⭐️Graviditetstestene våre Juni 2017⭐️

8e88e43df2e7b2b456a3d487032dc007.jpg
hva tror dere? Falsk strek?

Siden syklusen min og temp bare tuller om dagen, så slang jeg meg inn i et lite "eksperiment" [emoji14] haha
Aner ikke om EL har vært engang, og er ihvertfall ikke mer enn 6 dpo [emoji14] [emoji23][emoji23][emoji23]

4bd5426a90c94e523b3abde8e0831a46.jpg
Kan skimte noe altså. Spennende!

Her var det fryktelig mye lovende, spennende svake streker. Oppdater tidlig imorgen da,jenter!

Kan skimte noe altså. Spennende!
Utrolig hvor godt streksyn dere damer her inne har altså :o hehe
Så nå må jeg jo nesten fortsette eksperimentet mitt i morgen og...kun fordi dette er siste gang (forhåpentligvis) jeg skal gå gravid [emoji14]

Siden syklusen min og temp bare tuller om dagen, så slang jeg meg inn i et lite "eksperiment" [emoji14] haha
Aner ikke om EL har vært engang, og er ihvertfall ikke mer enn 6 dpo [emoji14] [emoji23][emoji23][emoji23]

4bd5426a90c94e523b3abde8e0831a46.jpg
Whoopwhop! Jeg ser :D Det var da voldsomt så fruktbar du skulle være da :hilarious:

Utrolig hvor godt streksyn dere damer her inne har altså :eek: hehe
Så nå må jeg jo nesten fortsette eksperimentet mitt i morgen og...kun fordi dette er siste gang (forhåpentligvis) jeg skal gå gravid [emoji14]
Hehe. Satser på sterkere strek og at alt kan gå bra!

Jeg ser meg blind på tester til jeg bare kan gi opp å prøve se mer. Er litt for god på å finne streker føler jeg

Whoopwhop! Jeg ser :D Det var da voldsomt så fruktbar du skulle være da :hilarious:
Vi får se i dagene fremover da. Om det er tilfelle at EL allerede har vært, så har ihvertfall lakrisrot-teen gjort jobben sin mer enn godt nok :o

Hehe. Satser på sterkere strek og at alt kan gå bra!

Jeg ser meg blind på tester til jeg bare kan gi opp å prøve se mer. Er litt for god på å finne streker føler jeg

Jeg kunne skimte noe selv altså, så enten har jeg nettopp utviklet streksyn eller så er det skyggestrek eller babystrek [emoji14] tenker foreløpig skyggestrek, for jeg kan ikke være mer enn 6 dpo...men det vil de neste dagene vise.

EL kom i tilfelle "altfor" tidlig da. Ville jo helst over i mars termin, men med EL på CD11 så vil det evnt bli 25. Februar :o
Regnet ikke med at EL skulle komme 9/10 dager før forventet [emoji85]
Så da får vi evnt håpe på maks overtid igjen:p

Vi får se i dagene fremover da. Om det er tilfelle at EL allerede har vært, så har ihvertfall lakrisrot-teen gjort jobben sin mer enn godt nok :eek:
Om det er tilfelle skal jeg jaggu avsted å kjøpe det ;) Hvor mye/ofte osv? :D

Om det er tilfelle skal jeg jaggu avsted å kjøpe det ;) Hvor mye/ofte osv? :D
Har egentlig variert litt, men stort sett 2 kopper om dagen fra CD1 og frem til EL.
De første dagene ble det vel bare 1 kopp...
Hvordan ligger du an nå? :)

Back
Topp