⭐️Graviditetstestene våre Juni 2017⭐️

Noen som ser noe her?
Jeg trodde jeg fikk tr 5dpo, så ble den borte igjen noen dager.... Før den kom tilbake.

Vet at streken er vanskelig å se på bildene, men ser den i virkeligheten. Lurer på om det bare er skygge, eller om det har vært en kjemisk... Har ikke fått skygger på dette partiet før...

IMG_20170607_231127.jpg
IMG_20170607_131816.jpg

Noen som ser noe her?
Jeg trodde jeg fikk tr 5dpo, så ble den borte igjen noen dager.... Før den kom tilbake.

Vet at streken er vanskelig å se på bildene, men ser den i virkeligheten. Lurer på om det bare er skygge, eller om det har vært en kjemisk... Har ikke fått skygger på dette partiet før...

Vis vedlegget 227005Vis vedlegget 227007
Jeg ser streken. Men om det er skygge eller har vært en kjemisk blir vanskelig å si. ❤

Bare glad du ser den jeg [emoji5] så det ikke bare er i mitt hode. [emoji33]
Så synd at det ikke gikk rett vei denne gangen. ❤❤ Nå er det virkelig din tur ❤

Så synd at det ikke gikk rett vei denne gangen. [emoji173][emoji173] Nå er det virkelig din tur [emoji173]
Takk. Vi er i ferd med å avfinne oss med situasjonen. Snakker litt om å bli fosterforeldre faktisk. Nå starter jeg i by jobb i august, og tanken er å melde oss på kurs til våren. Så kanskje det blir flere i denne familien allikevel [emoji5]

Har egentlig variert litt, men stort sett 2 kopper om dagen fra CD1 og frem til EL.
De første dagene ble det vel bare 1 kopp...
Hvordan ligger du an nå? :)
Det skal jaggu prøves ;) Ikke noe etter el da?
Jeg har akkurat tatt siste pillene med letrozol, så nå får vi se da i dagene fremover om el dukker opp! Veldig spennende :)

10f68eb0faffaa64a15da7915a7b1145.jpg

13 dpo - begynner å miste håpet. Fikk skyggestrek 10 dpo. Har masse symptomer, murringer, stikkinger, kvalme, svimmel, vondt i ryggen. Men løpet er vel kjørt

Vi får se i dagene fremover da. Om det er tilfelle at EL allerede har vært, så har ihvertfall lakrisrot-teen gjort jobben sin mer enn godt nok :eek:

Jeg kunne skimte noe selv altså, så enten har jeg nettopp utviklet streksyn eller så er det skyggestrek eller babystrek [emoji14] tenker foreløpig skyggestrek, for jeg kan ikke være mer enn 6 dpo...men det vil de neste dagene vise.

EL kom i tilfelle "altfor" tidlig da. Ville jo helst over i mars termin, men med EL på CD11 så vil det evnt bli 25. Februar :eek:
Regnet ikke med at EL skulle komme 9/10 dager før forventet [emoji85]
Så da får vi evnt håpe på maks overtid igjen:p
Men du vet - disse barna kommer når du vil så termin 1/3 hadde absolutt ikke vært noen garanti likevel.

7741355b94bdeb199a9312d11223870f.jpg

Hva tror dere om disse? Øverste er billigtest med 25 mIu og den nederste er babyplan tidlig test med 10 mIu. Begge testene er avbildet innenfor tidsfristen ..
Fikk ikke gravid på digital :/
Gratulerer.
Vanlig digital trenger 50 for å slå ut og digital ukeindikator 25. Min erfaring med de billigtestene er at de slår ut veldig lavt (laaaangt under 25) så ikke rart at den er positiv selv om digital var negativ.
Prøve igjen om noen dager.

Gratulerer.
Vanlig digital trenger 50 for å slå ut og digital ukeindikator 25. Min erfaring med de billigtestene er at de slår ut veldig lavt (laaaangt under 25) så ikke rart at den er positiv selv om digital var negativ.
Prøve igjen om noen dager.

Det var med ukeindikator jeg tok :/ men da er det kanskje for svakt enda til at den slår ut. Kanskje i morgen :D tørr ikke juble helt enda.. må se det på digital først :P

Det var med ukeindikator jeg tok :/ men da er det kanskje for svakt enda til at den slår ut. Kanskje i morgen :D tørr ikke juble helt enda.. må se det på digital først :p
Ja, de fleste av oss må ha den for å kunne tro på det. Men den er mindre sensitiv enn billig-testene. En eller to dager så burde den slå fint ut.

Ja, de fleste av oss må ha den for å kunne tro på det. Men den er mindre sensitiv enn billig-testene. En eller to dager så burde den slå fint ut.

[emoji33] nesten to år siden vi begynte å prøve og dette er vår første ivf forsøk som har vart i 6 mnd! Nå håper jeg inderlig den slår ut i morgen eller i over i morgen [emoji173]️[emoji173]️ spennende dager!!

Det var med ukeindikator jeg tok :/ men da er det kanskje for svakt enda til at den slår ut. Kanskje i morgen :D tørr ikke juble helt enda.. må se det på digital først :p

Jeg ville kanskje ventet to dager for å være sikker, selv om den muligens slår ut i morgen. Var jo ganske svak, men rosa, strek på den tidligtesten. Tror nok du er gravid, men at det tar litt mer tid før de mindre sensitive testene slår ut. :)

Back
Topp