Jeg finner ikke hun på sola som lager babynest, har du en link?Hvis man søker på babynest på finn så dukker det opp ei fra Sola som lager kjempenydelige nest! 400,- kr kun
Lillebror er på vei ♡ 21. Februar 2014
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg finner ikke hun på sola som lager babynest, har du en link?Hvis man søker på babynest på finn så dukker det opp ei fra Sola som lager kjempenydelige nest! 400,- kr kun
Nei, ingenting her enda heller! Åpner postkassen med en kjempeiver hver dag, men ingen hentelapp enda!
Jeg finner ikke hun på sola som lager babynest, har du en link?![]()
Samme her! Har ikke fått svar fra henne heller!Begynner bli uttålmodig merker jeg![]()
Samme her! Har ikke fått svar fra henne heller!
Ja, sånn var det her også! Hun svarte raskt på de tingene jeg lurte på før jeg la bestillingen, men ikke i ettertid! Sendt henne Mail 2 ganger nå, ingen svarSåpass! Hun var rask å svare når jeg bestilte,men det var jo romjul så hun hadde vel frihåper det kommer snart
Fikk Mail nå om at hun skulle sende i morgen og at jeg skulle ha det om en ukes tid! Er jo ikke noe hast, men jeg er litt utålmodig kjenner jeg! Hehe!Såpass! Hun var rask å svare når jeg bestilte,men det var jo romjul så hun hadde vel frihåper det kommer snart
Jeg finner ikke hun på sola som lager babynest, har du en link?![]()

Fikk Mail nå om at hun skulle sende i morgen og at jeg skulle ha det om en ukes tid! Er jo ikke noe hast, men jeg er litt utålmodig kjenner jeg! Hehe!
Fikk forresten en melding idag av venninne som fødte i oktober med to tips hun måtte gi meg: 1: Babynest og 2:Voksipose til bil! Artig![]()
Her er linken til hu jeg bestilte fra
http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=44345343&ov=m
Dette venter jeg på ♥
Vis vedlegget 47398
Her er linken til hu jeg bestilte fra
http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=44345343&ov=m
Dette venter jeg på ♥
Vis vedlegget 47398
Så fint, tror jeg også skal bestille derfra, var veldig mange fine![]()
Dere som har laget selv, hvilken oppskrift har dere brukt?