Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

må få gjort min jobb men klarer ikke å sitte 

Alt så perfekt ut på kontroll i dag!tykk og fin slimhinne og en moden follikel på 22mm. Ovitrelle settes i kveld og innsett blir om en uke!
Gratulerer som ruger!Ruger på en liten eskimo![]()

Så braHurraaAlt så fint ut her også, men jeg ba om innsett først tirsdag 24., for å gjøre det så likt som mulig som da det gikk sist (styrt syklus!) Hvor tykk var slimhinnen din i dag?
Spennende at vi ligger så likt! Håper selvfølgelig det klaffer for begge. Min slimhinne var 12mm. Din da?Så braSpennende at vi ligger så likt! Håper selvfølgelig det klaffer for begge. Min slimhinne var 12mm. Din da?

Det skal holde det! Jeg spurte hvor tykk den måtte være og da sa de helst 7-7,5 eller merOj, så bra! Min var på 7,5. Skulle ønske den var litt tykkere, men det skal jo holde med 7,5 også![]()

gratulerer som rugerRuger på en liten eskimo![]()
selv om statistikk for tining av blasto er så god, er det likevel fantastisk hver gang det faktisk funker 
Tusen takkgratulerer som rugerselv om statistikk for tining av blasto er så god, er det likevel fantastisk hver gang det faktisk funker
![]()
Ja, man er jo nervøs! Særlig siden det var første fryseforsøk for min del. Nå Håper jeg bare så inderlig lille eskimo vil feste seg 

Vil tro du kan få en strek hvis du er gravid. Men så kan det være den ikke kommer før om noen dager også… Jeg hadde ikke klart venteImorgen er jeg 10 dpo og det er 5 dager etter innsett, hva tror dere om sjansene til å kunne se noe da? klarer snart ikke vente lengre![]()
Jeg er veldig fornøyd hvis jeg klarer å holde meg til 10 dpoImorgen er jeg 10 dpo og det er 5 dager etter innsett, hva tror dere om sjansene til å kunne se noe da? klarer snart ikke vente lengre![]()
Innsett om en uke og teller allerede ned dager til jeg kan teste. Mange som ser noe 10 dpo, men også mange som ikke får strek før senere. Så ikke mist motet om den er negativ!Jippi! Gratulerer som rugerRuger på en liten eskimo![]()

Eggløsningssprøyter satt - Da er det bare å vente på uttak på tirsdag og håpe på det beste!![]()
Imorgen er jeg 10 dpo og det er 5 dager etter innsett, hva tror dere om sjansene til å kunne se noe da? klarer snart ikke vente lengre![]()
Hold oss oppdatert 
Lykke til i dagEggløsningssprøyter satt - Da er det bare å vente på uttak på tirsdag og håpe på det beste!![]()

Lykke til i dagEggløsningssprøyter satt - Da er det bare å vente på uttak på tirsdag og håpe på det beste!![]()