Det går på en måte greit og på en måte ikke. Jeg synes det er veldig trist at det ikke gikk denne gangen heller. Kanskje mest fordi hele gangen i forsøket var så likt første forsøk. Eneste forskjell var antall egg ut og at det ikke ble kjemisk denne gangen. Foruten det, HELT identisk. Medisin, dose, lengde på stimulering, embryo som klarte seg til innsett, blødning på dag 4 etter innsett. Tok en test i dag tidlig (12 dpo) og den var helt, helt blendahvit. Har egentlig bare lyst til å kutte ut Duphaston, men bør kanskje vente til etter blodprøven fredag. Føler likevel det er helt tullete å proppe i seg den medisinen nå. Har jo i tillegg blødd og spottet litt om hverandre siden lørdag så ser ikke poenget.
Jeg var veldig skeptisk til å ha en ny stimulering på lik medisin som første forsøk, men de klarte å berolige meg med at sykluser er ulike og at det tross alt ble kjemisk. Det kunne jo ha vært en dårlig syklus i mai. Jeg svarte at det like godt kunne vært en god syklus, men det lo de bare litt av. Føler på et vis at jeg fikk rett, og at de bare har satt meg på standard protokoll enda en gang fordi resultatene fra fertilitetstesten tross alt var gode. Neste gang tenker jeg at de må klare å gi meg noe annet, for dette fungerer tydeligvis ikke. Jeg er fullt klar over at alderen er mitt svake kort, og trolig grunnen til at det ikke har gått så bra, men jeg kjenner at jeg forventet litt mer enn dette for den prisen jeg betaler. I alle fall på forsøk nummer to.
Jeg veit at du har hatt litt av de samme opplevelsene som meg. I utgangspunktet gode forutsetninger, men det bare vil ikke gå. Husker du snakket om det da jeg var ny her og du allerede hadde rukket to forsøk. Begynner å kjenne meg igjen i den motløsheten. For hvor motiverende er det å gå gjennom dette igjen og igjen, pøse ut masse penger, og knapt nok ende opp med ett eneste egg?
Jeg har satt meg en grense på tre forsøk, mest på grunn av økonomi, men kjenner at det skal bli tungt å gi seg etter det dersom jeg ikke lykkes. Har ikke klart å bli fortrolig med tanken på at jeg ikke skal få barn. Det er jo tross alt derfor jeg gjør dette
Må forresten gratulere med blasto på frys!
Så bra! Du har jo noen å ta av nå. Tror egentlig også mer på innsett i naturlig syklus så håper det klaffer for deg snart også!