Tuppelura92
Glad i forumet
I stad? Det hørtes alt for enkelt utmen kjempe fin!! hvor lang tid brukte du? Frister å prøve selv også!!
![]()
Ja, kjøpte stoffet i 2 tiden i dag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I stad? Det hørtes alt for enkelt utmen kjempe fin!! hvor lang tid brukte du? Frister å prøve selv også!!
![]()
Ja, kjøpte stoffet i 2 tiden i dagbrukte faktisk 5 timer :O men måtte jo tegne mønster, og klippe stoff ogsånn også, det synes jeg var superkjipt
å sy er jo bare gøy! Bortsett fra kantbånd! Kantbånd og tre i snora var noe dritt!! Haha
![]()
Haha! Ganske gøy å bli ferdig daBah,der mistet jeg lysten igjenminner meg om de "Tilda sy dukke tidene".
![]()
Si i fra når du har fått din da! Jeg venter i spenning på min!Eg bestilte av ei på finn.no, romjulstilbud 350,-. Pluss 90,- om den skal sendes i postspent på å få den i hus!!
Vis vedlegget 45027
Har kjøpt inn stoff for å sy et babynest i dag. Jeg finner ikke vatt, da. Har vært rundt på de fleste butikker det er tenkelig at de kan ha vatt, men ikke noe hell. Håper jeg finner det snart.
Mener stoff og stil også har nettbutikkHar nok ikke det i nærheten. Har vært innom alle disse håndarbeidsbutikkene i byen og rundt, men ingen som har...
Mener stoff og stil også har nettbutikk
Godgutten vår skal bli storebror, termin 3.2.14
Flink
Si i fra når du har fått din da! Jeg venter i spenning på min!![]()
Si i fra når du har fått din da! Jeg venter i spenning på min!![]()