⭐Klagetråd

H

Hvis man er for syk til å gå på jobb er man jo nesten i praksis for syk til å komme inn til et møte også. Jeg ville ha sagt at jeg har det for dårlig til å ha et møte, men at vi kan snakke om det igjen om en drøy uke. Det er du i din fulle rett til tenker jeg ;)
Nja, det kommer vel an på sykemeldingsgrunn. Jobber du med håndarbeid med har brukket håndleddet er du fortsatt i stand til å stille på møte. (I de tilfellene er ting såpass opplagt at det gjerne går greiere uansett).

Men det er nok innafor å si at man ikke er i form til å stille på møte (og da sier det kanskje seg selv at det er dårlig med tilretteleggingsmuligheter).

H

Hvis man er for syk til å gå på jobb er man jo nesten i praksis for syk til å komme inn til et møte også. Jeg ville ha sagt at jeg har det for dårlig til å ha et møte, men at vi kan snakke om det igjen om en drøy uke. Det er du i din fulle rett til tenker jeg ;)
Enig i dette! Han gjør jo tross alt ting "etter boka" ved å prøve å tilrettelegge. Han krever jo ikke å vite det egentlig, han vil bare vite hva han kan gjøre, smart å ikke legge for mange emosjonelle føringer mellom deg og han så tidlig i prosessen tenker jeg. Så bare si at du ikke er i form til møte, men tar kontakt når du er. Så kan du se an nærmere utgangen av sykemeldingen. Lykke til!

Ikke dumt!
Skal se an formen min over helga, om jeg er istand til å sitte der å snakke med han:happy:

Jeg er så sykt nervøs over TUL på mandag - føler liksom ikke jeg skal få noe positive beskjeder der... Så drit å være så usikker hele tiden..

Jeg er så sykt nervøs over TUL på mandag - føler liksom ikke jeg skal få noe positive beskjeder der... Så drit å være så usikker hele tiden..
Har det på akkurat samme måten! ❤️ Håper vi begge klarer å slappe litt mer av etter TUL:)

Kan være uskyldig, håper det!
Har du time til TUL?
Jeg holder på håpet så lenge det ikke er smerter, men jeg kjenner at det er skremmende :) Den fullstendige mangelen på symptomer hjelper jo ikke på...
Har TUL på sykehuset fredag om uke, men ringer nok på mandag om det ikke gir seg.

Må bare klage og si at jeg haaaaater de tolv første ukene av graviditeten. Jeg gruer meg hver gang jeg kjenner noe litt fuktig i trusa eller når jeg skal tørke meg på do. Bare venter på å se blod. Var lykkelig naiv med første, andre graviditet begynte jeg å blø rett før uke 12 (ma) og jeg var et nervevrak tredje gang. Nå prøver jeg å ta ting som det kommer og ikke la det gå så mye inn på meg, blir det SA så blir det sånn, men kjenner jeg vil virkelig ikke miste en gang til. Har bare lyst til å skru fram tiden til uke 30 eller noe...

Denne kvalmen tar litt knekken på meg :meh::hungover: er så og si hele døgnet av og på ... blæææ

Lite ømme pupper idag... liker ikke:shifty::shy:

Samme her. Blir stressa.

Sjææl... men uggenheten er på plass og puppene er større, pluss var drit vondt i 10 sek istad og:hilarious: så bevarer roen med det, enn så lenge :shy:

Sjææl... men uggenheten er på plass og puppene er større, pluss var drit vondt i 10 sek istad og:hilarious: så bevarer roen med det, enn så lenge :shy:
Jeg har vært lite uggen i dag også, men hatt ømme pupper - fram til nå. Men så lenge jeg ikke har store smerter i underlivet er det good!

Nei, det er jo ikke good. :wtf: Jeg er skikkelig bekymra, og klarer ikke tenke på annet enn at dette kan gå dritt igjen. Puppene er ikke ømme, jeg er ikke spesielt uggen. Kanskje jeg må teste i kveld bare for å roe nervene. Jeg har ikke smerter og blør ikke, så det har ikke gått åt skogen, ikke enda i alle fall.

Nei, det er jo ikke good. :wtf: Jeg er skikkelig bekymra, og klarer ikke tenke på annet enn at dette kan gå dritt igjen. Puppene er ikke ømme, jeg er ikke spesielt uggen. Kanskje jeg må teste i kveld bare for å roe nervene. Jeg har ikke smerter og blør ikke, så det har ikke gått åt skogen, ikke enda i alle fall.

Disse bekymringene er grusomme!!:(:arghh:

Jeg er helt enig :( Ingen symptomer, og spotter brunt. Tror jeg ringer sykehuset på mandag og spør om vi kan flytte TUL litt frem.

Uff, det er ikke noe gøy altså! :(
Håper det er uskyldig og at du får fremskyndet tul❤
Ikke lett det første trimesteret, kunne ønske vi kunne hoppe over det:shifty:

Back
Topp