Jepp. Gjorde det. Men har hatt mine mistanker med tanke på symptomer. Klem tilbake
Huff Det var utrolig trist! Hvordan symptomer har du hatt som gav deg mistanke? er så pisse nervøs selv..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp. Gjorde det. Men har hatt mine mistanker med tanke på symptomer. Klem tilbake
Er så utrolig trøtt, men våkner grøsselig tidlig allikevel...
Samme her. Våken fra 3-4 i natt.Er så utrolig trøtt, men våkner grøsselig tidlig allikevel...
Gikk en lang tur i dag og måtte legge meg nedpå når jeg kom hjem. Når jeg våknet sa det PANG og der var bekkenløsningen på plass igjen. Fyyy som jeg håpet jeg slapp unna dette nå
Det er ikke til å ta feil av! Fikk det veldig tidlig i forrige svangerskap også.
Skriver under på korsryggen her også. Det er også et rimelig sikkert gravidtegn for meg i DPO land! La oss håpe at man slipper unna krykker eller rullestol denne gangen. Danse salsa var beste tipset jeg fikk sist gangsamme her! Jeg har alltid småvondt i symfysen med el og i tiden før IKM, når jeg er gravid kommer den alltid litt kraftigere frem. Nå er den tilbake for fult å jeg har til og med vondt i korsryggen
Kvalm her og........
Prøver å nyte sola ute, men litt vanskelig
Føler dere med kvalme at den er verre på enkelte tider av døgnet? Om dere er sultne/har spist eller lignende? Her virker det som om det kommer om det er en stund siden jeg har spist, så tenkte prøve litt flere og mindre måltider i morgenKvalm, kvalm og mer kvalm.
Føler dere med kvalme at den er verre på enkelte tider av døgnet? Om dere er sultne/har spist eller lignende? Her virker det som om det kommer om det er en stund siden jeg har spist, så tenkte prøve litt flere og mindre måltider i morgen
Jeg har til nå vært verre på kvelden enn på dagen. Også er det stort sett verre ved inaktivitet enn aktivitet. Er spent på hvordan det går framover nå. Har jevnt over vært i dårligere form enn jeg var sist.Føler dere med kvalme at den er verre på enkelte tider av døgnet? Om dere er sultne/har spist eller lignende? Her virker det som om det kommer om det er en stund siden jeg har spist, så tenkte prøve litt flere og mindre måltider i morgen
Føler dere med kvalme at den er verre på enkelte tider av døgnet? Om dere er sultne/har spist eller lignende? Her virker det som om det kommer om det er en stund siden jeg har spist, så tenkte prøve litt flere og mindre måltider i morgen
Off! Håper det går bra med deg og at det ikke blir noe mer!Da jeg gikk til jobb nettopp kjente jeg et ubehag i underlivet som jeg ikke likte. Det var annerledes enn murringer. Kjentes mer ut som at tappen åpnet seg, slik den gjør under mens. Da jeg gikk på do og sjekket kom det rosa på papiret. Faen altså, skal vi miste igjen??
Ånei! Bekkenløsning er grusomt! Hvor langt er du på veg? Jeg er 7+6 og har heldigvis ikke merker noe spesielt til det enda, er livredd da jeg gikk på krykker første svangerskap fra uke 14. Var virkelig smertefult. Så viste det seg å bli enda verre etter fødselGikk en lang tur i dag og måtte legge meg nedpå når jeg kom hjem. Når jeg våknet sa det PANG og der var bekkenløsningen på plass igjen. Fyyy som jeg håpet jeg slapp unna dette nå
Det er ikke til å ta feil av! Fikk det veldig tidlig i forrige svangerskap også.