⭐Klagetråd

Legge seg kl 21 er innafor! Ikke at jeg har gjort det da. Våkner så grusomt tidlig om morgenen, håper at å legge meg litt senere gjør at jeg våkner senere også.

Våkner hver dag kl.7, fordi jeg må på do men sliter med å sovne igjen.. heldigvis klarer jeg stort sett å sove til 9! :rolleyes:
Men nå ligger jeg i senga, og det anbefales på det sterkeste :hilarious:

Våkner hver dag kl.7, fordi jeg må på do men sliter med å sovne igjen.. heldigvis klarer jeg stort sett å sove til 9! :rolleyes:
Men nå ligger jeg i senga, og det anbefales på det sterkeste :hilarious:
De to siste gangene jeg har vært gravid har jeg våknet i 4-tiden uten sjans til å sovne igjen. :rolleyes: Håper jeg ikke gjør det nå.

De to siste gangene jeg har vært gravid har jeg våknet i 4-tiden uten sjans til å sovne igjen. :rolleyes: Håper jeg ikke gjør det nå.

Åh, nei det håper jeg ikke! Det er er umenneskelig tidlig! Det er jo midt på nattan o_O

Ja! I høst var det litt hyggelig da. Katten og jeg kikket på rådyra som ruslet rundt på veiene her. :hilarious:

Okei! Det hørtes faltisk koselig ut!
Elsker rådyr :rendeer

Er det noen som har problemer med at de bli nummen i hånden/ virker som hånden sovner når man sitter stille lenge.
Har begynt å få det etter jeg ble gravid. Sitter på hjemmekontor, og blir helt nummen i hånden etter et par timer. Har lest litt om det karpaltunnel syndrom at man kan få det når man er gravid. Men om man kan få det så tidlig står det ingenting om. Er 5+5 i dag. Og har hatt det i en ukes tid nå.

Okei! Det hørtes faltisk koselig ut!
Elsker rådyr :rendeer
Ja, måtte finne noen bra ting med å være oppe så tidlig.

På'n igjen nå. Våken fra 2-4 i natt. Sovnet ikke før jeg satte på lydbok i firetiden. Artig med samarbeid med kolleger i hele dag da. :hungover:

Fikk 1-2 på digital i dag. Fikk 2-3 to dager tidligere sist. Godt mulig jeg bare er noen få dager kortere på vei enn jeg tror denne gangen, men ble jo litt stressa :rolleyes:

Ja, måtte finne noen bra ting med å være oppe så tidlig.

På'n igjen nå. Våken fra 2-4 i natt. Sovnet ikke før jeg satte på lydbok i firetiden. Artig med samarbeid med kolleger i hele dag da. :hungover:

Åh, så irriterende.... håper dagen går tålig greit likevel!
Våkna selv halv 7, og sovna ikke føre i 8-8.30 tiden igjen, i en times tid :rolleyes:
Idag er jeg enda mer svimmel også, irriterende:wtf:

Er det noen som har problemer med at de bli nummen i hånden/ virker som hånden sovner når man sitter stille lenge.
Har begynt å få det etter jeg ble gravid. Sitter på hjemmekontor, og blir helt nummen i hånden etter et par timer. Har lest litt om det karpaltunnel syndrom at man kan få det når man er gravid. Men om man kan få det så tidlig står det ingenting om. Er 5+5 i dag. Og har hatt det i en ukes tid nå.
Hatt det sånn i alle 3 graviditeter, blir fortere nummen i handa, vet ikke hvorfor :woot:

Trøtt og uggen. Kjennes som jeg har for mye mat og drikke i magen. Knekkebrød og isvann hjelper litt.

Uvel/uggen - kanskje det som egentlig kan kalles svangerskapskvalme?
Har sluppet unna de andre gangene, så har ingenting å sammenligne med!
Nytt denne gangen er også den forbanna irriterende svimmelheten:schocked028:sick009

Idag må jeg bare klage - masse!
Dårligste dagen i denne gravditeten så langt uten tvil... fy så uggen/kvalm! Kjenner det helt oppi halsen :yuck:

Last edited:
Tok første runde med "graviditetsvitaminer" (sånn kombipakke med vitaminer og omega 3 og stæsj), og nå raper jeg tran. :wtf:

Ugg bare føler for å klage litt. Vært avhengig av snus og Pepsi Max. Tisset på en pinne og vipps den viste gravid. Sluttet med snus på sekundet. Men herregud kor tøft d er når man ikke har fått trappet ned:banghead: og mente å lese et sted at man bare kan drikke 2 glass med koffein drikke per dag?? Er dette sant? Måtte bare ha noen å klage til. Er ingen andre eg kan gjøre d til:wacky:

Ugg bare føler for å klage litt. Vært avhengig av snus og Pepsi Max. Tisset på en pinne og vipps den viste gravid. Sluttet med snus på sekundet. Men herregud kor tøft d er når man ikke har fått trappet ned:banghead: og mente å lese et sted at man bare kan drikke 2 glass med koffein drikke per dag?? Er dette sant? Måtte bare ha noen å klage til. Er ingen andre eg kan gjøre d til:wacky:
2 glass med kaffi, er koffeinmengden det går på. Er ca75mg i ein halvliter. Å du kan drikke opp til 200mg,så du kan fint drikke litt :joyful:

Jeg føler så med deg for både snusen og pepsi maxen! :sad010

Back
Topp