August 2021

Bare for å berolige så var min kun 6,4 mm siste sjekk før innsett i juni. Satte inn en eskimo 6 dager etter og er 10 uker på vei i dag. Så 7,5 kan holde i massevis!

Åå takk for det :Heartred Det ble jeg glad for å høre :love7

Endelig ordnet det seg med kontroll her, da blir det kl 14 på fredag med forhåpentligvis innsett torsdag eller fredag neste uke. Skal vel gå på progesteron 6 dager før innsett?

Endelig ordnet det seg med kontroll her, da blir det kl 14 på fredag med forhåpentligvis innsett torsdag eller fredag neste uke. Skal vel gå på progesteron 6 dager før innsett?

Så bra! krysser fingrene for innsett på deg neste uke da :happy: jeg begynte med progresteron (cyclogest) i går og har innsett på fredag. Vet ikke hva som er normalt.

Så bra! krysser fingrene for innsett på deg neste uke da :happy: jeg begynte med progresteron (cyclogest) i går og har innsett på fredag. Vet ikke hva som er normalt.

Åh? Har du blasto?

Kanskje håp om innsett litt tidligere i uken :)

9 egg ut og 6 befrukta :D
Må bare krysse alt for at minst ett utvikler seg rett denne gangen!! :p
En del smerter i ettertid denne gangen, men den skal jeg stå i :D

Det er jo kjempebra! Krysser fingrene for at minst ett overlever til innsett :D

Eggløsningssprøyter satt - Da er det bare å vente på uttak på tirsdag og håpe på det beste! :D

Hei du :Heartpink går det bra med deg? Håper du har fått tid til å hvile litt

redigert - LOL. Jeg er skikkelig rotete i hodet. Klarte å overse meldingen fra deg rett over.

Last edited:

6 fine grunner til håp :angelic: det er så bra!!!!! Måtte det bare gi deg gode nyheter!!! Husker ikke om du skrev det, valgte de å gjøre ICSI pga rar befruktning sist

synd med smerter :Heartpink:Heartpink håper du er snart i form. Var det tegn til overstimulering?

Last edited:
jeg klarte ikke vente lengre med å ta en digital, og når jeg så hvor svak strimmeltesten var mista jeg helt trua.. men altså :excited001

Vedlegg

• ADC71363-1727-4CF2-81E8-B805634BCBE6.jpeg
    ADC71363-1727-4CF2-81E8-B805634BCBE6.jpeg
    710,9 KB · Visninger: 135
Back
Topp