August 2021

VictoriaH

Ventende
Assistert-jentene
August 2018
Oktobergull 2022
Fersk? Inseminasjon? Innsett av fryst?

Bli med da vel :)

Stimulerer/er i gang:
  • mavo91 - 30år - St.olavs - innsett fryst blasto fra første forsøk ivf - naturlig syklus
Satt inn/inseminert og venter på test:
  • Dagni - 40 år - B1 - Medicus - IVF#2 - uttak/innsett uke 34/35 - Bemfola/Fyremadel/Ovitrelle/Duphaston
Gravid ❤️
  • Gullfisk91 - 30år - B3 - Porsgrunn - fryseforsøk blasto #1 - lutinus - innsett 12.08
  • Tenkeboblen - 42 år - B1 - Spiren - fryseforsøk - innsett 13.08
  • Ingz94 - 26år - B1 - Medicus - fryseforsøk #1 fra icsi #1 - innsett 20.8
  • Heisann! - 31 år - # 1 - IVF/(ICSI) #1 (etter et avbrutt forsøk i juni) - Gonal-f/Fyremadel/Ovitrelle/Cyclogest + Primolut og Metformin - innsett 20.8
  • Shake90 - 31år - Barn #2 - IVF/ICSI #1 - provera, Gonal-F, fyremadel, Ovitrelle, lutinus. Innsett 25.8
Negativt forsøk:
  • (Kjemisk) Høsteple - b1 - st Olavs - 7 innsett fra 3 forsøk - letrozol, prednisolon, klexane, albyl e, cyclogest
  • Sofia87 - 35 år - b1 - Porsgrunn - innsett fryst blasto fra 2. forsøk (#ICSI) - Letrozol + Lutinus - Innsett 16.8
  • Mia83 - B2 - 2. fryseforsøk i 2. søskenforsøk (6 innsett) - Riksen - Innsett av blasto 17.8 -Progynova- cyclogest- fragmin
  • Chipotle - 30 år - B2 - 1. fryseforsøk i 2. søskenforsøk (5. innsett) - Riksen - Innsett av blasto 24.8
  • VictoriaH - 1. søskenforsøk - innsett fryst blasto 26.8
  • (Kjemisk) Timi90 - 30 år - Barn nr.1 - Medicus - fryseforsøk #1 fra ICSI #2 - Letrozol, Ovitrelle, Cyclogest - Innsett 23.8
  • Lasorah - 32 år - Barn nr.1 - Spiren - fryseforsøk #1 fra IVF #1 - Innsett 28.8
Avbrutt/totalfrys
  • Statistikern - 33 år - B1 - Riksen - fryseforsøk #1 fra ivf #1 - Progynova og Crinone - innsett ca uke 33
  • (Totalfrys) cyberkeley - 28 - B1 - St Olavs - forsøk nr 3
  • (Totalfrys) Lysi - 41 år - Barn #2 - IVF/ICSI #4 - Medicus TRD - Progynova, Fostimon 300, Fyremadel,Ovitrelle+Gonapeptyl, Duphaston
 
Last edited:
Fersk? Inseminasjon? Innsett av fryst?

Bli med da vel :)

Venter på oppstart:
VictoriaH - 1. søskenforsøk - innsett fryst blasto ca uke 34


Stimulerer/er i gang:


Satt inn/inseminert og venter på test:


Gravid ❤️


Negativt forsøk:


Avbrutt…

HappyMom86 - 35 år - Barn nr 3, men første med hjelp av IVF - Forsøk nr 2 hos Hausken i Bergen - Oppstart ca uke 32.
 
Kelsey - B1 - Porsgrunn - Forsøk 1

Usikker på om jeg hører til denne gruppen eller september? Medisinstart begynner i august, men uttak/innsett blir i september. Skal ha kort protokoll.
 
Heiiheii❤
Etter mye tenking og en hjerne som gnager om et aller siste forsøk med egne egg så venter jeg på svar om jeg får et aller siste forsøk med egne egg før eggdonasjon. Sendte forespørsel på fredag om de kunne se på det med nye øynd. så regner med svar iløpet av uken. Om jeg får klarsignal vil jeg som vanlig havne mellon to mnder, så blir vell både her og september.
Så med forbehold om endringer:

Salamander-B1-29 år- St.Olavs- uttak nr.5 :wacky:
 
Skal igang med første forsøk privat, etter 3 offentlige. blir nok mest sannsynlig uttak i september, men starter på sprøyter når mensen kommer ila slutten av august så slenger meg med her :happy: ustabil syklus så forbehold om endringer :happy090

Memy. 33år. barn nr 2. 4. Ivf/icsi-forsøk. Medicus Stavanger. Metformin, fostimon, fyremadel, ovitrelle, gonalpeptyl, klexane, cyclogest. Oppstart ila august.
 
