Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Klager litt over at alle symptomene jeg har kjent på har forsvunnet, slik var det sist jeg hadde en MA også...
Mine kommer og går litt, og kjenner på tanken av ny MA selv!
Har de vært borte lenge? Plutselig dukker de opp igjen!
Svimmel!!
Så irriterende... er greit mår jeg sitter, men med engang jeg reiser med spinner gulvet rundt
Har det på samme måte + små uggen og uvel. Er i jobb foreløpig, veldig lite energi for å si det slik.
Flink slm holder ut på jobb! Er det ikke ubehagelig å føle det sånn på jobb?
Jo veldig, men siden det er påske så tenkte jeg at det blir dumt med egenmelding, vanskelig å skaffe folk på kort varsel. Har en legetime imorgen, skal forhøre meg om event en sykemelding. Håper virkelig jeg får det ut uken :/
Høres lurt ut! Også viktig å tenke på deg selb og ikke jobben, prøver å lære meg selv det! Får så dårlig samvittighet
Si gjerne hva legen sier i forhold til svimmelheten, det hadde vært litt interessant å vist
Legge seg kl 21 er innafor! Ikke at jeg har gjort det da. Våkner så grusomt tidlig om morgenen, håper at å legge meg litt senere gjør at jeg våkner senere også.Så ulidelig trøtt, men kan da ikke legge meg kl. 21 heller? presse en time til, for DA er det senga