⭐️Graviditetstestene våre Juni 2017⭐️

2,5 uke siden sa? Har du rukket å hatt el siden da Og rukket å bli gravid og kommet så langt at det vises på test...?

IMG_6369.JPG

Ikkje mye spennende her 7 dpo

Kan en forskjell i urinkonsentrasjon gi så stor forskjell som disse strimlene har?
Øverst 10 dpo sen kveld 2 timer etter forrige wc-besøk, nederst morgenurin 12 dpo.
Alternativene våre er rester etter SA (2,5 uke siden) eller ny spire [emoji256]
82486dc424ab111794e164561fce2826.jpg
Ja, jeg ville tro det er en ny spire. Anbefaler å få tatt blodprøve med to-tre dagers mellomrom for å se på hcg-stigning. Lykke til

Siden syklusen min og temp bare tuller om dagen, så slang jeg meg inn i et lite "eksperiment" [emoji14] haha
Aner ikke om EL har vært engang, og er ihvertfall ikke mer enn 6 dpo [emoji14] [emoji23][emoji23][emoji23]

4bd5426a90c94e523b3abde8e0831a46.jpg

Siden syklusen min og temp bare tuller om dagen, så slang jeg meg inn i et lite "eksperiment" [emoji14] haha
Aner ikke om EL har vært engang, og er ihvertfall ikke mer enn 6 dpo [emoji14] [emoji23][emoji23][emoji23]

4bd5426a90c94e523b3abde8e0831a46.jpg
Ser strek ;) blir spennende dager nå :)

Siden jeg ikke rakk å teste forrige rundene, før tr kom overraskende på besøk alt for tidlig, så er jeg forutseende nå og testet i dag. Er bare 7 dpo, så forventet ikke annet enn negativt resultat, men måtte bare. :p
Innen tidsfristen:
23247f7d6a9783eb3c00f9a022e8a0f5.jpg

Etter å ha tørket litt mer:
b5c4dc498101ca470b3fefcfe27426ca.jpg

Da har jeg fått det unna systemet, og ny test blir enten lørdag eller mandag, om ikke tempen stuper og TR tar et bakholdsangrep igjen.

Siden jeg ikke rakk å teste forrige rundene, før tr kom overraskende på besøk alt for tidlig, så er jeg forutseende nå og testet i dag. Er bare 7 dpo, så forventet ikke annet enn negativt resultat, men måtte bare. :p
Innen tidsfristen:
23247f7d6a9783eb3c00f9a022e8a0f5.jpg

Etter å ha tørket litt mer:
b5c4dc498101ca470b3fefcfe27426ca.jpg

Da har jeg fått det unna systemet, og ny test blir enten lørdag eller mandag, om ikke tempen stuper og TR tar et bakholdsangrep igjen.
Syns jeg skimter noe :)

Syns jeg skimter noe :)

På den øverste eller begge? På den øverste syns jeg det kom med endel støy/skygge på bildet, ser ikke noe på den nederste - og den ser ganske blenda ut i virkeligheten. Men jeg eier ikke streksyn i det hele tatt. :knegg:

På den øverste eller begge? På den øverste syns jeg det kom med endel støy/skygge på bildet, ser ikke noe på den nederste - og den ser ganske blenda ut i virkeligheten. Men jeg eier ikke streksyn i det hele tatt. :knegg:
Hvertfall på den øverste men kanskje noe på den nederst også. Kanskje det er øynene mine som tuller litt :p Blir noen spennende dager fremover :)

Hvertfall på den øverste men kanskje noe på den nederst også. Kanskje det er øynene mine som tuller litt :p Blir noen spennende dager fremover :)

Jepp, det blir det. Syns som sagt det var litt støy på bildet, så jeg tror det er det som lurer øynene litt. Fikk også en litt ekkel strek på tvers av testen som ikke gikk helt bort før den hadde tørket helt.

Og nettopp derfor liker jeg egentlig ikke å teste tidlig heller, blir jo gal av å studere bildene. :knegg: Håper de neste dagene går relativt fort unna!

Back
Topp