Får bruke denne testen som et utgangspunkt for ny test på fredag (ikm).[emoji5]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tatt ny?
Ja, fortsatt svak, men rosa[emoji2] enn du?
Ja, postet nettopp bilde, fornøyd med de !! For en fin følelse og ikke minst fantastisk sommergave <3
Så bra[emoji2] Åååh[emoji7] kribler i magen[emoji23][emoji173]️ Verdens beste sommergave[emoji16] har du noen fra før?
babystrek <3 grattis!!
Klarte ikke holde meg lengre[emoji15] tatt nå i kveld på utvannet urin og har heller ikke holdt meg lenge. 10 eller 11dpo.
Vis vedlegget 226846 12DPO, tok like så godt fire stk, har mange liggende og etter den digitale i morgen skal jeg uansett slutte å teste tenkte jeg Tre ulike merker, den rosa fikk jeg først så vidt en strek på i går, så den har jeg hatt dobling på, selvom den fremdeles er ekstremt svak
Ja, har en på tre, også fødte jeg en baby til termin for ca ett år siden som bare fikk leve en dag pga sykehusfeil under fødsel, med andre ord er dette ett etterlengtet hjerteplaster, selvom ingen kan erstatte så vil det nok være mye trøst <3 Hva med deg?
De ser jo bra ut de her da? Hurra!
babystrek <3 grattis!!
Så trist å høre[emoji22][emoji173]️ da blir det nok ekstra godt. Har ei som snart er 1,5 år[emoji4]
Takk[emoji173]️ fortsatt veldig uvirkelig[emoji28]
Ja, jeg er fornøyd med denne stigningen
Så koselig, mitt ønske var også to år mellom <3 Det er perfekt i mine øyne
Kom og join oss i feb18 da
Kommer etter at den digitale er tatt[emoji6]
Den ser jeg gleder meg til å se deg der
Mulig det er noe der, men vanskelig å si. Jeg synes ofte det kan være vrient å se når man zoomer inn for mye.Tok test nå, ble ikke veldig håpefull :/