August 2021

God mandag ❤️

TMI spørsmål til dere… er det noen som har erfaring med soppinfeksjon under stimulering, og om det evt er lov å bruke medisin for det før egguttak? Er planlagt totalfrys hvis det har noe å si

Har satt meg i telefonkø for å få spurt men det hadde vært SÅ fint å kunne starte med medisin med en gang :facepalm::wacky: må få gjort min jobb men klarer ikke å sitte :bored::dead:

Last edited:
Alt så perfekt ut på kontroll i dag! :D tykk og fin slimhinne og en moden follikel på 22mm. Ovitrelle settes i kveld og innsett blir om en uke!

Alt så perfekt ut på kontroll i dag! :D tykk og fin slimhinne og en moden follikel på 22mm. Ovitrelle settes i kveld og innsett blir om en uke!

Hurraa :D Alt så fint ut her også, men jeg ba om innsett først tirsdag 24., for å gjøre det så likt som mulig som da det gikk sist (styrt syklus!) Hvor tykk var slimhinnen din i dag?

Hurraa :D Alt så fint ut her også, men jeg ba om innsett først tirsdag 24., for å gjøre det så likt som mulig som da det gikk sist (styrt syklus!) Hvor tykk var slimhinnen din i dag?
Så bra :happy: Spennende at vi ligger så likt! Håper selvfølgelig det klaffer for begge. Min slimhinne var 12mm. Din da?

Så bra :happy: Spennende at vi ligger så likt! Håper selvfølgelig det klaffer for begge. Min slimhinne var 12mm. Din da?

Oj, så bra! Min var på 7,5. Skulle ønske den var litt tykkere, men det skal jo holde med 7,5 også :happy:

Oj, så bra! Min var på 7,5. Skulle ønske den var litt tykkere, men det skal jo holde med 7,5 også :happy:
Det skal holde det! Jeg spurte hvor tykk den måtte være og da sa de helst 7-7,5 eller mer :happy:

gratulerer som ruger:love7 selv om statistikk for tining av blasto er så god, er det likevel fantastisk hver gang det faktisk funker :cat:
Tusen takk:HeartredJa, man er jo nervøs! Særlig siden det var første fryseforsøk for min del. Nå Håper jeg bare så inderlig lille eskimo vil feste seg :love7

Imorgen er jeg 10 dpo og det er 5 dager etter innsett, hva tror dere om sjansene til å kunne se noe da? klarer snart ikke vente lengre :facepalm:

Imorgen er jeg 10 dpo og det er 5 dager etter innsett, hva tror dere om sjansene til å kunne se noe da? klarer snart ikke vente lengre :facepalm:
Vil tro du kan få en strek hvis du er gravid. Men så kan det være den ikke kommer før om noen dager også… Jeg hadde ikke klart vente :P Første ryker nok her 4 dager etter innsettet.

Jeg er veldig fornøyd hvis jeg klarer å holde meg til 10 dpo :hilarious: Innsett om en uke og teller allerede ned dager til jeg kan teste. Mange som ser noe 10 dpo, men også mange som ikke får strek før senere. Så ikke mist motet om den er negativ!

Sjansene er gode for å se noe da :shy: Hold oss oppdatert :D:Heartred

Oppdatering
Tok ikke bare en men to tester iløpet av natta/morningen, en kl 4 og en kl 8 :wacky:
Syns jeg kan skimte noe uuuultrasvakt på begge testene men det kommer lissom ikke frem på bilde og umulig å se om det er farge på de.. men legger ved bildene så vi får preppa litt på streksynet :D

Vedlegg

• 59E9A8EA-7724-4810-A822-B52EA0CB56D1.jpeg
    59E9A8EA-7724-4810-A822-B52EA0CB56D1.jpeg
    824,7 KB · Visninger: 137
  • 0CB906D7-1B29-4768-8FC4-DBDCDEF34537.jpeg
    0CB906D7-1B29-4768-8FC4-DBDCDEF34537.jpeg
    756,2 KB · Visninger: 131
Back
Topp