Gratulerer som ruger!Da kan jeg flyttes over på rugerBlir noen lange dager fremover! Spent på hvor lenge jeg klarer å holde meg fra å teste
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer som ruger!Da kan jeg flyttes over på rugerBlir noen lange dager fremover! Spent på hvor lenge jeg klarer å holde meg fra å teste
![]()
Ja, krysser fingre for at denne syklusen er bedre, selv om alle tall foreløpig er nærmest identiske med første forsøk. Sist ble jeg så glad da de fikk ut 11 egg, men så viste det seg at de ikke klarte seg så godt. Denne gangen har jeg et ønske om færre, men bedre egg!
Blir veldig spennende å følge deg også denne runden, @cyberkeley ! Du fikk ut perfekt antall egg, tenker jeg! Fy fader så nervepirrende de dagene etter uttak er![]()
akkurat nå tenker jeg at bare noe fører til et barn så kaller jeg det for perfekt Jeg husker ikke helt, men tror kanskje det er 4BB. Han embryologen snakket litt utydelig, så jeg fikk bare med meg 4 og BMålet er å holde meg til 10 dpo, men du kan banne på at det ryker i hvert fall én test før det!
4BB høres jo veldig bra ut, da
Ikke at den ratingen egentlig har så mye å si for den enkelte, har jeg skjønt, men vi har samme gradering som datteren vår denne gangen (5AB), og det er vanskelig å ikke få opp håpet da, merker jeg 

Noen som skal teste snart? Første test ryker om en uke her, hvis egget blir satt inn. Helt villt å tenke på, har håpt på den dagen i 2 år nå![]()

Kan godt hende det ryker en i morgen å. 
Jeg prøver å ikke tenke for mye på at blastoen vår ikke er «perfekt». De hadde jo uansett aldri fryst det hvis det garantert ikke var liv lagaHaha høres kjent ut4BB høres jo veldig bra ut, da
Ikke at den ratingen egentlig har så mye å si for den enkelte, har jeg skjønt, men vi har samme gradering som datteren vår denne gangen (5AB), og det er vanskelig å ikke få opp håpet da, merker jeg
Høres ut som begge har planer om å teste på lørdag, daGruer meg
![]()
Men samtidig kjenner jeg jo også at jeg har litt mindre troen på at det går. Håper jeg tar feil! Jeg skjønner godt at det er vanskelig å ikke få opp håpet! Jeg krysser fingrene for at 5AB er vinneroppskriften og at det klaffer 
Jeg prøver å ikke tenke for mye på at blastoen vår ikke er «perfekt». De hadde jo uansett aldri fryst det hvis det garantert ikke var liv lagaMen samtidig kjenner jeg jo også at jeg har litt mindre troen på at det går. Håper jeg tar feil! Jeg skjønner godt at det er vanskelig å ikke få opp håpet! Jeg krysser fingrene for at 5AB er vinneroppskriften og at det klaffer
![]()
Jeg ble jo egentlig ganske skuffet da han først sa at blastoene bare var «good enough», men har jo googlet meg frem til at det blir mange barn av det ogsåJa, jeg hadde virkelig null tro på datteren vår fordi de ratet henne som «average», men så feil kunne jeg taSå jeg har også sluttet å tenke at det på noen som helst måte er avgjørende. Har satt inn så mange perfekte som ikke har blitt til noen ting også. Synes likevel det er litt spennende, da. Det er liksom den eneste informasjonen vi har om dem foreløpig
![]()
Men det er sant som du sier, det er faktisk den eneste informasjonen vi har. Lykke til med innsett i dag! 
Så bra du fikk til innsett denne syklusen! Håper alt styret er verdt detBlir innsett nå på lørdag for meg!
Er i Danmark nå, og FOR et styr med å få booket om flybilletter, fikse nye, ordne hotell osv. Dyrt og, så nå er jeg så å si blakkSå dette bør være verdt det
![]()

Jeg ble jo egentlig ganske skuffet da han først sa at blastoene bare var «good enough», men har jo googlet meg frem til at det blir mange barn av det ogsåMen det er sant som du sier, det er faktisk den eneste informasjonen vi har. Lykke til med innsett i dag!
![]()
Har vært et lite nervevrak i dag, men foreløpig har ingen ringt, i hvert fall 
Tusen takkHar vært et lite nervevrak i dag, men foreløpig har ingen ringt, i hvert fall
![]()

Klarte ikke vente lengre med å teste, 9dpo. Er det en skyggestrek eller hva tenker dere?![]()
jeg er meget optimistisk!Det der er ingen skygge, den er rosa og finKlarte ikke vente lengre med å teste, 9dpo. Er det en skyggestrek eller hva tenker dere?![]()
Blir spennende å se testene dine fremover. Jeg er også meget optimistisk!For en fin strek tik 9 dpo ❤ du har ikke tatt Ovitrelle?Klarte ikke vente lengre med å teste, 9dpo. Er det en skyggestrek eller hva tenker dere?![]()
Klarte ikke vente lengre med å teste, 9dpo. Er det en skyggestrek eller hva tenker dere?![]()
Jeg lurer også på om du har tatt Ovitrelle?For en fin strek tik 9 dpo ❤ du har ikke tatt Ovitrelle?
Skygge!? Det er jo en klar og tydelig strek!!!Jeg lurer også på om du har tatt Ovitrelle?
Det ser veldig lovende ut ❤Åå, håper den holder
Har tatt ovitrelle, men testet den ut. Blenda test i går. Den nederste er fra idag.
Jeg ser helt klart noe her! Hvisker et forsiiiktig gratulererKlarte ikke vente lengre med å teste, 9dpo. Er det en skyggestrek eller hva tenker dere?![]()