Babynest

lillemor2012

Elsker forumet
Noen som har kjøpt det,evt hvor? Og syns du de er små i str evt?:)

Sett noen flotte hjemmelagde på nett,ser forsåvidt enkelt ut å lage selv også men gidder man?nææh:p
 
Syns de ser så deilige ut å ligge i,samt at de kanskje får litt av den trygge magen til mamma følelsen der:) til storesøster la jeg tepper rundt i vugga,men disse ser kjekke ut å ha med seg på besøk og alt
 
Eg har kjøpt frå lykkefabrikken på fb :) Synes ikkje den ser liten ut. Trur at det blir veldig greit å bruke viss babyen skal sove i senga vår også :)
 
Har tenkt på en sånn, men lurer på om jeg skal begynne å sy en sånn selv. Er så heldig at hver gang jeg skal sy noe så kommer mamma å "hjelper" meg med å ta over å sy ferdig selv. Hehe! Har kun sydd ting ferdig på egenhånd på skola de to første åra med håndarbeid, men så tok mamma over som lærer i klassen vår. Hehe!
 
Svigermor kom med en nyyyydelig babyrede på døra i går! Hun er skredder så hun kan sy det meste :D
 
Har planer om eit rede eg også. Tenkte å finne stoff og sånt en gang vi besøker svigermor, da kan eg få litt assistanse.

Alternativt kjøper eg fra en av mange som syr på bestilling. Ligg fleire på finn.no


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Jeg syr selv. Snart ferdig. Det er faktisk ikke så vanskelig. Har ikke brukt symaskin på flere århundre. Gikk kjempefint!!

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Litt tiltak ja. Men jeg har brukt lengre tid på å sy på glidelås til ammeputa... Det tar tid. Spyr snart :p

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Jeg har bestilt en via Facebook: lille lerke søm og strikk heter de! Betaler 450+100kr i frakt. Får bestemme fargene selv. De skulle sende meg bilder av stoffene jeg har valgt når de var kjøpt inn! Også kommer den i posten om 1 mnd:)
 
Back
Topp