⭐️Graviditetstestene våre Juni 2017⭐️

[emoji322][emoji322][emoji322][emoji322][emoji322]
24b4a2304973fb242ba7be502e594de4.jpg

Gratulerer! :Heartred
 
Æsj! I dag var testen svakere igjen [emoji22] Tok ikke bilde for jeg ble så lei meg.
 
Så vidt jeg ville legge Ut dagens her med hensyn til deg Isa men.. [emoji20]

Her er min idag, 12 dpo:
0decf818f8d270e19907ef8b485d31f4.jpg

Ikke tenk på det [emoji173]️ jeg er uansett veldig glad på dine vegne, men jeg er ikke så trist lenger. Løp til et apotek og kjøpte en cb+. Den jeg tok tidligere i dag var en billigtest-strimmel så måtte prøve et annet merke. Og slik så den nye testen ut:
4969930ba7a4d9db62f322d679d4f0bd.jpg


Vet ikke helt hvordan jeg skal tolke billigtesten fra i morges, men denne gjorde meg litt tryggere igjen.
 
Kanskje du skal droppe de billigtestene. Kanskje du har fått et dårlig parti eller noe? Cben var jo fin [emoji16]
 
Kanskje du skal droppe de billigtestene. Kanskje du har fått et dårlig parti eller noe? Cben var jo fin [emoji16]

Har ikke flere billigtester igjen så det passet jo fint. Har en cb til i mrg [emoji1303][emoji4]
Veldig fin test du har i dag!!
 
Ikke tenk på det [emoji173]️ jeg er uansett veldig glad på dine vegne, men jeg er ikke så trist lenger. Løp til et apotek og kjøpte en cb+. Den jeg tok tidligere i dag var en billigtest-strimmel så måtte prøve et annet merke. Og slik så den nye testen ut:
4969930ba7a4d9db62f322d679d4f0bd.jpg


Vet ikke helt hvordan jeg skal tolke billigtesten fra i morges, men denne gjorde meg litt tryggere igjen.
Jeg lærte fra forrige graviditet at man ikke skal se på styrken på streken. Det er mange med dårlig fargestoff. Bedre å bruke digital [emoji4]. Gratulerer [emoji173]


Sent from my SM-G950F using BV Forum mobile app
 
Jeg lærte fra forrige graviditet at man ikke skal se på styrken på streken. Det er mange med dårlig fargestoff. Bedre å bruke digital [emoji4]. Gratulerer [emoji173]


Sent from my SM-G950F using BV Forum mobile app

Takk for at du forteller meg det[emoji120][emoji8] jeg mistet virkelig håpet i dag morges, men nå har jeg trua igjen [emoji4]
 
Håper dere kan hjelpe meg med å tyde! :bag:

I går ettermiddag tok jeg denne (bilde tatt innenfor tiden):
104rx5g.jpg


I dag tidlig tok jeg denne (bilde tatt nå i kveld, og den er nå kanskje litt svakere enn i dag tidlig):
fnu13k.jpg



Sammenligning av gårsdagens og dagens CB:
zyh8d5.jpg


Og jeg tok en Apotek1-test i ettermiddag i tillegg.. Så tydelig, men svak strek ganske fort, men tydeligere når den tørket (- selv om den ikke synes all verden på bildet):
1ce2d.jpg


Hva tror dere?
 
Håper dere kan hjelpe meg med å tyde! :bag:

I går ettermiddag tok jeg denne (bilde tatt innenfor tiden):
104rx5g.jpg


I dag tidlig tok jeg denne (bilde tatt nå i kveld, og den er nå kanskje litt svakere enn i dag tidlig):
fnu13k.jpg



Sammenligning av gårsdagens og dagens CB:
zyh8d5.jpg


Og jeg tok en Apotek1-test i ettermiddag i tillegg.. Så tydelig, men svak strek ganske fort, men tydeligere når den tørket (- selv om den ikke synes all verden på bildet):
1ce2d.jpg


Hva tror dere?
Ser ihvertfall noe, men vet ikke om det er de berømte skyggestrekene på cb.. men den nederste ser jeg absolutt noe på! håper det er babystrek [emoji3][emoji3]
 
Ser ihvertfall noe, men vet ikke om det er de berømte skyggestrekene på cb.. men den nederste ser jeg absolutt noe på! håper det er babystrek [emoji3][emoji3]
Ååååhhh, gjør du?! Nå ble jeg glad! Har hatt en del skyggestreker på cb før, men disse har vært ganske tydelige blå - og kommet nesten med en gang! Håper bare det ikke er en ny kjemisk/SA...
 
Ååååhhh, gjør du?! Nå ble jeg glad! Har hatt en del skyggestreker på cb før, men disse har vært ganske tydelige blå - og kommet nesten med en gang! Håper bare det ikke er en ny kjemisk/SA...
ja ser på den nederste [emoji4] jeg har heller ikke så gode erfaringer med cb desverre.. men har bare gode erfaringer med a1 [emoji5] krysser fingrene for deg!
 
ja ser på den nederste [emoji4] jeg har heller ikke så gode erfaringer med cb desverre.. men har bare gode erfaringer med a1 [emoji5] krysser fingrene for deg!
Enig i at det er litt variabelt - men har aldri fått så mange falske på rad, så håper også at det er noe på gang! Tusen takk! :)
 
Gratulerer så mye til alle med positive tester.
 
Back
Topp