Babynest

Kjenner jeg blir forbanna hvis det lukter røyk når det dukker opp! Fikk en hentelapp i posten i går - regner med dette er babynestet.

Men slenger dere hele nestet inni vaskemaskinen når dere vasker det?

Lillebror er på vei ♡ 21. Februar 2014
 
Sniker fra januar14. Jeg har også bestilt fra henne fra stokke, tok 2 uker før jeg fikk min å. Og den stinka røyk den å. Kjente jeg ble ganske irritert! Dette skal tross alt brukes til babyer! Syns ikke hun skal selge disse hvis de skal lukte røyk. Jeg måtte vaske min mange ganger før røyken forsvant og jeg må si det fremdeles ikke frister helt å bruke den.

Vet ikke om det kan være farlig jeg selv om lukten er borte?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jeg ville ikke brukt den hvis det luktet røyk av den.

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Sniker fra januar14. Jeg har også bestilt fra henne fra stokke, tok 2 uker før jeg fikk min å. Og den stinka røyk den å. Kjente jeg ble ganske irritert! Dette skal tross alt brukes til babyer! Syns ikke hun skal selge disse hvis de skal lukte røyk. Jeg måtte vaske min mange ganger før røyken forsvant og jeg må si det fremdeles ikke frister helt å bruke den.

Vet ikke om det kan være farlig jeg selv om lukten er borte?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hadde ikkje godtatt den men røyklukt! Hadde sendt den tilbake med ein gong - hadde ikkje prøvd å vaske den først...
På eit generelt grunnlag vaskar eg alt, men det skal vere pga fargestoffer osv. IKKJE pga røyklukt!
 
Jeg har mailet med hun fra Stokke i dag, og fått lov til å heve kjøpet! Hun er syk og ligger på sykehuset, så jeg skjønner at det har vært vanskelig for henne å produsere og gi beskjed. Jeg spurte om jeg kunne heve kjøpet mitt, og ettersom det fortsatt ikke var sendt i posten, så fikk jeg det! Så nå har jeg tatt sjansen og bestilt et Lykkerede fra Lykkefabrikken på Facebook/instagram. Kjenner jeg må kjøpe/ønske meg symaskin ass! Det virker ikke så vanskelig å lage selv, så hadde jeg hatt symaskin, så hadde jeg gjort det selv! Men jeg holder dere i alle fall oppdatert på det nye babynestet jeg har bestilt! Skrev litt med Lykkefabrikken (holder til på Hafjell) i dag på facebook, og hun virker veldig ordentlig (og at hun har en side).
 
Ja jeg angrer veldig på at jeg vasket den, skulle bare sendt den tilbake. Litt seint nå dessverre siden den ikke lukter røyk.

Men vil nok ikke anbefale henne til andre.
 
Jeg har mailet med hun fra Stokke i dag, og fått lov til å heve kjøpet! Hun er syk og ligger på sykehuset, så jeg skjønner at det har vært vanskelig for henne å produsere og gi beskjed. Jeg spurte om jeg kunne heve kjøpet mitt, og ettersom det fortsatt ikke var sendt i posten, så fikk jeg det! Så nå har jeg tatt sjansen og bestilt et Lykkerede fra Lykkefabrikken på Facebook/instagram. Kjenner jeg må kjøpe/ønske meg symaskin ass! Det virker ikke så vanskelig å lage selv, så hadde jeg hatt symaskin, så hadde jeg gjort det selv! Men jeg holder dere i alle fall oppdatert på det nye babynestet jeg har bestilt! Skrev litt med Lykkefabrikken (holder til på Hafjell) i dag på facebook, og hun virker veldig ordentlig (og at hun har en side).
Vis hun har ligget på sykehuset så kunne hu vell ha sagt i fra om dette. Virker bare som unskylding på unskylding. Arrgh
 
  • Liker
Reactions: EJ
Vis hun har ligget på sykehuset så kunne hu vell ha sagt i fra om dette. Virker bare som unskylding på unskylding. Arrgh

Eg og synes at det virka veldig suspekt...! Føler at det ikkje er veldig seriøst heller..
 
Vis hun har ligget på sykehuset så kunne hu vell ha sagt i fra om dette. Virker bare som unskylding på unskylding. Arrgh


ehhm, for noen få dager siden var datteren syk :p
 
Jeg har mailet med hun fra Stokke i dag, og fått lov til å heve kjøpet! Hun er syk og ligger på sykehuset, så jeg skjønner at det har vært vanskelig for henne å produsere og gi beskjed. Jeg spurte om jeg kunne heve kjøpet mitt, og ettersom det fortsatt ikke var sendt i posten, så fikk jeg det! Så nå har jeg tatt sjansen og bestilt et Lykkerede fra Lykkefabrikken på Facebook/instagram. Kjenner jeg må kjøpe/ønske meg symaskin ass! Det virker ikke så vanskelig å lage selv, så hadde jeg hatt symaskin, så hadde jeg gjort det selv! Men jeg holder dere i alle fall oppdatert på det nye babynestet jeg har bestilt! Skrev litt med Lykkefabrikken (holder til på Hafjell) i dag på facebook, og hun virker veldig ordentlig (og at hun har en side).

