Mia83
Glad i forumet
Drittdag. Kan settes på avbrutt11 mm follikel på dag 9. Snakket med lege som ville gi meg høyere dose progynova neste gang, men jeg spurte om vi ikke kunne prøve naturlig syklus siden jeg har en som fungerer fint. Fikk lov til det, så skal ringe inn på neste mens og avtale videre.
Huff så kjedelig da. Hvor mye progynova har du gått på ?
Jeg var også på ultralyd idag tidlig på riksen for å sjekke slimhinnen. Skal ha innsett av blasto på tirsdag.
Jeg har tenkt å spørre om å få innsett i naturlig syklus hvis det ikke går denne gangen.
Lykke til neste gang
11 mm follikel på dag 9. Snakket med lege som ville gi meg høyere dose progynova neste gang, men jeg spurte om vi ikke kunne prøve naturlig syklus siden jeg har en som fungerer fint. Fikk lov til det, så skal ringe inn på neste mens og avtale videre.
Testdag om 14 dager men spørs om jeg klarer å holde meg sååå lenge
så da blir det forhåpentligvis innsett av blasto neste fredag, om det tåler opptining.
Har gått på standarddose (hos Riksen) progynova 2 tabletter morgen og 1 på kvelden, er vel 6 mg totalt. De setter alle på styrt syklus ja, med mindre det er særlig grunner å ikke gjøre det. Jeg skjønner at det er lettere å planlegge for dem, men er rimelig lei å stoppe masse hormoner i kroppen som ikke er nødvendige.. Men det var heldigvis ikke så vanskelig å få klartegn til å prøve naturlig syklus istedenfor høyere dose progynova, som var legens forslag. Så de er ganske fleksible når noe først ikke fungerer. Skal ringe inn når mensen kommer og håper at jeg kan få innsett i september-syklusen..
Er SKIKKELIG glad på dine vegne at du slipper mange uker med sprøyter
krysser ALT til tirsdag!

Ellers har jeg aldri merket noen plager på Progynova, og dette er vel 7. fryseforsøk.
Håper du må gå på dem i mange uker til, men at bivirkningene gir seg