oioioi…skikkelig uheldig dette. Fikk du testsvar? Krysser fingrene
Endelig fått testsvar- negativt!!! Kan nesten ikke tro det
Nå må bare lille eskimo overleve og innsettet gå bra i morgen!Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
oioioi…skikkelig uheldig dette. Fikk du testsvar? Krysser fingrene
Nå må bare lille eskimo overleve og innsettet gå bra i morgen!God mandag dereble 6 egg - virker som Menopur ikke gjorde trikset for meg da vi har fått 11/10 med Rekovelle/Gonal-F. De byttet til den for å se om den ville gi færre tomme follikler men det ble faktisk flere. Allikevel var alle på klinikk optimistisk
Får høre om en ukes tid om vi har endelig endelig endelig fått noe på frys og kan planlegge innsett
Ønsker dere MASSE lykke til![]()

Såååå bra!!!Endelig fått testsvar- negativt!!! Kan nesten ikke tro detI tillegg til innsett, har jeg syykt mange viktige planer denne uken. Rimelig overlykkelig nå
Nå må bare lille eskimo overleve og innsettet gå bra i morgen!
Jaa@Timi90 - du har innsett i dag? Masse lykke til![]()

6 egg er jo veldig bra, spesielt om kvaliteten er godJeg krysser fingrene for at dere får noe på frys
![]()
Håper! Jeg har hatt best uttelling med få egg, de er ofte bedre kvalitet (hos meg i hvertfall).
13 og 22 egg ga henholdsvis ett 3-dagers (ræva kvalitet) og avbrutt. Mens gravid med 4 dagers egg x2 (mistet og jentungen) + et egg på frys siste gangen.
Åå, håper gullegget er blant de!
Krysser fingre og tær!![]()
Gratulerer! Jeg tenker også kvalitet over kvantitet! Dette blir bra![]()
Henger nok igjen prøvingen med førstemann hvor alt gikk litt til helvete hele tiden, men får håpe på det beste![]()
Da kan jeg flyttes over på rugerFint om dere husker sitere meg på endringer av førsteinnlegget![]()
Blir noen lange dager fremover! Spent på hvor lenge jeg klarer å holde meg fra å teste 
Håper! Jeg har hatt best uttelling med få egg, de er ofte bedre kvalitet (hos meg i hvertfall).
13 og 22 egg ga henholdsvis ett 3-dagers (ræva kvalitet) og avbrutt. Mens gravid med 4 dagers egg x2 (mistet og jentungen) + et egg på frys siste gangen.
Takk!Så spennende Lysi!!! Masse lykke til

Da kan jeg flyttes over på rugerBlir noen lange dager fremover! Spent på hvor lenge jeg klarer å holde meg fra å teste
![]()
kan jeg spørre hvor mange egg du fikk i det «vellykkede» (siste) forsøket?![]()
Ser jeg skrev litt feil, var 4 egg ut de to gangene jeg ble gravid![]()
Jeg skal ha egguttak torsdag 26/8!
Var på siste kontroll før uttak i dag, og det ser veldig likt ut som sist. Kanskje ikke så rart med tanke på at jeg går på akkurat de samme medisinene og stimulerer like lenge, men jeg ønsker jo helst et annet utfall. Så jeg er spent på hvor mange egg de får ut denne gangen. Sist sa de 4-7 og fikk ut 11 (9 modne). Denne gangen har de sagt 4-5.
Da kan jeg flyttes over på rugerBlir noen lange dager fremover! Spent på hvor lenge jeg klarer å holde meg fra å teste
![]()

Såååå bra!!!
Heia heia! Krysser fingrene for eskimoen!![]()

Heia deg også!!! 
Henger nok igjen prøvingen med førstemann hvor alt gikk litt til helvete hele tiden, men får håpe på det beste![]()
Jeg er nervøs selv, selv om jeg nå har tint opp 8 blastoer (mange av dårligere kvalitet), som alle har overlevd 
Jeg husker ikke helt, men tror kanskje det er 4BB. Han embryologen snakket litt utydelig, så jeg fikk bare med meg 4 og BSååå spennende! Vet du hvilken kvalitet blastoen har?
Jeg skal prøve å holde meg til 9 dpo, men vi får se![]()
Målet er å holde meg til 10 dpo, men du kan banne på at det ryker i hvert fall én test før det!Håper de tar feil (i riktig retning) denne gangen oguansett, ny syklus, nye egg… krysser fingrene