August 2021

oioioi… :chicken: skikkelig uheldig dette. Fikk du testsvar? Krysser fingrene

Endelig fått testsvar- negativt!!! Kan nesten ikke tro det :cheers I tillegg til innsett, har jeg syykt mange viktige planer denne uken. Rimelig overlykkelig nå :Heartred Nå må bare lille eskimo overleve og innsettet gå bra i morgen!

God mandag dere :hello ble 6 egg - virker som Menopur ikke gjorde trikset for meg da vi har fått 11/10 med Rekovelle/Gonal-F. De byttet til den for å se om den ville gi færre tomme follikler men det ble faktisk flere. Allikevel var alle på klinikk optimistisk ❤️ Får høre om en ukes tid om vi har endelig endelig endelig fått noe på frys og kan planlegge innsett :smiley-angelic001

Ønsker dere MASSE lykke til :happy093.

Gratulerer! Jeg tenker også kvalitet over kvantitet! Dette blir bra :wav

@Timi90 - du har innsett i dag? Masse lykke til:love7

Endelig fått testsvar- negativt!!! Kan nesten ikke tro det :cheers I tillegg til innsett, har jeg syykt mange viktige planer denne uken. Rimelig overlykkelig nå :Heartred Nå må bare lille eskimo overleve og innsettet gå bra i morgen!
Såååå bra!!!
Heia heia! Krysser fingrene for eskimoen! :D

6 egg er jo veldig bra, spesielt om kvaliteten er god :happy: Jeg krysser fingrene for at dere får noe på frys :Heartred:Heartred
Håper! Jeg har hatt best uttelling med få egg, de er ofte bedre kvalitet (hos meg i hvertfall).

13 og 22 egg ga henholdsvis ett 3-dagers (ræva kvalitet) og avbrutt. Mens gravid med 4 dagers egg x2 (mistet og jentungen) + et egg på frys siste gangen.
Åå, håper gullegget er blant de! :D
Krysser fingre og tær! :Heartred
Gratulerer! Jeg tenker også kvalitet over kvantitet! Dette blir bra :wav

Tusen takk❤️Håper virkelig dere har rett. Blir uansett helt umulig å sammenligne med de to andre forsøkene da det blir IVF med donorsperm i stedet for ICSI med mannens testikkelsperm, så vi får bare se

Henger nok igjen prøvingen med førstemann hvor alt gikk litt til helvete hele tiden, men får håpe på det beste :)

Skjønner dette veldig godt ❤️ Ikke lett å være positiv når man er så godt kjent med dårlige nyheter

Fint om dere husker sitere meg på endringer av førsteinnlegget ❤️
Da kan jeg flyttes over på ruger :love7 Blir noen lange dager fremover! Spent på hvor lenge jeg klarer å holde meg fra å teste :hilarious:

Håper! Jeg har hatt best uttelling med få egg, de er ofte bedre kvalitet (hos meg i hvertfall).

13 og 22 egg ga henholdsvis ett 3-dagers (ræva kvalitet) og avbrutt. Mens gravid med 4 dagers egg x2 (mistet og jentungen) + et egg på frys siste gangen.

kan jeg spørre hvor mange egg du fikk i det «vellykkede» (siste) forsøket? :)

Da kan jeg flyttes over på ruger :love7 Blir noen lange dager fremover! Spent på hvor lenge jeg klarer å holde meg fra å teste :hilarious:

Gratulerer så mye :)

Jeg skal ha egguttak torsdag 26/8!

Var på siste kontroll før uttak i dag, og det ser veldig likt ut som sist. Kanskje ikke så rart med tanke på at jeg går på akkurat de samme medisinene og stimulerer like lenge, men jeg ønsker jo helst et annet utfall. Så jeg er spent på hvor mange egg de får ut denne gangen. Sist sa de 4-7 og fikk ut 11 (9 modne). Denne gangen har de sagt 4-5.

Ser jeg skrev litt feil, var 4 egg ut de to gangene jeg ble gravid :)

Aah ok skjønner, takk for at du deler❤️ ja, ingen tvil om at kvalitet over kvantitet er den riktige tankegangen. Tror jeg kommer til å føle mer positiv i morgen så lenge vi ikke får beskjed om ingen befruktning :)

Jeg skal ha egguttak torsdag 26/8!

Var på siste kontroll før uttak i dag, og det ser veldig likt ut som sist. Kanskje ikke så rart med tanke på at jeg går på akkurat de samme medisinene og stimulerer like lenge, men jeg ønsker jo helst et annet utfall. Så jeg er spent på hvor mange egg de får ut denne gangen. Sist sa de 4-7 og fikk ut 11 (9 modne). Denne gangen har de sagt 4-5.

Håper de tar feil (i riktig retning) denne gangen og :) uansett, ny syklus, nye egg… krysser fingrene

Sååå spennende! Vet du hvilken kvalitet blastoen har?

Jeg skal prøve å holde meg til 9 dpo, men vi får se :hilarious:

Henger nok igjen prøvingen med førstemann hvor alt gikk litt til helvete hele tiden, men får håpe på det beste :)

Skjønner det såå godt :Heartred Jeg er nervøs selv, selv om jeg nå har tint opp 8 blastoer (mange av dårligere kvalitet), som alle har overlevd :love2

Sååå spennende! Vet du hvilken kvalitet blastoen har?

Jeg skal prøve å holde meg til 9 dpo, men vi får se :hilarious:
Jeg husker ikke helt, men tror kanskje det er 4BB. Han embryologen snakket litt utydelig, så jeg fikk bare med meg 4 og B :hilarious: Målet er å holde meg til 10 dpo, men du kan banne på at det ryker i hvert fall én test før det!

Håper de tar feil (i riktig retning) denne gangen og :) uansett, ny syklus, nye egg… krysser fingrene

Ja, krysser fingre for at denne syklusen er bedre, selv om alle tall foreløpig er nærmest identiske med første forsøk. Sist ble jeg så glad da de fikk ut 11 egg, men så viste det seg at de ikke klarte seg så godt. Denne gangen har jeg et ønske om færre, men bedre egg! ;)

Blir veldig spennende å følge deg også denne runden, @cyberkeley ! Du fikk ut perfekt antall egg, tenker jeg! Fy fader så nervepirrende de dagene etter uttak er :nailbiting:

Back
Topp