August 2021

Drittdag. Kan settes på avbrutt :sorry: 11 mm follikel på dag 9. Snakket med lege som ville gi meg høyere dose progynova neste gang, men jeg spurte om vi ikke kunne prøve naturlig syklus siden jeg har en som fungerer fint. Fikk lov til det, så skal ringe inn på neste mens og avtale videre.

Huff så kjedelig da. Hvor mye progynova har du gått på ?
Jeg var også på ultralyd idag tidlig på riksen for å sjekke slimhinnen. Skal ha innsett av blasto på tirsdag.
Jeg har tenkt å spørre om å få innsett i naturlig syklus hvis det ikke går denne gangen.
Lykke til neste gang :)

Noen som vet når klinikkene ringer dersom eggene ikke overlever opptining?

Noen som vet når klinikkene ringer dersom eggene ikke overlever opptining?
Du holder til i Porsgrunn? Hun sa til meg at de får ikke ringt før i 10-tiden. Vi har litt reisevei og jeg spurte om vi kunne få beskjed om det før vi kjørte hjemmefra, men det gikk ikke.

Alt gikk bra med opptining så nå er jeg ruger av en blasto :happy: Testdag om 14 dager men spørs om jeg klarer å holde meg sååå lenge

Var på ul idag, syklusdag 11. folikkel på 16mm og slimhinnen var 4,7.. blir aldri tykk den, så legen sa at han ikke forventer mer enn 5-6mm. Ny ul i morgen og hvis det er samme str eller vokst så skal jeg sette ovitrelle og innsett neste uke. Håper på det :nailbiting:

Alt gikk fint på ultralyd idag, setter ovitrelle i kveld :love017 så da blir det forhåpentligvis innsett av blasto neste fredag, om det tåler opptining.

Å for noe dritt :( herlig å få prøve naturlig syklus da, det er veldig deilig :)
God klem ❤️
Rart du ikke fikk naturlig til å begynne med..
Huff så kjedelig da. Hvor mye progynova har du gått på ?
Jeg var også på ultralyd idag tidlig på riksen for å sjekke slimhinnen. Skal ha innsett av blasto på tirsdag.
Jeg har tenkt å spørre om å få innsett i naturlig syklus hvis det ikke går denne gangen.
Lykke til neste gang :)
Takk for støtten alle :Heartpink Har gått på standarddose (hos Riksen) progynova 2 tabletter morgen og 1 på kvelden, er vel 6 mg totalt. De setter alle på styrt syklus ja, med mindre det er særlig grunner å ikke gjøre det. Jeg skjønner at det er lettere å planlegge for dem, men er rimelig lei å stoppe masse hormoner i kroppen som ikke er nødvendige.. Men det var heldigvis ikke så vanskelig å få klartegn til å prøve naturlig syklus istedenfor høyere dose progynova, som var legens forslag. Så de er ganske fleksible når noe først ikke fungerer. Skal ringe inn når mensen kommer og håper at jeg kan få innsett i september-syklusen..

Huh prøvde å få med alle kommentarene til dere som svarte på mitt innlegg, men fikk visst ikke til det.

Første kontroll i dag.
Må fortsette et par dager til, men får uttak på tirsdag :D
SÅ digg, og rart, å bare å en kontroll! Men det var en positiv overraskelse jeg bare hadde turt å fantasere om! :hilarious:
Vet ikke hvor mange som ligger på vent, men fikk inntrykk av at det ikke var så mye å hente ut, så spent på om de får ut noe i det minste, hvis ikke hadde de vel sikkert ikke satt meg opp for uttak :)

Første kontroll i dag.
Må fortsette et par dager til, men får uttak på tirsdag :D
SÅ digg, og rart, å bare å en kontroll! Men det var en positiv overraskelse jeg bare hadde turt å fantasere om! :hilarious:
Vet ikke hvor mange som ligger på vent, men fikk inntrykk av at det ikke var så mye å hente ut, så spent på om de får ut noe i det minste, hvis ikke hadde de vel sikkert ikke satt meg opp for uttak :)

Ååååå så deilig med gladnyheter!!! :cat: Er SKIKKELIG glad på dine vegne at du slipper mange uker med sprøyter :yuck: krysser ALT til tirsdag!

Alt gikk fint på ultralyd idag, setter ovitrelle i kveld :love017 så da blir det forhåpentligvis innsett av blasto neste fredag, om det tåler opptining.

Da blir det en spennende uke sikkert. Endelig…. ❤️

Flere på progynova som er dårlige?

Flere på progynova som er dårlige?

Vært ganske uggen/kvalm denne gangen :hungover: Ellers har jeg aldri merket noen plager på Progynova, og dette er vel 7. fryseforsøk.

Håper det ikke er så lenge til du skal begynne med progesteron, da blir det nok bedre. Her tok det tre dager etter at jeg sluttet med progynova innen jeg begynte å føle meg bedre..

Håper begynne i slutten av neste uke :) Reagerte sist på progesteron også (fersk), så blir vel kjekt :P

Vært ganske uggen/kvalm denne gangen :hungover: Ellers har jeg aldri merket noen plager på Progynova, og dette er vel 7. fryseforsøk.

Føler meg helt elendig.. Kvalm og dårlig + skikkelig nedstemt :P Bare glad jeg var litt obs på at pillene kunne være tøffe.

Føler meg helt elendig.. Kvalm og dårlig + skikkelig nedstemt :p Bare glad jeg var litt obs på at pillene kunne være tøffe.

Det høres virkelig ikke noe gøy ut :grumpy: Håper du må gå på dem i mange uker til, men at bivirkningene gir seg :love2

Back
Topp