Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eg og har ekstremt vonde pupper. Aldri hatt sånn i di andre svangerskapene men merke di vokse i rekordfart og, å di e stein hardeSkikkelig vonde pupper, klarer ikke å være borti dem Kan ikke huske at jeg hadde vonde pupper i det hele tatt sist gang
Eg og har ekstremt vonde pupper. Aldri hatt sånn i di andre svangerskapene men merke di vokse i rekordfart og, å di e stein harde
Skikkelig vonde pupper, klarer ikke å være borti dem Kan ikke huske at jeg hadde vonde pupper i det hele tatt sist gang
4+5 og har bare murring enda jeg også nyter dagene uten for mye symptomer, de kommer vel snart antar jeg. Er vel vanligst da de kommer i uke seksIngen symptomer enn kanskje en anelse murringer.. Ellers er jeg utrolig redd og klarer ikke å tro at dette skal gå bra, jeg bare har ikke troen er så livredd for at det skal gå rett vest igjen at jeg har ikke turt å håpe litt en gang...
Setter veldig pris på at vi er flere Jeg har også null symptomer. Kanskje noen murringer, men ingen kvalme eller vonde bryster.4+5 og har bare murring enda jeg også nyter dagene uten for mye symptomer, de kommer vel snart antar jeg. Er vel vanligst da de kommer i uke seks
Skjønner jeg godt, er spennende dager. Har inteykk av at når hjertet begynner å slå så skjer det litt mer. Enda er det jo bare et egg som deler seg opp og fester seg Ingen vonde bryst sist svangerskap, så regner me det utgår denne gangen også. Samme med kvalme. Ingen sist, kanskje noen uker der jeg måtte spise litt før jeg sto opp, men aldri oppkast eller markant kvalmeSetter veldig pris på at vi er flere Jeg har også null symptomer. Kanskje noen murringer, men ingen kvalme eller vonde bryster.
Jeg velger å tro som deg, at det kommer senere
Da er det min tur til å klage og bekymre meg veldig om at det kanskje ikke går bra... Gikk på do i sted og da ble det rødt/rosa på papiret. Merker ingen smerter, men er skikkelig bekymra nå. Har ikke vært gravid før, har derfor ingen erfaring med å miste heller. Er 6+1 i dag.
Åh, sånt er aldri morro å oppleve
Men heldigvis veldig mange som opplever d3t uten at set betyr noe som helst! Vi er veldig skjøre slimhinner nå, så kan være derfor?
Håper på det beste❤
Jeg har ikke merket noe mer nå senere i kveld, så det lover jo godt sånn sett. Hadde det vært SA ville det vel ha kommet mer og vart mye lengre, selv om jeg ikke er så langt på vei ennå. Så håper på det beste jeg også, og så blir det nok til at vi bestiller tidlig ultralyd når jeg kommer til uke 7 for å sjekke, enda vi egentlig hadde bestemt oss for å vente til uke 12.
Jeg fikk en blødning tidlig i svangerskapet, og var sikker på at det var en kjemisk på gang. Jeg leste meg ihjel på Google, og har slått meg til ro med at det må en del blod og smerter til for at det skal være en SA. Jeg tror derfor dette går fint Ruccola Mine tester er fremdeles knall positive. Små blødninger er helt normalt, og vi får leve i trua så lenge det ikke blir større blødninger.Jeg har ikke merket noe mer nå senere i kveld, så det lover jo godt sånn sett. Hadde det vært SA ville det vel ha kommet mer og vart mye lengre, selv om jeg ikke er så langt på vei ennå. Så håper på det beste jeg også, og så blir det nok til at vi bestiller tidlig ultralyd når jeg kommer til uke 7 for å sjekke, enda vi egentlig hadde bestemt oss for å vente til uke 12.
Jeg fikk en blødning tidlig i svangerskapet, og var sikker på at det var en kjemisk på gang. Jeg leste meg ihjel på Google, og har slått meg til ro med at det må en del blod og smerter til for at det skal være en SA. Jeg tror derfor dette går fint Ruccola Mine tester er fremdeles knall positive. Små blødninger er helt normalt, og vi får leve i trua så lenge det ikke blir større blødninger.
Men skremmende, det er det! Tror derfor at en TUL i uke 7 er lurt. Sender deg en god klem
Uke 7 er veldig fin tid for første ul, ser ut som en liten bamsemums❤
Og det er ikke noe godt å gå med sånn følelse av usikkerhet, så synes det høres lurt ut! Veldig positivt at det ikke har kommet noe mer, velger å teo dette går veldig fint❤
Jeg fikk en blødning tidlig i svangerskapet, og var sikker på at det var en kjemisk på gang. Jeg leste meg ihjel på Google, og har slått meg til ro med at det må en del blod og smerter til for at det skal være en SA. Jeg tror derfor dette går fint Ruccola Mine tester er fremdeles knall positive. Små blødninger er helt normalt, og vi får leve i trua så lenge det ikke blir større blødninger.
Men skremmende, det er det! Sender deg en god klem
Hva med å lete opp noen artikler som beskriver typiske symptomer, som blant annet tretthet og lite energi, og sende ham? Så ser han at det ikke bare er noe du sier?Jeg sliter med konstant tretthet og hva skal man si til en mann som tenker jeg innbiller meg at jeg er så trøtt?