Babynest

Hvis man søker på babynest på finn så dukker det opp ei fra Sola som lager kjempenydelige nest! 400,- kr kun :-)

Lillebror er på vei ♡ 21. Februar 2014
Jeg finner ikke hun på sola som lager babynest, har du en link? :)

Kjøpte stoff og bånd på stoff og stil. Og den billigse dyna på ikea. Brukte 2,5 time på denne. Innerste stofft er stretch, så hadde nok vært litt lettere om det ikke var det.

image.jpg

Såpass! Hun var rask å svare når jeg bestilte,men det var jo romjul så hun hadde vel fri :-) håper det kommer snart
Ja, sånn var det her også! Hun svarte raskt på de tingene jeg lurte på før jeg la bestillingen, men ikke i ettertid! Sendt henne Mail 2 ganger nå, ingen svar :(

Såpass! Hun var rask å svare når jeg bestilte,men det var jo romjul så hun hadde vel fri :-) håper det kommer snart
Fikk Mail nå om at hun skulle sende i morgen og at jeg skulle ha det om en ukes tid! Er jo ikke noe hast, men jeg er litt utålmodig kjenner jeg! Hehe!
Fikk forresten en melding idag av venninne som fødte i oktober med to tips hun måtte gi meg: 1: Babynest og 2:Voksipose til bil! Artig :)

Her er mitt som jeg lagde ferdig i går...
Det ensfarga stoffet er ullfilt og det mønstrete er bomull... I "pølsa" rundt er detcrn fyne til 40,- fra jysk, som "madrass" har jeg sydd inn lanneskinn. Sydde også på ekstra stoff over den igjen... Brukes på begge sider...

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1389949255556.jpg
    1389949255556.jpg
    38,3 KB · Visninger: 98
  • 1389949281964.jpg
    1389949281964.jpg
    49,4 KB · Visninger: 99
Fikk Mail nå om at hun skulle sende i morgen og at jeg skulle ha det om en ukes tid! Er jo ikke noe hast, men jeg er litt utålmodig kjenner jeg! Hehe!
Fikk forresten en melding idag av venninne som fødte i oktober med to tips hun måtte gi meg: 1: Babynest og 2:Voksipose til bil! Artig :)

Godt du fikk svar,da håper jeg mitt også blir sendt :-)

Hadde ikke kjørepose til storesøster vi,men tror det blir mega praktisk nå på vinteren.:-)

Jeg syr eget. Det ligger hos mamma, for jeg måtte kjøpe noen bånd og snor og litt av hvert annet sysaker. Gleder meg til jeg blir ferdig med det. Da skal jeg legge ut bilde. Gleder meg!

ImageUploadedByBV Forum1389994597.637460.jpg
Hei sniker fra mai! Bestilte på finn.no av hun som syr å sender fra stokke. Hun sa til meg at det tok 1 uke med meg meg tok det 2 uker å 2 dager men idag kom den. God tid men jammen blir vi utålmodige :p

Back
Topp