⭐️Graviditetstestene våre Juni 2017⭐️

Jeg ville kanskje ventet to dager for å være sikker, selv om den muligens slår ut i morgen. Var jo ganske svak, men rosa, strek på den tidligtesten. Tror nok du er gravid, men at det tar litt mer tid før de mindre sensitive testene slår ut. :)

Ja det er nok lurt.. har "spandert på meg" en a1 test så jeg tar den i morgen og den digitale i over i morgen tror jeg :)
 
10f68eb0faffaa64a15da7915a7b1145.jpg

13 dpo - begynner å miste håpet. Fikk skyggestrek 10 dpo. Har masse symptomer, murringer, stikkinger, kvalme, svimmel, vondt i ryggen. Men løpet er vel kjørt
Syns jeg ser "noe" men det er kan hende øynenen mine som tuller.
 
Takk. Vi er i ferd med å avfinne oss med situasjonen. Snakker litt om å bli fosterforeldre faktisk. Nå starter jeg i by jobb i august, og tanken er å melde oss på kurs til våren. Så kanskje det blir flere i denne familien allikevel [emoji5]
Så spennende med de planene da :) På en eller annen måte så skal dere bli en større familie. ❤
 
[emoji33] nesten to år siden vi begynte å prøve og dette er vår første ivf forsøk som har vart i 6 mnd! Nå håper jeg inderlig den slår ut i morgen eller i over i morgen [emoji173]️[emoji173]️ spennende dager!!
Enig med XuperB.
Hvis det er litt for tidlig imorgen med en digital så blir knekken så veldig stor, selv om alt skulle være helt iorden. Ta heller en billig-test til imorgen og spar den digitale.
 
Enig med XuperB.
Hvis det er litt for tidlig imorgen med en digital så blir knekken så veldig stor, selv om alt skulle være helt iorden. Ta heller en billig-test til imorgen og spar den digitale.

Ja gjør nok det [emoji4] Dere er supre altså! Håper inderlig testene er sterkere i morgen :P
 
7741355b94bdeb199a9312d11223870f.jpg


Hva tror dere om disse? Øverste er billigtest med 25 mIu og den nederste er babyplan tidlig test med 10 mIu. Begge testene er avbildet innenfor tidsfristen ..
Fikk ikke gravid på digital :/

Den nederste der (babyplan early) har jo en babystrek den! Fortsett å teste og vent noen dager til med digital igjen så skal du se du får Gravid 1-2 ;)
 
7741355b94bdeb199a9312d11223870f.jpg


Hva tror dere om disse? Øverste er billigtest med 25 mIu og den nederste er babyplan tidlig test med 10 mIu. Begge testene er avbildet innenfor tidsfristen ..
Fikk ikke gravid på digital :/

Åh så herlig ❤️❤️ Du er sikker det ikke er ovitrelle?
 
Åh så herlig [emoji173]️[emoji173]️ Du er sikker det ikke er ovitrelle?

Ja jeg har hatt naturlig syklus og ikke brukt annet en letrozol før fryseforsøket, men jeg jubler ikke helt enda:P har ikke sagt det til mannen enda en gang :P venter til i morgen for å se om di er sterkere, for å se om det faktisk er baby streker [emoji33]
 
Last edited:
Ja jeg har hatt naturlig syklus og ikke brukt annet en letrozol, men jeg jubler ikke helt enda:p har ikke sagt det til mannen enda en gang :p venter til i morgen for å se om di er sterkere, for å se om det faktisk er baby streker [emoji33]
Åh da har jeg troen ❤️❤️
 
Off ja jeg håper inderlig! Er bare så redd for å bli skuffet igjen nå :/

Hvordan går det med deg forresten [emoji1]?

Det skjønner jeg veldig godt....

Her går det greit. 8 dpo, med blanke tester (foreløpig). Ingen følelse på noenting, men får uansett ikke symptomer på TR før tidligst dagen før.
 
Det skjønner jeg veldig godt....

Her går det greit. 8 dpo, med blanke tester (foreløpig). Ingen følelse på noenting, men får uansett ikke symptomer på TR før tidligst dagen før.

Ja da er du godt på vei mot ikm i hvertfall [emoji4] krysser fingrene for deg!
 
Men du vet - disse barna kommer når du vil så termin 1/3 hadde absolutt ikke vært noen garanti likevel.
Det er sant, og mine barn har foreløpig blitt tvunget ut [emoji14] haha
 
Back
Topp