⭐Klagetråd

Uff, det er ikke noe gøy altså! :(
Håper det er uskyldig og at du får fremskyndet tul❤
Ikke lett det første trimesteret, kunne ønske vi kunne hoppe over det:shifty:
Enig. :wtf: Eller at det var tryggere fra begynnelsen av.

Mannen så at jeg var bekymret og stresser, også sier han «hvis det går gærent prøver vi bare igjen». Men jeg vil jo ikke prøve igjen, jeg vil at det skal gå nå! Jeg skjønner jo tankegangen hans, at ingen ting er sikkert, eller i det minste sikrere, før vi bikker 12 uker. Jeg er egentlig enig i det. Men det er det med at man har det, bokstavelig talt, i kroppen, og alt det som skjer med både kropp og sinn. Det er jo helt umulig å overse og bare late som at ikke er der!

Er kvalm da, og håper at det er hormoner og ikke bare middag og sinnsstemning..

Mannen så at jeg var bekymret og stresser, også sier han «hvis det går gærent prøver vi bare igjen». Men jeg vil jo ikke prøve igjen, jeg vil at det skal gå nå! Jeg skjønner jo tankegangen hans, at ingen ting er sikkert, eller i det minste sikrere, før vi bikker 12 uker. Jeg er egentlig enig i det. Men det er det med at man har det, bokstavelig talt, i kroppen, og alt det som skjer med både kropp og sinn. Det er jo helt umulig å overse og bare late som at ikke er der!

Er kvalm da, og håper at det er hormoner og ikke bare middag og sinnsstemning..

Det er nok veldig mye enklere for dem, de kjenner ingenting fysisk på kroppen som vi gjør! :shy:

Sovna først som en stein og tenkte - wow! Denne natta blir bra ved første do besøk. Sovna lett igjen, men ved dobesøk nr. Har jeg nå ikke sovna igjen på over en time, for joda! Nå er det restless bein som kommer og skal plage.... :arghh:
Noe av det mest grusomme som finnes!
Håper jeg sovner snart igjen:yuck:

Våken! Klokka 4.30. :shifty:

Har nada ømme pupper. Kanskje litt uggen. Sovnet tidlig i går, og våknet litt da mannen kom og la seg. Var så kvalm at jeg trodde jeg måtte opp og spy for hver bevegelse mannen gjorde. Er Også sjukt varm om natta. Blør ikke, ikke vondt.. så dette løpet er ikke kjørt enda.

Hvorfor våkner jeg klokka 05:15 på slaget hver morra!? Vi har ingen andre barn som vekker oss, og står ikke opp før 06:15 når vi skal på jobb.
Sykt irriterende altså, greit nok når jeg klarer å sovne igjen, men det klarer jeg ikke når jeg vet jeg skal opp igjen om kun en time..

6+0 i dag, og 2-3 på CB digital. Blir jo tussete her jeg sitter. Skikkelig dårlig følelse :(

Det blir greit med en TUL, så vet man i alle fall. Bedre enn å sitte her og lure.

6+0 i dag, og 2-3 på CB digital. Blir jo tussete her jeg sitter. Skikkelig dårlig følelse :(

Det blir greit med en TUL, så vet man i alle fall. Bedre enn å sitte her og lure.
Ja. Være noe feil med digital testen? Har du fått 3+ på den tidligere?

Ja. Være noe feil med digital testen? Har du fått 3+ på den tidligere?

Nei, har ikke fått 3+ i det hele tatt. Jeg prøver å holde meg positiv med tanke på at jeg verken blør eller har smerter. Men null symptomer, brun spotting og 2-3 i dag sendte meg litt i kjelleren.

Må bare riste det av meg, og vente på TUL, men det er vanskelig å.

Nei, har ikke fått 3+ i det hele tatt. Jeg prøver å holde meg positiv med tanke på at jeg verken blør eller har smerter. Men null symptomer, brun spotting og 2-3 i dag sendte meg litt i kjelleren.

Må bare riste det av meg, og vente på TUL, men det er vanskelig å.
Når har du tul?
Ja vanskelig å riste sånt av seg, men samtidig viktig at kroppen ikke stresser for mye.
Håper det er bare noe teit med testen, eller at kanskje el var litt senere enn du trodde og at hcg nivået ditt må få økt litt mer først.:Heartred

Når har du tul?
Ja vanskelig å riste sånt av seg, men samtidig viktig at kroppen ikke stresser for mye.
Håper det er bare noe teit med testen, eller at kanskje el var litt senere enn du trodde og at hcg nivået ditt må få økt litt mer først.:Heartred

Jeg har TUL fredag neste uke. Skal prøve å gå i zen-modus de neste dagene, og bare ta det som det kommer. Vi har mistet to på rad før denne, og ønsker så inderlig at det skal gå denne gangen.

