August 2021

Noen som skal teste snart? Første test ryker om en uke her, hvis egget blir satt inn. Helt villt å tenke på, har håpt på den dagen i 2 år nå ❤️

Ja, krysser fingre for at denne syklusen er bedre, selv om alle tall foreløpig er nærmest identiske med første forsøk. Sist ble jeg så glad da de fikk ut 11 egg, men så viste det seg at de ikke klarte seg så godt. Denne gangen har jeg et ønske om færre, men bedre egg! ;)

Blir veldig spennende å følge deg også denne runden, @cyberkeley ! Du fikk ut perfekt antall egg, tenker jeg! Fy fader så nervepirrende de dagene etter uttak er :nailbiting:

Jeg tror kroppen kan alltid overraske :) selv om det virker likt kan det være mye som skjer som er skjult for både oss og leger... blir spennende å se, jeg krysser alt

Tusen takk :cat: akkurat nå tenker jeg at bare noe fører til et barn så kaller jeg det for perfekt ;)

Ja det er alt for nervepirrende. Synes det er egentlig greit at St Olavs ikke gir oppdateringer underveis, det blir fort for mye å stresse over

Last edited:
Jeg husker ikke helt, men tror kanskje det er 4BB. Han embryologen snakket litt utydelig, så jeg fikk bare med meg 4 og B :hilarious: Målet er å holde meg til 10 dpo, men du kan banne på at det ryker i hvert fall én test før det!

Haha høres kjent ut :hilarious: 4BB høres jo veldig bra ut, da :happy: Ikke at den ratingen egentlig har så mye å si for den enkelte, har jeg skjønt, men vi har samme gradering som datteren vår denne gangen (5AB), og det er vanskelig å ikke få opp håpet da, merker jeg :nailbiting:

Høres ut som begge har planer om å teste på lørdag, da :D Gruer meg :dead:

Noen som skal teste snart? Første test ryker om en uke her, hvis egget blir satt inn. Helt villt å tenke på, har håpt på den dagen i 2 år nå ❤️

Sliter med å holde meg, kommer nok til å teste onsdag 10dpo :nailbiting::smiley-angelic001 Kan godt hende det ryker en i morgen å.
Ikke lenge til innsett på deg nå da :love017

Haha høres kjent ut :hilarious: 4BB høres jo veldig bra ut, da :happy: Ikke at den ratingen egentlig har så mye å si for den enkelte, har jeg skjønt, men vi har samme gradering som datteren vår denne gangen (5AB), og det er vanskelig å ikke få opp håpet da, merker jeg :nailbiting:

Høres ut som begge har planer om å teste på lørdag, da :D Gruer meg :dead:
Jeg prøver å ikke tenke for mye på at blastoen vår ikke er «perfekt». De hadde jo uansett aldri fryst det hvis det garantert ikke var liv laga :happy: Men samtidig kjenner jeg jo også at jeg har litt mindre troen på at det går. Håper jeg tar feil! Jeg skjønner godt at det er vanskelig å ikke få opp håpet! Jeg krysser fingrene for at 5AB er vinneroppskriften og at det klaffer :smiley-angelic001

Blir innsett nå på lørdag for meg!

Er i Danmark nå, og FOR et styr med å få booket om flybilletter, fikse nye, ordne hotell osv. Dyrt og, så nå er jeg så å si blakk:eek: Så dette bør være verdt det:p

Jeg prøver å ikke tenke for mye på at blastoen vår ikke er «perfekt». De hadde jo uansett aldri fryst det hvis det garantert ikke var liv laga :happy: Men samtidig kjenner jeg jo også at jeg har litt mindre troen på at det går. Håper jeg tar feil! Jeg skjønner godt at det er vanskelig å ikke få opp håpet! Jeg krysser fingrene for at 5AB er vinneroppskriften og at det klaffer :smiley-angelic001

Ja, jeg hadde virkelig null tro på datteren vår fordi de ratet henne som «average», men så feil kunne jeg ta :D Så jeg har også sluttet å tenke at det på noen som helst måte er avgjørende. Har satt inn så mange perfekte som ikke har blitt til noen ting også. Synes likevel det er litt spennende, da. Det er liksom den eneste informasjonen vi har om dem foreløpig :p

Ja, jeg hadde virkelig null tro på datteren vår fordi de ratet henne som «average», men så feil kunne jeg ta :D Så jeg har også sluttet å tenke at det på noen som helst måte er avgjørende. Har satt inn så mange perfekte som ikke har blitt til noen ting også. Synes likevel det er litt spennende, da. Det er liksom den eneste informasjonen vi har om dem foreløpig :p
Jeg ble jo egentlig ganske skuffet da han først sa at blastoene bare var «good enough», men har jo googlet meg frem til at det blir mange barn av det også :happy: Men det er sant som du sier, det er faktisk den eneste informasjonen vi har. Lykke til med innsett i dag! :Heartred

Blir innsett nå på lørdag for meg!

Er i Danmark nå, og FOR et styr med å få booket om flybilletter, fikse nye, ordne hotell osv. Dyrt og, så nå er jeg så å si blakk:eek: Så dette bør være verdt det:p
Så bra du fikk til innsett denne syklusen! Håper alt styret er verdt det :love7

Jeg ble jo egentlig ganske skuffet da han først sa at blastoene bare var «good enough», men har jo googlet meg frem til at det blir mange barn av det også :happy: Men det er sant som du sier, det er faktisk den eneste informasjonen vi har. Lykke til med innsett i dag! :Heartred

Tusen takk :love7 Har vært et lite nervevrak i dag, men foreløpig har ingen ringt, i hvert fall :nailbiting:

Klarte ikke vente lengre med å teste, 9dpo. Er det en skyggestrek eller hva tenker dere? :wideyed:

Vedlegg

• E4BC0B51-B523-416D-A29B-0508BC8E71D9.jpeg
    E4BC0B51-B523-416D-A29B-0508BC8E71D9.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 147
Klarte ikke vente lengre med å teste, 9dpo. Er det en skyggestrek eller hva tenker dere? :wideyed:

Tror dette er alt for tydelig til å være skygge :joyful: jeg er meget optimistisk!

Det der er ingen skygge, den er rosa og fin :love7 Blir spennende å se testene dine fremover. Jeg er også meget optimistisk!

Skygge!? Det er jo en klar og tydelig strek!!! :happy093 Jeg lurer også på om du har tatt Ovitrelle?

Back
Topp