⭐Klagetråd

Jepp. Gjorde det. Men har hatt mine mistanker med tanke på symptomer. Klem tilbake :Heartred

Huff :(:( Det var utrolig trist! Hvordan symptomer har du hatt som gav deg mistanke? er så pisse nervøs selv.. :sorry:

Er livredd for at noe er galt! Var litt uggen før uke 5. 5+6 ble jeg helt satt ut av kvalmen, men spydde ikke. Har vært litt opp og ned etter det, men har kommet meg på jobb. Er i dag 7+3 og er livredd for at noe er galt! Kjenner ikke så mye til kvalmen lengre, kun når det er lenge siden jeg har spist, og slik har jeg alltid vært, så ser ikke på det som noe «graviditetssymptom». Brystene har også tidligere vært ekstremt ømme, så øm at de kjentes blå ut! Nå i dag kjenner jeg ikke noe spesielt til det heller. I første svangerskapet spydde jeg dagelig frem til uke 14, så når jeg sammenligner med det så blir jeg livredd! Klarer liksom ikke forstå at jeg kan være gravid og at alt kan være bra når jeg er såpass «vanlig» i formen.:shifty:
Har TUL om en uke og begynner virkelig å grue meg!:arghh:

Ubehagelig å være sulten og ubehagelig å være mett:wacky::hilarious:

Gikk en lang tur i dag og måtte legge meg nedpå når jeg kom hjem. Når jeg våknet sa det PANG og der var bekkenløsningen på plass igjen. Fyyy som jeg håpet jeg slapp unna dette nå:(:shifty:
Det er ikke til å ta feil av! Fikk det veldig tidlig i forrige svangerskap også.

Gikk en lang tur i dag og måtte legge meg nedpå når jeg kom hjem. Når jeg våknet sa det PANG og der var bekkenløsningen på plass igjen. Fyyy som jeg håpet jeg slapp unna dette nå:(:shifty:
Det er ikke til å ta feil av! Fikk det veldig tidlig i forrige svangerskap også.

samme her! Jeg har alltid småvondt i symfysen med el og i tiden før IKM, når jeg er gravid kommer den alltid litt kraftigere frem. Nå er den tilbake for fult å jeg har til og med vondt i korsryggen :hungover:

Testene jeg bestilte er SÅ trege. Får jo helt garantert 3+ når de endelig kommer :rolleyes:

samme her! Jeg har alltid småvondt i symfysen med el og i tiden før IKM, når jeg er gravid kommer den alltid litt kraftigere frem. Nå er den tilbake for fult å jeg har til og med vondt i korsryggen :hungover:
Skriver under på korsryggen her også. Det er også et rimelig sikkert gravidtegn for meg i DPO land! La oss håpe at man slipper unna krykker eller rullestol denne gangen. Danse salsa var beste tipset jeg fikk sist gang:rolleyes:

Åh jeg fryyser hele tiden! Og føler meg skikkelig uggen, vil bare ha Cola og french fries :sorry:

Kvalm her og........
Prøver å nyte sola ute, men litt vanskelig :rolleyes:

Føler dere med kvalme at den er verre på enkelte tider av døgnet? Om dere er sultne/har spist eller lignende? Her virker det som om det kommer om det er en stund siden jeg har spist, så tenkte prøve litt flere og mindre måltider i morgen

Ja, kommer hvis jeg er sulten, men noen ganger også etter jeg har spist! Men varierer veldig i løpet av dagen for min del:happy:
Kan også bli uvel/kvalm av å bli varm :wacky:

Føler dere med kvalme at den er verre på enkelte tider av døgnet? Om dere er sultne/har spist eller lignende? Her virker det som om det kommer om det er en stund siden jeg har spist, så tenkte prøve litt flere og mindre måltider i morgen
Jeg har til nå vært verre på kvelden enn på dagen. Også er det stort sett verre ved inaktivitet enn aktivitet. Er spent på hvordan det går framover nå. Har jevnt over vært i dårligere form enn jeg var sist.

Helt klart mest kvalm hvis jeg ikke får spist, men er ikke alltid så lett å spise pga kvalmen heller. I går kasta jeg inn håndkle og fikk mannen til å kjøpe salte chips, det hjelper mye! Har brugt chips til småspising hele dagen og har hatt det litt bedre i dag enn i går :)

Da jeg gikk til jobb nettopp kjente jeg et ubehag i underlivet som jeg ikke likte. Det var annerledes enn murringer. Kjentes mer ut som at tappen åpnet seg, slik den gjør under mens. Da jeg gikk på do og sjekket kom det rosa på papiret. Faen altså, skal vi miste igjen?? :arghh:

Da jeg gikk til jobb nettopp kjente jeg et ubehag i underlivet som jeg ikke likte. Det var annerledes enn murringer. Kjentes mer ut som at tappen åpnet seg, slik den gjør under mens. Da jeg gikk på do og sjekket kom det rosa på papiret. Faen altså, skal vi miste igjen?? :arghh:
Off! Håper det går bra med deg og at det ikke blir noe mer! ❤️

Ånei! Bekkenløsning er grusomt! Hvor langt er du på veg? Jeg er 7+6 og har heldigvis ikke merker noe spesielt til det enda, er livredd da jeg gikk på krykker første svangerskap fra uke 14. Var virkelig smertefult. Så viste det seg å bli enda verre etter fødsel:arghh:

Back
Topp