Mannen er søt, og sier at vi prøver igjen om magefølelsen min stemmer, men jeg vil jo bare at det skal gå denne gangen.

Hadde kvalmen truffet meg som et godstog før fredag hadde jeg blitt lykkelig :rolleyes:

Jeg har TUL fredag neste uke. Skal prøve å gå i zen-modus de neste dagene, og bare ta det som det kommer. Vi har mistet to på rad før denne, og ønsker så inderlig at det skal gå denne gangen.

Mannen er søt, og sier at vi prøver igjen om magefølelsen min stemmer, men jeg vil jo bare at det skal gå denne gangen.

Hadde kvalmen truffet meg som et godstog før fredag hadde jeg blitt lykkelig :rolleyes:
Forstår deg så innmari, og deler følelsene dine! Krysser fingrene for at det går bra for deg. :Heartred

Krysser fingrene på at du får gode nyheter på fredag og at tida går fort fram til da.
Og at kvalme-godstoget kommer ;)

Flere som er trøtte? Er fullstendig tappet for energi og føler meg kjempelat. Orker ingenting og tar så synd i med selv:hilarious: husker jeg var trøtt sist også, men jobbet jo da så merket det ikke før jeg kom jeg og sovna før 6. Nå er jeg enda hjemme i permisjon og føler meg som verdens dårligste mamma som bare ligge hele dagen, er kvalm i tillegg så det hjelper jo ikke. Klarer knapt sitte oppreist:hungover::yuck:

Flere som er trøtte? Er fullstendig tappet for energi og føler meg kjempelat. Orker ingenting og tar så synd i med selv:hilarious: husker jeg var trøtt sist også, men jobbet jo da så merket det ikke før jeg kom jeg og sovna før 6. Nå er jeg enda hjemme i permisjon og føler meg som verdens dårligste mamma som bare ligge hele dagen, er kvalm i tillegg så det hjelper jo ikke. Klarer knapt sitte oppreist:hungover::yuck:

Føler jeg aldri våkner helt opp, og veldig sliten når ettermiddagen kommer!
Hjelper heldigvis med fint vær og frisk luft for alt av symptomer :shy:

Lytt til kroppen! Den bestemmer nå om dagen, dessverre:shy:

Føler jeg aldri våkner helt opp, og veldig sliten når ettermiddagen kommer!
Hjelper heldigvis med fint vær og frisk luft for alt av symptomer :shy:

Lytt til kroppen! Den bestemmer nå om dagen, dessverre:shy:
Ja,blir godt å komme seg ut. Hadde morgenøkta med mini inne da han er trøtt etter to timer. Nå sover han og håper han sover noen timer, så kan vi være ute resten av dagen og håpe på at det gjør susen :) vet jo at tur også kan hjelpe, men gud så lite lyst jeg har til det :hilarious::yuck:

Ja,blir godt å komme seg ut. Hadde morgenøkta med mini inne da han er trøtt etter to timer. Nå sover han og håper han sover noen timer, så kan vi være ute resten av dagen og håpe på at det gjør susen :) vet jo at tur også kan hjelpe, men gud så lite lyst jeg har til det :hilarious::yuck:

Hørtes deilig ut!:happy: heldigvis meldt en del fint vær fremmover, men blir jo uvel om det er for varmt og:rolleyes:
Ja, det frister svært lite å ut og gå om dagen :hilarious:
Noen ganger er det deilig, noen ganger er det ubehagelig og noen ganger blir det ubehag etter tur :wtf::hilarious:

Hørtes deilig ut!:happy: heldigvis meldt en del fint vær fremmover, men blir jo uvel om det er for varmt og:rolleyes:
Ja, det frister svært lite å ut og gå om dagen :hilarious:
Noen ganger er det deilig, noen ganger er det ubehagelig og noen ganger blir det ubehag etter tur :wtf::hilarious:
Ja. Burde sovet, men får det ikke til! Ja vedlig glad for at det er meldt så fint vær, småen her er lei av stua så godt å komme seg ut. Så får vi kanskje prøve oss på en liten tur. Første trimester er altså så grusomt. Gleder meg til uke 14, da det gav seg sist, så håper jeg formen kommer seg igjen! :)

Back
Topp