August 2021

Vis vedlegget 363823 Nå har jeg vært så syyykt kvalm etter dagen etter innsett og i tillegg kjent noe aktivitet i livmora/underlivet i dag så måtte bare ta en test - på kveldsurin. Det er jo sykt tidlig, er jo bare 8dpo. Kom opp noe på testen, men det er nok ikke begynnelsen på noe babystrek for den er feil plassert iforhold til der den pleier å komme mener jeg.
Flere som har denne erfaringen med testene fra Normal? Isåfall går de rett i søpla her :wtf:
Jeg ser helt klart noe her! Men som du sier er streken litt merkelig plassert. Har du testet i dag? :happy:

...

Oppdatere ... :)

Hei
Kunne du legge meg til Stimulerer, please?

Lysi - 41 år - Barn #2 - IVF/ICSI #4 - Medicus TRD - Progynova, Fostimon 300, Fyremadel, Ovitrelle+Gonapeptyl, Duphaston

Da er jeg endelig ruger på et topp tredagers embryo! :Heartred
Fikk i tillegg to på frys, så jeg er superhappy nå! :D
Det føles helt uvirkelig, så nå blir det et par spennende uker før testdato!

:smiley-bounce016 :smiley-bounce015 :cool05

Innsett blir torsdag her :) Skremmende med kun en blasto, men håper veldig!

Hurra! Nyt rugingen :D

Ser også noe men forstår hva du mener med plasseringen. Aldri sett noen bruke tester fra Normal før så vet ingen ting om dem :facepalm: håper du kan skaffe deg noen mindre forvirrende tester :Heartpink
Brukte fra Normal forrige gang jeg ble gravid og da funket de :hungover: Men denne var åpenbart feil, for blenda test i dag tidlig.

Gratulerer som ruger :love7

Ikm idag og positiv digitaltest, så da tror jeg at jeg tørr å bli plassert på gravid nå :)
Masse lykke til alle sammen, håper jeg får se dere alle på mai22 snart :Heartred

Fint om dere husker sitere meg på endringer av førsteinnlegget ❤️

Back
Topp