⭐Klagetråd

Sliten, kvalm og trøtt i dag, og savner samboer. Glad han kommer hjem i morgen :Heartred

Noen andre som må legge seg veldig tidlig. Er så trøtt holder meg våken frem til 21:30 eller 22 men klarer ikke lenger. Siste timen er jeg halv våken. Skal begynne å sove litt på dagen og se om det hjelper. Liker ikke å legge meg veldig tidlig

Uff er litt bekymret nå. Våknet at meg selv tre ganger i natt av murringer/smerter i korsrygg og livmor. Måtte stå opp og ta et varmt håndkle på magen og rygg for at det skulle gå over. Blør ikke en dråpe, men går nesten bare å venter. skal disse sammentrekningene/ utvidelsen gjøre så vondt? Er 5+6 i dag så tror det blir tidligere ultralyd enn jeg hadde tenkt for å bekrefte at alt ser bra ut..

Noen andre som må legge seg veldig tidlig. Er så trøtt holder meg våken frem til 21:30 eller 22 men klarer ikke lenger. Siste timen er jeg halv våken. Skal begynne å sove litt på dagen og se om det hjelper. Liker ikke å legge meg veldig tidlig
Ja. Har ikke sjangs etter kl 21. Sovner som en sten. Er bare 4+2, kan ikke huske det begynte så tidlig sist:sleep011:sleep002

Trøtt hele dagen, men fra kl. 16-17 strever jeg og burde nok lagt inn en power nap, legger meg rundt 22 etter timevis med trøtthet :shy:

Er kjempetrøtt for tiden, og har fått uren hud. Er 5+4 i dag, og har hatt det som dette i over en uke. Er heldigvis ikke kvalm enda!

Klager over at pulsen min er lavere, betyr nødvendigvis ingenting, men nik til å gi et snev av bekymring!
Hadde det ikke vært for at resten symptomene og kroppen føles ganske gravid ut hadde jeg vært helt på tuppa!:sorry:
Burde bare ta av meh fitbiten, men liker hvordan den motiverer meg til å gå turer og bevege på meg! Kanskje bare fjerne "heart rate" så jeg ikke kan se på den heletiden:shy:

Hvor rare er vi ikke? Som leter etter bekymringer:wtf:

Jeg har begynt å blø, og kan ikke måle HCG før etter påske :( Foreløpig har det ikke vært store mengden. Kun ved tørk etter toalettbesøk, men mørk rødt. Ingen smerter. Tviholder på håpet, men har hatt kjemisk før, og tror nok at det skjer igjen :sorry:

Hvor rare er vi ikke? Som leter etter bekymringer:wtf:

Ikke sant? Her har jeg ikke merket noe til kvalmen de siste dagene. Men i stedet for å glede meg over at formen er fin, så blir det i stedet automatisk til tanker om at nå er det noe i veien.

Jeg har begynt å blø, og kan ikke måle HCG før etter påske :( Foreløpig har det ikke vært store mengden. Kun ved tørk etter toalettbesøk, men mørk rødt. Ingen smerter. Tviholder på håpet, men har hatt kjemisk før, og tror nok at det skjer igjen :sorry:

Holder på håpet sammen med deg, om at dette går bra likevel :Heartred:Heartred:Heartred

Ikke sant? Her har jeg ikke merket noe til kvalmen de siste dagene. Men i stedet for å glede meg over at formen er fin, så blir det i stedet automatisk til tanker om at nå er det noe i veien.

Nemlig!!:shy:
Skylde på hormoner?:hilarious:

Håper det bare er uskyldig ❤❤

Har hatt mye smerter og varierende blødning i natt og i dag. Skikkelig dårlig følelse.. spørs vel dette her :(

Har hatt mye smerter og varierende blødning i natt og i dag. Skikkelig dårlig følelse.. spørs vel dette her :(

Krysser fingrene for deg og spiren og håper på det beste :Heartred:Heartred:Heartred

Sliter med pusten og har gjort det siden jeg ble gravid! Slitsomt i lengden at man aldri får tatt et «ordentlig» pust:(! Har ikke legetime før i slutten av april.

Sliter med pusten og har gjort det siden jeg ble gravid! Slitsomt i lengden at man aldri får tatt et «ordentlig» pust:(! Har ikke legetime før i slutten av april.
Jeg har samme problem. Sliter med pusten. Er veldig tungpustet. Særlig slitsomt på jobben. I tillegg har jeg veldig vanskelig å stå oppreist. Får hjertebank og må sette meg ned med engang.

Klager litt på noe som ikke er svangerskapsrelatert. Har fått noe på øye/infeksjon, så øyet har verket i hele natt. Skylte med saltvann i morges og nå nettopp, og det ser heldigvis bedre ut. Godt jeg bare er hjemme nå som jeg halvveis ser ut som Quasimodo, hehe.

Klager litt på noe som ikke er svangerskapsrelatert. Har fått noe på øye/infeksjon, så øyet har verket i hele natt. Skylte med saltvann i morges og nå nettopp, og det ser heldigvis bedre ut. Godt jeg bare er hjemme nå som jeg halvveis ser ut som Quasimodo, hehe.

Her kan det klages om alt! Ikke bare svangerskapsrelatert:happy:

Det hørtes ikke noe godt ut, håper det går fort over! :yuck:

Livredd for å miste etter sist MA som ikke ble oppdag før 3 uker etter fosteret døde.. Plus kjenner fint lite til symptomer enda, det hadde gitt litt sjelero å kjent noe... 4+0 i dag..

Back
Topp