Blåttlag Slankekrigen 2012

Ny uke er i gang, hvilke mål har dere for denne uka da?

Mine mål er:
6 mil på sykkelen
1 time på elipsemaskinen (som fremdeles ikke har kommet, men jeg drar til dem og låner)
Se 84-tallet på vekta;)

Tusen takk alle sammen. Dere er virkelig en herlig gjeng Så stolt av å være på dette lagetemoticon

Nå håper jeg at kroppen fortsetter å være normal, så jeg fortsatt får nedgang.

Så målet er å fortsette å trene som jeg pleier, pluss en eller 2 ekstra timer og finne på noe aktivitet i helga med guttungen i helga :-)
Også håper jeg å kunne se 78tallet på vektaemoticon

God kveld jenter!
Et av ukens mål er å spise fisk minst to ganger i uken. Bør vel egentlig være mål hver uke. Det er jo så godt! :)
Så skal jeg gjøre mitt beste for å holde meg unna godsaker i uken, spise sunt og godt og være i aktivitet helst hver dag. Er så fint vær så det bør nyttes å gå tur. 
Så har jeg så klart en plan om å se 65 tallet på vekta på mandag..:)

Her har vi igjen hatt syke barn, så når ikke det målet mitt om 6 mil på sykkelen siden vi reiser bort for helgen i morgen. Men jeg har vært flink med spisinga, så det er jeg fornøyd med. Skal prøve å få inn en treningsøkt på dagen i morgen.

Jeg snikveide meg i går, og da var det heldigvis en del ned, så håper det varer over helga. Søsteren min har bursdag i helga, og jeg holder på å lage kake som ikke er veldig sunn, men skal bare ha en liten smak av den. Ellers skal jeg prøve å holde meg på matta, har veldig lyst på fin nedgang igjen!

Fiskemålet var veldig bra, vi har mye fisk, men da jeg ville ha fisk igjen i dag for 3. gang denne uka sa mannen nei. Fisk er godt mente han, men så mye fisk orka han ikke ha. Så da blir det mer fisk til uka:)

Nå skal jeg legge meg, er trøtt etter lang dag. Håper det går bra med dere og!

Og Hege og Chris, du er utrolig god på treninga di altså!

Hege og Chris, du er så flink!! :)

Jeg har dårlig samvittighet som ikke får trent så det fører til at jeg ikke skriver her heller.. men jeg er flink med kostholdet da, og neste uke skal jeg til fysioterapaut så da håper jeg at jeg får litt veiledning med trening!

Snart helg... utfordrende for kostholdet!! 

Du trenge da ikke det millemari, å ha kontroll på kostholdet er kjempebra!!! det er ikke enkelt og det er jo super motiverende det da  Håper fysioterapauten får hjulpet deg.
Ja helga er ikke enkel den.

Jeg greide målet denne uka med to ganger fisk til middag :) Ene gangen laks og andre gang sei. Var godt begge deler. De andre middagene ble wok og pølselapskaus. 
Men helgemiddagene pleier å bli litt mer usunne. Gjerne ala nachos eller pizza.  Hva er dere middagsplaner for helgen?

Har dårlig samvittighet for hele gruppa, men har hatt en veldig dårlig uke. Spist høykarbo og går garantert opp i vekt. Ikke helt meg selv for tiden, men håper det går over snart. Er veldig lei for at jeg ødelegger for gruppen.

Ikke alltid enkelt å snu på dagen Nnem, kjenner til den, er faktisk bare uke 2 på lavkarbo selv jeg og jeg går jo liksom fast på det
Og har alt skeia ut litt.
Bare hold deg her og skriv ut, kanskje motivasjonen pluttselig bare detter innom

Jo det var jo liksom bedre forrige uke, men nå er jeg full av vann igjen, snakket med legen om dette og hun sa at slikt kan skje med oss damer, så jeg må vente en syklus og se om kroppen normaliserer seg Så nå har jeg masse vann og gått opp i vekt igjen, blir så lei meg av dette

Æsj så kjedelig Hege og Chris..  det har ikke noe å gjøre med saltinntak, kosthold, medisiner eller annet som kan samle vann? Er jo litt rart du som trener så hardt.. 

håper alle har en fin helg :)

Ikke salt og mat. Men bruker medisiner ja, men de skal egentlig ikke gi vektooppgang eller holde på vann, men er jo aldri en regel uten unntak... Fikk mensen i dag så det er jo noe av det men ikke bra nok unnskyldning det synes jeg.
Var 1,5time og badet med minsten i dag, så har hverfall beveget oss i dag og

Du er så flink å trene alikevel Hege og Chris :) 
Er jo mange som får masse vann i kroppen og ofte veier 1-2 kg mer før mensen kommer. Satser på det er litt av grunnen :)

Jeg fikk meg forresten en times gåtur igår. Idag er det skikkelig innevær så har vært på middagsbesøk hos svigers :)

Hvor blir det av dere andre da? Er dere klare for veiing imorgen?

Hei dere andre blå!
Håper det går bra med dere! :)

Jeg har hatt en ok uke når det gjelder både mat og trening, men jeg er oppblåst og samler vann til tusen om dagen.
Siden jeg av hensyn til den lille i magen ikke kan tillate meg å påbegynne noen halsbrekkende superkurer har jeg bestemt meg for å trekke meg fra slankekrigen nå.
Jeg tror det er smartere enn at jeg risikerer å ødelegge for dere andre!

Ønsker dere masse lykke til videre, og jeg stikker garantert innom og heier på dere!

Zirup skrev:
Hei dere andre blå!
Håper det går bra med dere! :)

Jeg har hatt en ok uke når det gjelder både mat og trening, men jeg er oppblåst og samler vann til tusen om dagen.
Siden jeg av hensyn til den lille i magen ikke kan tillate meg å påbegynne noen halsbrekkende superkurer har jeg bestemt meg for å trekke meg fra slankekrigen nå.
Jeg tror det er smartere enn at jeg risikerer å ødelegge for dere andre!

Ønsker dere masse lykke til videre, og jeg stikker garantert innom og heier på dere!

Synes det er dumt at du ikke får vært med mer, men lykke til med svangerskapet!

Med meg går det greit, fredag hadde jeg en veldig fin veiing, men er litt usikker etter helga. Søsteren min lagde den fancy (og usunne) middagen på fredag også har jeg spist bursdagskake. Jeg håper i det lengste at den er nesten like bra som på fredag, blir spennende å se i morgen:) Skal ærlig innrømme at jeg ikke er no glad i mandagsveiing, men nå er det jo sånn.

Neste uke blir målet å få inn mye mer trening enn denne uka. Det går litt trått når barna er syke og vi er borte, men jeg bør uansett klare å få til bedre enn hva jeg har gjort.

Lykke til med veiing i morgen!

Back
Topp