Men hun hadde egentlig sendt ditt også?
Tror den dama der lever i en fantasiverden,noe stemmer ikke.Kommer det ikke idag skal jeg sende en mail
 
Hun jeg bestilte av sendte det fra nord Norge tirsdag og jeg fikk den fredag, (og hun brukte 5-7 dager på å lage det) så posten bruker ikke 9-10 dager på å sende de..
 
Last edited:
Jeg er så glad jeg ikke har betalt den damen der! Hun sa hun sendte det på onsdag, men skal fint få det i retur om jeg ANER det minste dunst av røyklukt!!
 
Hei jenter :)

Jeg vil gjerne få lov til å minne dere på forumsreglene våre:


Bruk nettvett!
Vi ønsker å legge til rette for en saklig debatt på forumet og ber alle bruke fornuft og god folkeskikk. Vær omtenksom overfor dine meddebattanter. Bak ethvert kallenavn sitter det et menneske som fortjener å bli behandlet med respekt, selv om man er uenige om sak. Diskuter gjerne sak så fillene flyger, men unngå å gå til usaklige personangrep.


Kjøp/salg
Det er ikke tillatt å reklamere for kommersiell virksomhet på diskusjonsforumet. Brukere har mulighet til å legge ut salgstråder inne på Markedsplassen. Her kan brukerne selge brukte ting eller ting som er laget selv på hobbybasis, og som er relevante for andre brukere. Det er ikke tillatt å selge produkter som gir økonomisk fortjeneste. Brukerne er selv ansvarlige for all kjøp/salg inne på Markedsplassen. Det er ikke tillatt å linke til egen kommersiell virksomhet i signatur, inkludert til blogger der det foregår kommersiell virksomhet. Vi gjør oppmerksom på at det kan skje svindel i forbindelse med kjøp/salg. All pengeinnsamling og andre innsamlinger på forumet, skjer derfor på brukernes eget ansvar. (All form for innsamling postes på Markedsplassen, ikke andre forum uten avtale med Babyverdens redaksjon.) Det er ikke tillatt å linke til Markedsplassen i andre forum. Alt salg skal foregå inne på Markedsplassen. Tråder som linker til andre interne forum vil bli flyttet eller slettet av moderator/administrator uten videre varsel. Det er heller ikke tillatt å bruke diskusjonsforumet til å samle inn case/materiell til spørreundersøkelser/artikler uten særskilt avtale med Babyverden.

Forumreglene våre finner du her http://forum.babyverden.no/help/terms

Ha en fin dag :)
 
Har aldri skjønt hva sånt babynest er til... Hva er poenget med det? Som en egen "seng" i dobbeltsenga? Ang størrelse som ta spør om så er det vel meningen at de skal være små og "lune"/trygge reir til baby for å føle at verden er litt mindre?

Ang røyklukt så ville jeg gitt tilbakemelding - selv om jeg hadde vasket den og bestemt meg for å beholde det så hadde jeg gitt beskjed om at det ikke passet seg å selge babyting som luktet røyk. Og det med levering går jo også an å gi en tilbakemelding på, type "flere har opplevd surr og sen levering, et tips for å beholde kunder eller ikke bli frarådet av andre er å skjerpe seg litt på den biten". Selvfølgelig kan man være uheldig å bli syk, men høres litt rart ut om det er flere ganger hun sender sent...
 
Jeg har tenkt å bruke babynestet i sofaen vår :) så ligger hun i nærheten av oss, og ikke alene inne på soverommet. Babyn. er lagd sånn at de ikke skal rulle ut av det

Nb. Brukes jo bare den første tida :) når de er nyfødte.

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Fikk mail fra Stokkedama i dag hvor hun forklarte hun henger etter pga sykdom. Ba om å få pengene tilbake og nå skal søstra mi sy til meg :)

Hun sa at hvis jeg ble fornøyd så kunne jeg gi beskjed at hu kunne sy for andre også.

Nå er jeg spent ;-)

Lillebror er på vei ♡ 21. Februar 2014
 
Fikk mail fra Stokkedama i dag hvor hun forklarte hun henger etter pga sykdom. Ba om å få pengene tilbake og nå skal søstra mi sy til meg :)

Hun sa at hvis jeg ble fornøyd så kunne jeg gi beskjed at hu kunne sy for andre også.

Nå er jeg spent ;-)

Lillebror er på vei ♡ 21. Februar 2014
Si fra når du har fått pengene tilbake da! Håper vi får det ganske raskt!
 
Søs er hvertfall ikke-røyker, vasker stoffet før hun syr og bruker kvalitetstoff ;-)

Ikke minst er hu veldig kreativ og flink! Er veldig spent på å se hva hu får til :)

Lillebror er på vei ♡ 21. Februar 2014
 
Back
Topp