Babynest

I stad? Det hørtes alt for enkelt ut :-p men kjempe fin!! hvor lang tid brukte du? Frister å prøve selv også!!:-)

Ja, kjøpte stoffet i 2 tiden i dag :) brukte faktisk 5 timer :O men måtte jo tegne mønster, og klippe stoff ogsånn også, det synes jeg var superkjipt :P å sy er jo bare gøy! Bortsett fra kantbånd! Kantbånd og tre i snora var noe dritt!! Haha :)

Ja, kjøpte stoffet i 2 tiden i dag :) brukte faktisk 5 timer :O men måtte jo tegne mønster, og klippe stoff ogsånn også, det synes jeg var superkjipt :p å sy er jo bare gøy! Bortsett fra kantbånd! Kantbånd og tre i snora var noe dritt!! Haha :)

Bah,der mistet jeg lysten igjen:-p minner meg om de "Tilda sy dukke tidene".:-)

Har kjøpt inn stoff for å sy et babynest i dag. Jeg finner ikke vatt, da. Har vært rundt på de fleste butikker det er tenkelig at de kan ha vatt, men ikke noe hell. Håper jeg finner det snart.

Har kjøpt inn stoff for å sy et babynest i dag. Jeg finner ikke vatt, da. Har vært rundt på de fleste butikker det er tenkelig at de kan ha vatt, men ikke noe hell. Håper jeg finner det snart.

Stoff og stil har, dersom du har en i nærheten.

Har nok ikke det i nærheten. Har vært innom alle disse håndarbeidsbutikkene i byen og rundt, men ingen som har...

Panduro har også vatt :-)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Drit i vatt..er jo kjempedyrt! En sommerdyne på jysk koster 50,- de bruker jeg, funker fint!

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Nei, fikk ikke det! Og har jo betalt på forhånd, så da er jeg litt ekstra på hugget vett. Hehe :)

Jeg har sydd et babynest selv og syntes det var utrolig koselig å gjøre siden de er såpass dyre og utrolig enkle å lage. Har ikke all verdens erfaring men dette er ikke vansklig :)

Back
Topp