August 2021

Oppdatering
Tok ikke bare en men to tester iløpet av natta/morningen, en kl 4 og en kl 8 :wacky:
Syns jeg kan skimte noe uuuultrasvakt på begge testene men det kommer lissom ikke frem på bilde og umulig å se om det er farge på de.. men legger ved bildene så vi får preppa litt på streksynet :D

Syns jeg ser noe på den rosa. Brukte du ovitrelle denne gangen?

Oppdatering
Tok ikke bare en men to tester iløpet av natta/morningen, en kl 4 og en kl 8 :wacky:
Syns jeg kan skimte noe uuuultrasvakt på begge testene men det kommer lissom ikke frem på bilde og umulig å se om det er farge på de.. men legger ved bildene så vi får preppa litt på streksynet :D

Jeg synes også jeg kaanskje kan skimte noe, men det gjør jeg alltid :hilarious: Det blir uansett veldig spennende i dagene fremover :happy::Heartred Tenker du å ta en ny i morgen?

Jeg synes også jeg kaanskje kan skimte noe, men det gjør jeg alltid :hilarious: Det blir uansett veldig spennende i dagene fremover :happy::Heartred Tenker du å ta en ny i morgen?
Blir nok en ny ikveld, imorgen og hveeer dag fremover til offisiell testdag:hilarious:

Melder meg inn her, jeg! Er i gang med andre IVF-forsøket mitt nå, tredje sprøytedag i dag. Det første forsøket mitt i mai endte med kjemisk og dessverre ingen egg på frys så da er det på igjen med nytt egguttak - forhåpentligvis med et litt bedre resultat enn sist :)

Dagni - 40 år - B1 - Medicus - IVF#2 - uttak/innsett uke 34/35 - Bemfola/Fyremadel/Ovitrelle/Duphaston

Melder meg inn her jeg også :)

-mavo91 - 30år - St.olavs - første forsøk ivf - stimulert og hentet ut egg juni2021 10 blasto på frys men ble totalfrys - innsett av 5dagers blasto i naturlig syklus august 2021:smiley-angelic001

Hvordan går det med deg?

Hei flotte damer:)

Idag har jeg hatt innsett av en blastocyst i styrt frysesyklus. Dette er 6 innsett for søskenforsøk. Håper det klaffer nå

Liten oppdatering fra meg, rekker ikke være så aktiv her inne pga. mye jobb:rolleyes:

cd 11 i dag, ultralyd viser foreløbig bare 2 follikler med størrelse, ca. 9 mm. Det vil igjen si at EL blir forsinka, noe som er suuuupert! Har ikke mulighet til innsett 23.-27.august, men nå tror klinikken at innsett blir tidligst 28.august, så det KAN gå hvis jeg er heldig:) Ny kontroll fredag.

Hei flotte damer:)

Idag har jeg hatt innsett av en blastocyst i styrt frysesyklus. Dette er 6 innsett for søskenforsøk. Håper det klaffer nå

Vil du på listen? :)

Oppdatering
Jeg ser absolutt noe!!!:love2

Dagens 11 dpo
Håper den ikke lurer meg nå og at noe faktisk er på gang :facepalm:

Vedlegg

• 8454ED1F-AFDE-4C7A-B537-AE2F81507BD0.jpeg
    8454ED1F-AFDE-4C7A-B537-AE2F81507BD0.jpeg
    597,6 KB · Visninger: 144
Blir uttak mandag :) klarte også å glemme å spørre etter hvor mange eggposer det var men fra det jeg så ligger det an til rundt 8-10

Oj, så bra! Min var på 7,5. Skulle ønske den var litt tykkere, men det skal jo holde med 7,5 også :happy:
Bare for å berolige så var min kun 6,4 mm siste sjekk før innsett i juni. Satte inn en eskimo 6 dager etter og er 10 uker på vei i dag. Så 7,5 kan holde i massevis!

Back
Topp