spirelitens
Februar 2014's Miss Kokk <3
Tilgangsansvarlig
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Marslykke 2016
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da har jeg også bestilt av samme dameGleder meg til å se resultatet
Takk for tips!
Her er resultatet. Gikk i på et par fallgruver på veien, men er ganske fornøyd med resultatet. Fikk med litt av magen på bildet, nederst til venstre! He he he!
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Jeg sydde selv. Viss man ikke klarer og sy en sånn selv så har man ingenting bak n symaskin og gjørKjempeenkelt!
Men det er tidkrevende...den første brukte jeg 7-8 timer på, nr 2 ca 5 timer og nr 3 ligger på vent... Men for all del - gøy tidsfordriv![]()
Den var veldig fin!! Har du sydd selv eller kjøpt? I så fall hvor og hva kostet den?
Jeg sydde selv. Viss man ikke klarer og sy en sånn selv så har man ingenting bak n symaskin og gjørKjempeenkelt!
Men det er tidkrevende...den første brukte jeg 7-8 timer på, nr 2 ca 5 timer og nr 3 ligger på vent... Men for all del - gøy tidsfordriv![]()
Jeg kjøpte den på Finn.no av en jente som syr og selger disse! Søk på "babynest" på Finn, så kommer det opp! Hun hadde en kampanje gående hvor prisen var 350 + 90 i frakt frem til nyttårsaften! Og da fant jeg ut at det ble billigere enn å lage selv!Den var veldig fin!! Har du sydd selv eller kjøpt? I så fall hvor og hva kostet den?![]()
Ja, det er hun på FinnDu er fra Rogaland? Det er hu på Finn.no dette er det ikke? Jeg skal nemlig også kjøpe nettopp dette ;-)
Lillebror er på vei ♡ 21. Februar 2014
Btw, jeg er ikke fra RogalandDu er fra Rogaland? Det er hu på Finn.no dette er det ikke? Jeg skal nemlig også kjøpe nettopp dette ;-)
Lillebror er på vei ♡ 21. Februar 2014
Jeg googlet "babynest diy" og "babynest homemade", og da kom jeg over en del blogger med enkle oppskrifter! De ser ikke så vanskelige ut! Og flere skriver at det ikke tok så lang tid å lage de heller! Kan tenke meg at det tar lenger tid å bestemme mønster og modell og gjøre innkjøpJeg vurderte å sy et selv, men om det tar 7-8timer er jeg ikke sikker på om jeg og bekkenet klarer det…![]()
Håper kanskje en venninne kan sy for meg![]()
Btw, jeg er ikke fra RogalandBor i Oslo
![]()
Jeg googlet "babynest diy" og "babynest homemade", og da kom jeg over en del blogger med enkle oppskrifter! De ser ikke så vanskelige ut! Og flere skriver at det ikke tok så lang tid å lage de heller! Kan tenke meg at det tar lenger tid å bestemme mønster og modell og gjøre innkjøp
Men her er noen av linkene jeg lagret:
http://sofieeklund.vimedbarn.se/sy-ditt-eget-babynest-beskrivning/
http://idasmirakel.vimedbarn.se/sy-ditt-eget-babynest/
Den nederste linken er det maaaaange andre som viser til![]()
Kjøpte stoff i stad, nå har jeg sydd denganske fornøyd, til tross for å ha plagdes en del xD haha
Vis vedlegget 45425