




 
Så kjipt Nnem :-( Håper du blir kvitt dem kjapt :-)

Da er resultatene sendt alt Ikke bra siden vi er 3 stk som hadde oppgang, men veldig bra av dere andre
06.02 489.1kg +3.1kg +0.62%
 
Er superglad for at alle er her neste uke og! Men for å være ærlig synes jeg det er litt kjedelig å komme på førsteplass fordi ALLE de 3 andre lagene har folk som ikke får oppdatert. Håpa at det var en på ett av de andre lagene som ikke gjorde det, men at det var en fra alle 3 håper jeg ikke skjer igjen. Blir litt kjedelig da synes jeg..

Men, ny motivasjon nå, og håper alles vann forsvinner ut av kroppen og at ingen får mensen, hihi.

Hva er deres mål og planer for den kommende uka da?
 
Jeg er helt enig Skorpion! Og vi var eneste laget med oppgang, men alikevel vant vi? Merkelige greier.. er første gang jeg er med på dette men hadde trodd det skulle bli litt mer konkurranse.. nå er det mer "hvem er det som ikke oppdaterer"

Tja, ny uke, nye muligheter og nye mål... :)
Jeg droppa spinning idag pga dårlige kjøreforhold. Kanskje jeg får tatt det igjen seinere i uken.. så da skulle jeg heller gå meg en tur, sambo skulle bare ut og ta bort litt snø først.. men nå begynner det å bli seint og det frister lite. Kanskje jeg heller krøller meg sammen i sofaen og lader opp til fysioen i morgen. :)
 
Jeg var helt sikker på at vi kom til å tape i dag, så jeg er helt i sjokk her. Vet ikke om jeg skal le eller grine jeg, tragisk at folk ikke oppdaterer, men veldig glad for at vi ikke mista Nnem
Jeg får liksom ikke gjort så mye mere jeg, trener som en gal, pga hun ene instruktøren ble syk i dag har jeg hatt 2 zumbatimer og 1 styrkesirkel i dag, så er helt utslitt, men har spist helt riktig :-) Så mine mål for denne uka er det samme som de andre ukene men i tillegg så skal jeg unngå salt mat og ikke friste til å skeie ut!!!!
 
Hege og Chris, jobber du fullt på treningsstudio? Du trener og jobber jo noe vanvittig mye synes jeg. Her er jeg fornøyd om jeg får til 3-4 treningsøkter i uka.

Mine mål for uka:
- unngå utskeielser (vet det blir 2, bursdag i dag og karneval med ungene på lørdag)
- trene 4 ganger
- håper å komme meg laangt ned på 84-tallet. Er jeg flink, så kanskje jeg ser 83-tallet.
 
Ja jobber på et treningsenter, så jeg har fast 6timer i uka, 2 timer sirkeltrening, 2 timer zumba og 2 timer styrke. Men så synes jeg det er kjedelig å bare trene som instruktør så min eneste treningstfri dag er onsdag men da har hu ene instruktøren zumba og da må jeg jo bare på det, så jeg trener fast 7timer i uka, men selvsagt så ble hun ene syk i dag og da måtte jeg ha den timen også. Så blir 8timer kanskje 9timer denne uka, kommer ann på om hun instruktøren er frisk til i morgen eller om jeg må ha den timen og.

Men akkurat nå har jeg jo bare treningsenteret som jobb, så er jo veldig heldig sånn sett, når jeg er drittlei og ikke "orker" å trene så må jeg jo.
 
Har slitt med å komme inn på bv i det siste.. håper at folk skjerper seg fremover ang oppdatering. vi har jo vært ganske flinke da men. kjedelig når andre ikke tar det seriøst nok. her blir det å gå tur + fortsette å spise sunt og regelmessig. har blitt lite tur på meg de siste dagene men vi har hatt en noe uvanlig kuldeperiode her oppe. lite fristende å gå ut døra når temp. viser minus 20... :)
 
Fikk sjokk når reslutatet kom i går, men håper for meg selv at motivasjonen kommer i løpet av uken. Sliter med noe inni meg selv + at jeg fikk tanta på besøk denne uken.

Målet mitt for denne uken er faktisk bare å få tilbake matlysten og prøve å redusere karbohydratene.
 
Men det er jo et supert mål Nnem, enklere å redusere karbene enn å kvitt seg helt med dem.
 
20 minus er kaldt ja, Linema. Men apropos det, jeg lurer på hvor i landet dere bor jeg? Jeg bor i Vestfold, så har vært kaldt, men ikke så ille. I dag var jeg ute på trilletur med minsten. Er mest pga han jeg ikke kommer meg ut når det kryper ned mot 10 minus. Selv om det er ikke da det frister mest heller.

Var i bursdag i stad, var egentlig ganske flink, tok litt is og et lite bløtkakestykke. Så nå er det skjerpings fram til karnevalet på lørdag, men da skal jeg unne meg litt kake.
 
Back
Topp