2,5 uke siden sa? Har du rukket å hatt el siden da Og rukket å bli gravid og kommet så langt at det vises på test...?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, dessverre. Men lettere med hvitt/lyst underlag som noen sier.8dpo.. nokon som ser noko? ..
Ja, jeg ville tro det er en ny spire. Anbefaler å få tatt blodprøve med to-tre dagers mellomrom for å se på hcg-stigning. Lykke tilKan en forskjell i urinkonsentrasjon gi så stor forskjell som disse strimlene har?
Øverst 10 dpo sen kveld 2 timer etter forrige wc-besøk, nederst morgenurin 12 dpo.
Alternativene våre er rester etter SA (2,5 uke siden) eller ny spire [emoji256]
Men kan brukes til sammenlikning for senere tester.
Vis vedlegget 226930 Da tørr jeg tro at det er sant 12 dpo
Nei, dessverre. Men lettere med hvitt/lyst underlag som noen sier.
Mente 3,5 uke [emoji28] Tiden går så fort.... SA 7+2 med blødningsslutt 16.05, EL antakelig 26.05.2,5 uke siden sa? Har du rukket å hatt el siden da Og rukket å bli gravid og kommet så langt at det vises på test...?
Mente 3,5 uke [emoji28] Tiden går så fort.... SA 7+2 med blødningsslutt 16.05, EL antakelig 26.05.
Ser strek blir spennende dager nåSiden syklusen min og temp bare tuller om dagen, så slang jeg meg inn i et lite "eksperiment" [emoji14] haha
Aner ikke om EL har vært engang, og er ihvertfall ikke mer enn 6 dpo [emoji14] [emoji23][emoji23][emoji23]
Ser noe der8 og 9dpo endelig med hvit bakgrunn? Hva tenker dere? [emoji4]
Syns jeg skimter noeSiden jeg ikke rakk å teste forrige rundene, før tr kom overraskende på besøk alt for tidlig, så er jeg forutseende nå og testet i dag. Er bare 7 dpo, så forventet ikke annet enn negativt resultat, men måtte bare.
Innen tidsfristen:
Etter å ha tørket litt mer:
Da har jeg fått det unna systemet, og ny test blir enten lørdag eller mandag, om ikke tempen stuper og TR tar et bakholdsangrep igjen.
Syns jeg skimter noe
Hvertfall på den øverste men kanskje noe på den nederst også. Kanskje det er øynene mine som tuller litt Blir noen spennende dager fremoverPå den øverste eller begge? På den øverste syns jeg det kom med endel støy/skygge på bildet, ser ikke noe på den nederste - og den ser ganske blenda ut i virkeligheten. Men jeg eier ikke streksyn i det hele tatt.
Hvertfall på den øverste men kanskje noe på den nederst også. Kanskje det er øynene mine som tuller litt Blir noen spennende dager fremover
Så bra! Bare 9 dpo og ingen symptomer på noe spent på vegen videre!Ser noe der