Babynest

:p
Jeg skal sy til en baby som blir født i desember. Lurer på om jeg skal sy den større, så h*n kan bruke den lengre. Mai-Eline bruker sitt enda. Hun har beina utfor. Hihi!
 
Jeg fikk av svigermor og tanten til snuppa. Nå er hun fem måneder og bruker det enda (har åpnet i bunn så føttene går utenfor). Har vært supert å ha! Har det fast i sprinkelsenga og har hatt det med på besøk og på ferie - trygt og godt :) Hvis noen skal lage selv kan det sikkert være greit å lage det lenger men kanskje ikke så mye bredere (skal jo være "lunt" for nyfødt) :)

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app
 
Jeg har fått av svigermor, hun er rå på å sy! Har brukt tre stykker, to hjemme som jeg har rullert på ettersom mini gulper, også har jeg hatt én på landet! Kan varmt anbefales, jeg skal definitivt ha til nestemann også :) Brukt fra dag én!


Sent from my iPad using BV Forum
 
Her er også nestet godt brukt og brukes enda! Knytt opp i bunnen da, men mini koser seg oppi der :)


Februar-14 mamma <3
 
Kjøpte aldri babynest, har ikke savnet det heller :p
Sjekk på Markedsplassen :)

Sent from my HTC One_M8 using BV Forum mobile app
 
Skal ha det med nestemann! Hadde ikke fått med meg at det eksisterte før noen mnd siden... Hehe. ;) Ser jo såååå koselig ut da!
 
Skal ha det med nestemann! Hadde ikke fått med meg at det eksisterte før noen mnd siden... Hehe. ;) Ser jo såååå koselig ut da!

Anbefala med kaldskum! Vanleg blir litt heitt.
 
Back
Topp