Last edited:
I dag gikk heldigvis time til ultralyd i boks, så da kan jeg også melde meg på! Litt ustabilt etter MA, så kan godt være det blir avbrutt igjen. Men, vi prøver :)

Høsteple - b1 - st Olavs - 7 innsett fra 3 forsøk - letrozol, prednisolon, klexane, albyl e, cyclogest
 
I dag gikk heldigvis time til ultralyd i boks, så da kan jeg også melde meg på! Litt ustabilt etter MA, så kan godt være det blir avbrutt igjen. Men, vi prøver :)

Høsteple - b1 - st Olavs - 7 innsett fra 3 forsøk - letrozol, prednisolon, klexane, albyl e, cyclogest
som jeg heier på deg :love022:hello2
 
Sofia87 - 35 år - b1 - Porsgrunn - innsett fryst blasto fra 2. forsøk (#ICSI) - Letrozol + Lutinus - Innsett ca uke 34
 
Last edited:
Ååå mye spennende som skjer over sommeren :love7 blir litt rørt av hvor tøff dere er, heier så mye på alle sammen
 
Heiiheii❤
Etter mye tenking og en hjerne som gnager om et aller siste forsøk med egne egg så venter jeg på svar om jeg får et aller siste forsøk med egne egg før eggdonasjon. Sendte forespørsel på fredag om de kunne se på det med nye øynd. så regner med svar iløpet av uken. Om jeg får klarsignal vil jeg som vanlig havne mellon to mnder, så blir vell både her og september.
Så med forbehold om endringer:

Salamander-B1-29 år- St.Olavs- uttak nr.5 :wacky:

Fine du som gjør en ordentlig vurdering ❤️❤️❤️ Skjønner godt at den stemmen i hodet kan få man til å tenke seg om. Håper du får prøvd det du har lyst til å prøve ❤️

Holder på med motsatt reise som deg. Er satt opp til forsøk i august som skulle bli det siste før donor, men vi er veldig mye i tvil på om vi kommer til å gjøre det. Kjenner det er så vanskelig å bli motivert når vi ikke har troa på at det kan gå. Har fått et sterkt ønske å prøve noe «som fungerer», men klart det er komplisert.
 
Fine du som gjør en ordentlig vurdering ❤️❤️❤️ Skjønner godt at den stemmen i hodet kan få man til å tenke seg om. Håper du får prøvd det du har lyst til å prøve ❤️

Holder på med motsatt reise som deg. Er satt opp til forsøk i august som skulle bli det siste før donor, men vi er veldig mye i tvil på om vi kommer til å gjøre det. Kjenner det er så vanskelig å bli motivert når vi ikke har troa på at det kan gå. Har fått et sterkt ønske å prøve noe «som fungerer», men klart det er komplisert.

Tøffe dere er, å dere har allerede hatt en lang reise❤ la tanken modne litt så ser du i august hva kropp og hode sier.. tror man alltid vil ha den stemmen hva om hva viss❤❤
 
Melder meg inn her jeg også :)

-mavo91 - 30år - St.olavs - første forsøk ivf - stimulert og hentet ut egg juni2021 10 blasto på frys men ble totalfrys - innsett av 5dagers blasto i naturlig syklus august 2021:smiley-angelic001
 
Får melde meg inn her!

Lasorah - 32 år - Barn nr.1 - Spiren - fryseforsøk #1 fra IVF #1 - Innsett uke 33/34

Ble totalfrys i juni pga. overstimulering, har endelig begynt å føle meg frisk igjen, 2 uker etter:confused: Skal kanskje på en kongress i Danmark i uke 34, så får se om jeg rekker innsett av en fin blasto før det. Får i så fall droppe én dag med kongress og ta en liten dag i Trondheim :p
 
Last edited:
Jeg kikket på reseptene mine i dag, og jeg skal bruke Menopur 150 iu og Fyremadel 0,25, Ovitrelle og Cyclogest. Står ikke noe dose på de to siste.

Har forstått det slik at dette er ganske lav dose? Jeg har amh på 45 om jeg husker rett. De snakket om høyere sjanse for overstimulering, men at det normalt gikk greit med mine verdier. :nailbiting:
 
Ikke glemt dere, er bare skikkelig dårlig etter vaksinen (hatt korona, samme symptomer nå…)

Oppdaterer når jeg er blitt bedre :)
 
Jeg kikket på reseptene mine i dag, og jeg skal bruke Menopur 150 iu og Fyremadel 0,25, Ovitrelle og Cyclogest. Står ikke noe dose på de to siste.

Har forstått det slik at dette er ganske lav dose? Jeg har amh på 45 om jeg husker rett. De snakket om høyere sjanse for overstimulering, men at det normalt gikk greit med mine verdier. :nailbiting:

Tror det er ganske lav dose ja. Jeg hadde samme men økte litt etter hvert. Har pcos og også litt gøy amh. Dosen på ovitrelle og cylogest får du nok beskjed om av klinikken etter hvert. ovitrelle varierer litt etter hvor mange eggposer du har underveis i stimuleringen tror jeg, om man tar hele heller halve ovitrelle.
 
Back
Topp