⭐️Graviditetstestene våre Juni 2017⭐️

5744dc8bb44edc08333fb184a49d1cc5.jpg
Håper i det stille... Test tatt i natt ca. 10 dpo, dette er første testen jeg tar etter SA med blødningsslutt ca. 16.05. Aner altså ikke om hcg ble null etter SA. Krysser alt vi har for at det er en ny spire og ikke rester - og at alt går bra denne gangen[emoji173]
Får bruke denne testen som et utgangspunkt for ny test på fredag (ikm).[emoji5]
Lykke til!

Gratulerer så mye til alle dere med positive tester.

Når tar dere digital? Er 11 eller 12 dpo fikk svak test i går og i dag med litt stigning. Har så lyst til å ta en nå, men skal prøve å vente[emoji6]

Når tar dere digital? Er 11 eller 12 dpo fikk svak test i går og i dag med litt stigning. Har så lyst til å ta en nå, men skal prøve å vente[emoji6]
Gratulerer

Liker vente til IKM jeg.

Vis vedlegget 226846 12DPO, tok like så godt fire stk, har mange liggende og etter den digitale i morgen skal jeg uansett slutte å teste tenkte jeg :) Tre ulike merker, den rosa fikk jeg først så vidt en strek på i går, så den har jeg hatt dobling på, selvom den fremdeles er ekstremt svak :)

Gratulerer :)

Litt mørkt bilde, og bedre med hvit bakgrunn ;) :) men ser du noe live? :)
Syns de er vanskelig å se.. ser på kontrollstreken og da ser øynene mine automatisk ein strek. , har prøvd å se bort å bare se på kontrollområde, og syns jeg skimter noe, men er usikker, men fortsatt bare 8 dpo så tidlig..
46410de3a60fa79039c9ecd6a8a6b815.jpg
den nederste er fra idag

Syns de er vanskelig å se.. ser på kontrollstreken og da ser øynene mine automatisk ein strek. , har prøvd å se bort å bare se på kontrollområde, og syns jeg skimter noe, men er usikker, men fortsatt bare 8 dpo så tidlig..
46410de3a60fa79039c9ecd6a8a6b815.jpg
den nederste er fra idag

Ja, det er enda veldig tidlig, jeg fikk en skygge 10DPO som jeg visste ikke hadde vært der tidligere, så ble det litt mer synlig 11dpo, men først i dag 13dpo at man ser at det er rosa streker ;)

Ja, det er enda veldig tidlig, jeg fikk en skygge 10DPO som jeg visste ikke hadde vært der tidligere, så ble det litt mer synlig 11dpo, men først i dag 13dpo at man ser at det er rosa streker ;)
Åå spennende! Gratulere [emoji2] har egentlig IKM på torsdag.. så er spent om de kommer.. da er jeg bare 10 dpo.. så er litt kort lutealfase.. men syklusene har vært varierende i det siste. Siste gangene har jeg hatt symptomer før IKM men nå kjenner jeg ingenting.. kanskje det er et tegn

Kan en forskjell i urinkonsentrasjon gi så stor forskjell som disse strimlene har?
Øverst 10 dpo sen kveld 2 timer etter forrige wc-besøk, nederst morgenurin 12 dpo.
Alternativene våre er rester etter SA (2,5 uke siden) eller ny spire [emoji256]
82486dc424ab111794e164561fce2826.jpg
Men visst streken blir sterkere så kan det jo ikke være rester. Må jo være ny spire ;)

Back
Topp