⭐Klagetråd

Luna94

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Maisløyfene 2024
Junispirene24❤️
Det er alltids noe å klage over selv om en lykkelig over å være gravid! Det er da ingen dans på roser hvert fall ikke for fleste parten :shy:
 
Klager litt over at en gjesper hver andre minutt og ikke kjenner igjen sin egen kropp allerede nå :wacky::hilarious:
 
Forstoppa, tungpustet og kjenner igjen symptomer på bekkenløsningen allerede. Ikke greit:arghh:
 
Syns det va "dumt" å bli gravid i denne tiå kor alt e så usikkert... Missforstå meg rett, veldig glad for at det endelig klaffa igjen ❤️ men eg e ekstremt redd itte MA, og hadde virkelig ønska tett oppfølging denne gangen.. Men sterkt redd at det ikkje e mulig når alle private ultralyder har stengt på ubestemt tid ❤️
 
Syns det va "dumt" å bli gravid i denne tiå kor alt e så usikkert... Missforstå meg rett, veldig glad for at det endelig klaffa igjen ❤️ men eg e ekstremt redd itte MA, og hadde virkelig ønska tett oppfølging denne gangen.. Men sterkt redd at det ikkje e mulig når alle private ultralyder har stengt på ubestemt tid ❤️

Støtter denne!!
Skulle få god oppfølging av fertilitetsklinikken, men det kan jeg jo se langt etter nå:arghh:
Har sendt melding til legen om mulighet for å sende henvisning til en gynekolog pga klinikken ikke kan følge som opp som lovet:shy:
Prøve på det du og?
 
Støtter denne!!
Skulle få god oppfølging av fertilitetsklinikken, men det kan jeg jo se langt etter nå:arghh:
Har sendt melding til legen om mulighet for å sende henvisning til en gynekolog pga klinikken ikke kan følge som opp som lovet:shy:
Prøve på det du og?
Ja ska te legen på onsdag å nevna oppfølging for han, så spent på ka han seie.. Må vel bli henvist te enten en gynekolog eller te sus. Å eg føle han legen min ikkje tar meg seriøst i det heila tatt.. Når eg ringte inn med blødning i uke 12 sa han at det ikkje va någe han kunne gjør, eg måtte bare sitta hjemma å la naturen gå sin gang! Så då måtte eg heller bestilla privat ultralyd, som tok meg inn samme dag en halvtime itte eg ringte.. Å der hadde fosteret vært dødt i 3 uker, å rett inn på sykehuset ittepå. For når du e så langt på vei ska alt ver unna oppsyn.. Så kjenne ennå eg e sur på den legen :(
 
Ja ska te legen på onsdag å nevna oppfølging for han, så spent på ka han seie.. Må vel bli henvist te enten en gynekolog eller te sus. Å eg føle han legen min ikkje tar meg seriøst i det heila tatt.. Når eg ringte inn med blødning i uke 12 sa han at det ikkje va någe han kunne gjør, eg måtte bare sitta hjemma å la naturen gå sin gang! Så då måtte eg heller bestilla privat ultralyd, som tok meg inn samme dag en halvtime itte eg ringte.. Å der hadde fosteret vært dødt i 3 uker, å rett inn på sykehuset ittepå. For når du e så langt på vei ska alt ver unna oppsyn.. Så kjenne ennå eg e sur på den legen :(

Nei, fy søøren! Da hadde jeg bytta lege tvert.....tenk å behandle en som er gravid slik?
Håper likevel du blir positivt overraska!
 
Syns det va "dumt" å bli gravid i denne tiå kor alt e så usikkert...

Enig i dette. Samtidig hadde det ikke vært noe alternativ for oss å vente til alt er mer sikkert igjen heller, hadde vi visst hvordan det ble.. På grunn av alder blant annet. Men håper det ordner seg med oppfølging til oss alle!

