Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sliten... Og stresser litt med at eksamen er 19 dager unna og jeg har ikke fått lest noe siden dattera har vært hjemme i 5 uker pga korona.. Men kjenner det skal blir godt å få lest nå de neste ukene!
Gruer meg til samtale med sjefen i morra
Men tror kanskje jeg skal bruke svimmelhet og dårlig søvn for hva det er verdt, for å "forklare" funksjonsnivå og at tilrettelegging ikke funker akkurat nå!
Takk!Masse lykke til!
Lykke til Håper du oppdaterer hvordan det gikkGruer meg til samtale med sjefen i morra
Men tror kanskje jeg skal bruke svimmelhet og dårlig søvn for hva det er verdt, for å "forklare" funksjonsnivå og at tilrettelegging ikke funker akkurat nå!
Gruer meg til samtale med sjefen i morra
som arbeidsgiver selv vil jeg si at hvis du sier noe sånt som «jeg vil ikke gå inn på hva slags diagnose jeg har akkurat nå, men det jeg kan si er at jeg plages med svimmelhetsanfall og veldig lite søvn. Dette er noe jeg er under utredning for hos lege for å finne en løsning på, men akkurat nå makter jeg ikke å jobbe tilrettelagt og derfor er jeg 100% sykemeldt»
da har du allerede i ordene dine lagt føringen for hvordan din situasjon er mens sykemeldingen pågår.
arbedisgiver har ikke krav på å vite hvorfor du er sykemeldt eller hvor lenge du blir det.
Hvis det skal snakkes om tilrettelegging på medisinsk bakgrunn så må nesten arbeidsgiver be om et møte med legen din du skal ikke sitte å måtte forsvare deg selv
Lykke til i dag!Tusen takk! Var akkurat noe sånt som dette jeg trengte å lese ❤
Lykke til i dag!
Lykke til i dag!
som arbeidsgiver selv vil jeg si at hvis du sier noe sånt som «jeg vil ikke gå inn på hva slags diagnose jeg har akkurat nå, men det jeg kan si er at jeg plages med svimmelhetsanfall og veldig lite søvn. Dette er noe jeg er under utredning for hos lege for å finne en løsning på, men akkurat nå makter jeg ikke å jobbe tilrettelagt og derfor er jeg 100% sykemeldt»
da har du allerede i ordene dine lagt føringen for hvordan din situasjon er mens sykemeldingen pågår.
arbedisgiver har ikke krav på å vite hvorfor du er sykemeldt eller hvor lenge du blir det.
Hvis det skal snakkes om tilrettelegging på medisinsk bakgrunn så må nesten arbeidsgiver be om et møte med legen din du skal ikke sitte å måtte forsvare deg selv
Lykke til Håper du oppdaterer hvordan det gikk
Så godt det gikk bra!Samtalen med sjefen gikk heldigvis bedre enn forventa! Han prøvde ikke å grave eller stille spørsmål han ikke skal, men spurte hvordan jeg hadde det, og at jeg så sliten ut, fikk jo da forklart at jeg sover dårlig som gjør at resten av dagen blir ødelagt, så "flaks" at jeg har en dårlig dag idag! Deilig å få det overstått. Tror han bare må ha det frem hos nav at han er "flink gutt" for to min etter jeg reiste fikk jeg melding av nav hvor han har lagt inn "dialogmøte" haha
Er nå stup trøtt og uvel så sofatjeneste nå! Takk for tips og støtte, dere er gode❤
Da må jeg si takk for meg. Gikk ikke veien for oss denne gang! Lykke til alle sammen!
Åh! Det var trist og høre oppdaget på ul idag?
Ta vare på deg selv! Sender deg en stor klem❤