⭐Klagetråd

Føler dere med kvalme at den er verre på enkelte tider av døgnet? Om dere er sultne/har spist eller lignende? Her virker det som om det kommer om det er en stund siden jeg har spist, så tenkte prøve litt flere og mindre måltider i morgen
Min kvalme er hele tiden, men heilt ekstrem fra eg begynner på middagen til eg legger meg

Da jeg gikk til jobb nettopp kjente jeg et ubehag i underlivet som jeg ikke likte. Det var annerledes enn murringer. Kjentes mer ut som at tappen åpnet seg, slik den gjør under mens. Da jeg gikk på do og sjekket kom det rosa på papiret. Faen altså, skal vi miste igjen?? :arghh:

Neinei! Dette må bare være uskyldig ❤
Vi har jo skjøre slimhinner nå??

Da jeg gikk til jobb nettopp kjente jeg et ubehag i underlivet som jeg ikke likte. Det var annerledes enn murringer. Kjentes mer ut som at tappen åpnet seg, slik den gjør under mens. Da jeg gikk på do og sjekket kom det rosa på papiret. Faen altså, skal vi miste igjen?? :arghh:
Åh jeg håper virkelig ikke det er det som skjer :Heartred det er jo flere som spotter litt i starten av graviditeten har jeg hørt.. krysser fingrene for at dette skal gå bra :Heartred

Neinei! Dette må bare være uskyldig ❤
Vi har jo skjøre slimhinner nå??
Åh jeg håper virkelig ikke det er det som skjer :Heartred det er jo flere som spotter litt i starten av graviditeten har jeg hørt.. krysser fingrene for at dette skal gå bra :Heartred
All erfaring tilsier at dette går til helvete, så forhåpningene om at det skal gå bra er ikke så store akkurat. Håper jeg får kommet til gyn i dag.

All erfaring tilsier at dette går til helvete, så forhåpningene om at det skal gå bra er ikke så store akkurat. Håper jeg får kommet til gyn i dag.

Ja, skjønner hva du mener... håper du får time hoa gyn!!! Kommet noe mer da?:(

Fikk ikke time hos henne i dag. Egentlig forståelig, ikke så mye å gjøre 5+0...

Sa hun noe som helst da?
Er du på jobb? Er vel anbefalt og slappe av ved blødninger for å kanskke forhindre en abort?
Når jeg blødde sist gravditet var jeg sykmeldt frem til ul❤

Sa hun noe som helst da?
Er du på jobb? Er vel anbefalt og slappe av ved blødninger for å kanskke forhindre en abort?
Når jeg blødde sist gravditet var jeg sykmeldt frem til ul❤
Hun sa at cysten min ikke skal ha noe med dette å gjøre. Nå må jeg se hvordan det går (sikkert fordi småblødninger er vanlig) og ev kontakte henne om 2-3 uker.

har vært på jobb men er hjemme nå.
Kan du bestille privat en plass...?
Hun jeg går til er privat, men lurer på å prøve flere plasser. Sjekket volvat som er nærmest, men de hadde ikke ledig tid i dag.

Hun sa at cysten min ikke skal ha noe med dette å gjøre. Nå må jeg se hvordan det går (sikkert fordi småblødninger er vanlig) og ev kontakte henne om 2-3 uker.

Hun jeg går til er privat, men lurer på å prøve flere plasser. Sjekket volvat som er nærmest, men de hadde ikke ledig tid i dag.
Noen som har i mårra kanskje?
Bra du er hjemme igjen, om det er viktig å slappe av som Luna94 sier.

Håper det gir seg! Ta fet rolig restem av dagen hvert fall, ikke for mye bevegelse osv! Så må vi håpe på det beste! Det er jo mindre enn spotting enn så lenge, og det er jo positivt??
Håper❤

Føler dere med kvalme at den er verre på enkelte tider av døgnet? Om dere er sultne/har spist eller lignende? Her virker det som om det kommer om det er en stund siden jeg har spist, så tenkte prøve litt flere og mindre måltider i morgen
Her er den konstant, bortsett fra når jeg er ute. Det hjelper! Men etter et par timer kommer den igjen. Jeg har bare "lett", men gud så fælt det er uansett:p

Noen som har i mårra kanskje?
Bra du er hjemme igjen, om det er viktig å slappe av som Luna94 sier.
Håper det gir seg! Ta fet rolig restem av dagen hvert fall, ikke for mye bevegelse osv! Så må vi håpe på det beste! Det er jo mindre enn spotting enn så lenge, og det er jo positivt??
Håper❤
Jeg ser det an til i morgen, da bør jeg vel ha funnet ut om det bare er en uskyldig blødning eller ikke. Jeg har ikke trua på at dette skal gå bra.

Har ikke blødd noe mer, men kjenner i held meg at det er slutt. Er så uendelig skuffa og lei meg, hadde endelig trodd at trenden skulle snu.

Må bare klage, eg er så uendelig trøtt.. kunne sovet hele tiden... sitter på pause nå og holder på å sovne, står eg i ro gjesper eg i ett når eg kommer hjem så må eg ha en liten power nap :hungover:

Back
Topp