⭐Klagetråd

Endelig ferdig med to døgn omgangssyke, men nå tror jeg kvalmen har kommet, og bekkenet krangler. Ble aldri bra i bekkenet etter forrige svangerskap, så dette kan bli interessant fremover...

Konstant bekymring! Altså en ting er å komme til uke 12, men man da skal man bekymre seg videre for å første gang kjenne spark. Deretter skal man bekymre seg for om den sparker nok og om man kjenner sparkene resterende av svangerskapet. Så kommer ungen, da skal man bekymre seg for alt som kan skje. Minn meg på hvorfor vi gjør dette igjen :sour:

Våkner senest kl 6. Vær morgen :confused: håper på å sove litt lengre når man har mulighet :D

Sover dårligere på nettene, oppe et par ganger på do, og våkner generelt mange ganger :facepalm:

Fikk ikke sove i går kveld, lå bare og vred på meg fra side til side uten at søvnen ville komme. Aner ikke når jeg til slutt fikk sove, turte ikke å se på klokka når jeg lå der.
Våknet tidlig i dag også, mannen driver høylytt sagbruk på morgenkvisten og hundene sprintet inn på soverommet og tok plassen min i senga da jeg gikk på do :p (Jeg kan naturligvis sende dem ut igjen, men får ikke sove mer i snorkebråket likevel.) Så nå har jeg ligget et par timer på sofaen uten å få sove noe mer. Dette blir en bra dag :dead:
Føler med dere andre som også sover dårlig!

Så ufattelig kvalm, det har bygget seg opp de siste 2 ukene. I dag sitter jeg bare sammenkrøllet i sofaen og føler meg grønn:puke
Lurer samtidig på hvordan dette skal gå i forbindelse med jobb framover:schocked028

Uggen, så langt er det sofatjeneste idag:rolleyes:
Sola skinner, men er sinsyk vind, så kanskje like greit!

Her var det nærmest full snøstorm i sted, så ser ut som at all aktivitet utendørs utgår i dag. Kjedelig!

Klager litt over at alle symptomene jeg har kjent på har forsvunnet, slik var det sist jeg hadde en MA også...

Klager litt over at alle symptomene jeg har kjent på har forsvunnet, slik var det sist jeg hadde en MA også...

Mine kommer og går litt, og kjenner på tanken av ny MA selv!
Har de vært borte lenge? Plutselig dukker de opp igjen!

Svimmel!!
Så irriterende... er greit mår jeg sitter, men med engang jeg reiser med spinner gulvet rundt :schocked028

Svimmel!!
Så irriterende... er greit mår jeg sitter, men med engang jeg reiser med spinner gulvet rundt :schocked028

Har det på samme måte + små uggen og uvel. Er i jobb foreløpig, veldig lite energi for å si det slik.

Har det på samme måte + små uggen og uvel. Er i jobb foreløpig, veldig lite energi for å si det slik.

Flink slm holder ut på jobb! Er det ikke ubehagelig å føle det sånn på jobb?

Flink slm holder ut på jobb! Er det ikke ubehagelig å føle det sånn på jobb?

Jo veldig, men siden det er påske så tenkte jeg at det blir dumt med egenmelding, vanskelig å skaffe folk på kort varsel. Har en legetime imorgen, skal forhøre meg om event en sykemelding. Håper virkelig jeg får det ut uken :/

Jo veldig, men siden det er påske så tenkte jeg at det blir dumt med egenmelding, vanskelig å skaffe folk på kort varsel. Har en legetime imorgen, skal forhøre meg om event en sykemelding. Håper virkelig jeg får det ut uken :/

Høres lurt ut! Også viktig å tenke på deg selb og ikke jobben, prøver å lære meg selv det! Får så dårlig samvittighet :wacky:
Si gjerne hva legen sier i forhold til svimmelheten, det hadde vært litt interessant å vist:shy:

Trøtt. Ser ikke fram til jobb i morgen om det skal fortsette sånn her.

Høres lurt ut! Også viktig å tenke på deg selb og ikke jobben, prøver å lære meg selv det! Får så dårlig samvittighet :wacky:
Si gjerne hva legen sier i forhold til svimmelheten, det hadde vært litt interessant å vist:shy:

Stemmer det du sier. Formidler videre når jeg får svar. Men antar at det skyldes blodtrykksfall

Så ulidelig trøtt, men kan da ikke legge meg kl. 21 heller?o_O presse en time til, for DA er det senga:shy:

Så ulidelig trøtt, men kan da ikke legge meg kl. 21 heller?o_O presse en time til, for DA er det senga:shy:
Legge seg kl 21 er innafor! Ikke at jeg har gjort det da. Våkner så grusomt tidlig om morgenen, håper at å legge meg litt senere gjør at jeg våkner senere også.

Back
Topp