Bare for å berolige så var min kun 6,4 mm siste sjekk før innsett i juni. Satte inn en eskimo 6 dager etter og er 10 uker på vei i dag. Så 7,5 kan holde i massevis!
Åå takk for det
Det ble jeg glad for å høre 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bare for å berolige så var min kun 6,4 mm siste sjekk før innsett i juni. Satte inn en eskimo 6 dager etter og er 10 uker på vei i dag. Så 7,5 kan holde i massevis!
Det ble jeg glad for å høre 
Heier såå på den lille spira!Dagens 11 dpo
Håper den ikke lurer meg nå og at noe faktisk er på gang![]()

Dagens 11 dpo
Håper den ikke lurer meg nå og at noe faktisk er på gang![]()

Endelig ordnet det seg med kontroll her, da blir det kl 14 på fredag med forhåpentligvis innsett torsdag eller fredag neste uke. Skal vel gå på progesteron 6 dager før innsett?
jeg begynte med progresteron (cyclogest) i går og har innsett på fredag. Vet ikke hva som er normalt.På Riksen begynner man samme dag som uttak (etter uttaket).Endelig ordnet det seg med kontroll her, da blir det kl 14 på fredag med forhåpentligvis innsett torsdag eller fredag neste uke. Skal vel gå på progesteron 6 dager før innsett?
På Riksen begynner man samme dag som uttak (etter uttaket).
Masse lykke til![]()
Det gikk over all forventningHvordan gikk det idag?![]()
Så bra! krysser fingrene for innsett på deg neste uke dajeg begynte med progresteron (cyclogest) i går og har innsett på fredag. Vet ikke hva som er normalt.
Det er jo kjempebra! Krysser fingrene for at minst ett overlever til innsett9 egg ut og 6 befrukta
Må bare krysse alt for at minst ett utvikler seg rett denne gangen!!
En del smerter i ettertid denne gangen, men den skal jeg stå i![]()
Åh? Har du blasto?
Kanskje håp om innsett litt tidligere i uken![]()
9 egg ut og 6 befrukta

Åja! Går litt i surr herDette er frys![]()
Eggløsningssprøyter satt - Da er det bare å vente på uttak på tirsdag og håpe på det beste!![]()
går det bra med deg? Håper du har fått tid til å hvile litt9 egg ut og 6 befrukta
det er så bra!!!!! Måtte det bare gi deg gode nyheter!!! Husker ikke om du skrev det, valgte de å gjøre ICSI pga rar befruktning sist
håper du er snart i form. Var det tegn til overstimulering?Gratulererjeg klarte ikke vente lengre med å ta en digital, og når jeg så hvor svak strimmeltesten var mista jeg helt trua.. men altså![]()
jeg klarte ikke vente lengre med å ta en digital, og når jeg så hvor svak strimmeltesten var mista jeg helt trua.. men altså![]()
jeg klarte ikke vente lengre med å ta en digital, og når jeg så hvor svak strimmeltesten var mista jeg helt trua.. men altså![]()