August 2021

6 fine grunner til håp :angelic: det er så bra!!!!! Måtte det bare gi deg gode nyheter!!! Husker ikke om du skrev det, valgte de å gjøre ICSI pga rar befruktning sist

synd med smerter :Heartpink:Heartpink håper du er snart i form. Var det tegn til overstimulering?
Takk! Jeg vet ikke med ICSI, men jeg tror kanskje ikke det. De sa ikke noe om det, og jeg glemte å spørre :p Får se når journalen kommer ut når resultatet er klart

litt bedre nå ❤️ Men godt man får sykemelding, haha :hilarious:

jeg klarte ikke vente lengre med å ta en digital, og når jeg så hvor svak strimmeltesten var mista jeg helt trua.. men altså :excited001

Hurra! Gratulerer så mye :)

• Mia83 - B2 - 2. fryseforsøk i 2. søskenforsøk (6 innsett) - Riksen - Innsett av blasto 17.8 -Progynova- cyclogest- fragmin .

Hvor mange dager gikk du på cyclogest før innsettet etter siste kontroll? :)

jeg klarte ikke vente lengre med å ta en digital, og når jeg så hvor svak strimmeltesten var mista jeg helt trua.. men altså :excited001
Ååååh! Så fantastisk! Gratulerer sååå mye!
Når hadde du innsett? Lurer på å begynne å teste i morgen, hadde innsett av blasto mandag. Veeeldig tidlig men har skikkelig abstinenser etter å teste :dead:

Når hadde du innsett? Lurer på å begynne å teste i morgen, hadde innsett av blasto mandag. Veeeldig tidlig men har skikkelig abstinenser etter å teste :dead:
Tusen takk :happy: Hadde innsett av blasto forje torsdag, har hatt veldig svake teste et par dager men hadde vell aldri trodd den ville slå ut på digital midt på dagen, men glad jeg tok sjansen :)

Kontroll imorgen! Tiden går så sakte.. Ikke time før kl 14 heller :P

Håper på klarsignal til innsett neste uke!

Skal tenke på deg i morgen tidlig :Heartpink:Heartpink:Heartpink jeg krysser alt

39368081-A0E1-4F5B-A120-E7BB8B1895FE.jpeg
Nå har jeg vært så syyykt kvalm etter dagen etter innsett og i tillegg kjent noe aktivitet i livmora/underlivet i dag så måtte bare ta en test - på kveldsurin. Det er jo sykt tidlig, er jo bare 8dpo. Kom opp noe på testen, men det er nok ikke begynnelsen på noe babystrek for den er feil plassert iforhold til der den pleier å komme mener jeg.
Flere som har denne erfaringen med testene fra Normal? Isåfall går de rett i søpla her :wtf:

Innsett i morgen om alt går bra :p
Særlig at det blir noe særlig søvn i natt! :hilarious:
Jeg har ikke helt troen på at noen av de har utviklet seg som det skal, men shit, tenk om! :hilarious:
Hjelpes... typisk at de ringer kort tid før timen, men må jo bare håpe at minst ett i det minste klarte seg og har delt seg normalt denne gangen!
Vet ikke om jeg skal håpe eller forberede meg på det verste :p

Vis vedlegget 363823 Nå har jeg vært så syyykt kvalm etter dagen etter innsett og i tillegg kjent noe aktivitet i livmora/underlivet i dag så måtte bare ta en test - på kveldsurin. Det er jo sykt tidlig, er jo bare 8dpo. Kom opp noe på testen, men det er nok ikke begynnelsen på noe babystrek for den er feil plassert iforhold til der den pleier å komme mener jeg.
Flere som har denne erfaringen med testene fra Normal? Isåfall går de rett i søpla her :wtf:

Ser også noe men forstår hva du mener med plasseringen. Aldri sett noen bruke tester fra Normal før så vet ingen ting om dem :facepalm: håper du kan skaffe deg noen mindre forvirrende tester :Heartpink

Innsett i morgen om alt går bra :p
Særlig at det blir noe særlig søvn i natt! :hilarious:
Jeg har ikke helt troen på at noen av de har utviklet seg som det skal, men shit, tenk om! :hilarious:
Hjelpes... typisk at de ringer kort tid før timen, men må jo bare håpe at minst ett i det minste klarte seg og har delt seg normalt denne gangen!
Vet ikke om jeg skal håpe eller forberede meg på det verste :p

:smiley-angelic001 :smiley-angelic001:smiley-angelic001 for at en fin embryo ligger og venter på deg

Back
Topp