For å vri dette med koronaen over til noe ørlite mer positivt: Ingen fare for noen sammenkomster, feiringer, middager ol med alkohol der jeg må finne på dårlige unnskyldninger ;)
 
Enig i dette. Samtidig hadde det ikke vært noe alternativ for oss å vente til alt er mer sikkert igjen heller, hadde vi visst hvordan det ble.. På grunn av alder blant annet. Men håper det ordner seg med oppfølging til oss alle!

For å vri dette med koronaen over til noe ørlite mer positivt: Ingen fare for noen sammenkomster, feiringer, middager ol med alkohol der jeg må finne på dårlige unnskyldninger ;)

Det har jeg og tenkt på! Slipper å finne på unnskyldninger osv!:hilarious:
 
Synes det er litt kjedelig at det nok ikke blir noe av tidligscanningen som var planlagt fra fertilitetsklinikkens side (gravid etter IVF). Men håper muligheten åpner seg igjen, ellers bor jeg i Danmark og det er standard med UL i uke 12, så det er jo ikke helt lenge til det heller.

Så er jeg litt lei meg for at jeg som nyutdannet lege ikke kan hjelpe og bidra i disse krisetider. I Danmark er gravide ut fra et forsiktighetsprinsipp satt til å være i risikogruppen og skal derfor ikke se pasienter som er mistenkt for eller har corona. Så da blir all jobben på sjukehuset endret fremover, men det gir meg ekstra mye fri og hvile i øyeblikket. Det er egentlig veldig deilig :)
 
Enig i dette. Samtidig hadde det ikke vært noe alternativ for oss å vente til alt er mer sikkert igjen heller, hadde vi visst hvordan det ble.. På grunn av alder blant annet. Men håper det ordner seg med oppfølging til oss alle!

For å vri dette med koronaen over til noe ørlite mer positivt: Ingen fare for noen sammenkomster, feiringer, middager ol med alkohol der jeg må finne på dårlige unnskyldninger ;)
Haha har sakt akkuratt det samma! For eg e en elendig løgner :D å folk mase om graviditeten heile veien, så då slippe eg ihvertfall at folk ska se på meg at eg e gravid igjen
 
Akkurat nå er så kvalm at jeg føler for å klage, i tillegg til at jeg har sovet dårlig de siste nettene. Å legge seg kjempekvalm tror jeg ikke hjelper på søvnen heller. :wacky:
Det blir vel sikkert ikke bedre med det første, men i det lange løp er det jo verdt det!
Håper på mindre kvalme i morgen!
 
Uvel/uggen, men ikke direkte kvalm....
Sikkelig ubehagelig, spesielt når en er på jobb:yuck:
 
Bor i blokk, og naboen har så elendig musikksmak :hilarious: det jomer gjennom veggene med skingrende hyl. Kjenner lunta er kortere enn normalt.

Ellers føler jeg meg riktig så sløv i dag. Orker ikke gjøre noe fornuftig.
 
Sikkelig uggen og uvel idag:yuck:
 
Ikke kvalm i dag. Men mye murringer og har for første gang fått rosa på papiret. Det var som et slag under beltespenna for å si det sånn.
 
Ikke kvalm i dag. Men mye murringer og har for første gang fått rosa på papiret. Det var som et slag under beltespenna for å si det sånn.

Ikke noe gøy med rosa på papiret, men det trenger absolutt ikke bety noe som helst! Slimhinnene er veldig skjøre nå og skal ikke mye til føre det kommer noen dråper! :)
Håper det ikke kommer noe mer❤
 
Ikke noe gøy med rosa på papiret, men det trenger absolutt ikke bety noe som helst! Slimhinnene er veldig skjøre nå og skal ikke mye til føre det kommer noen dråper! :)
Håper det ikke kommer noe mer❤

Takk for gode ord ❤ Det har heldigvis gått fort over til å bli mer beige, så ikke noe friskt blod hvertfall :oops:
 
Back
Topp