Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vis vedlegget 222767 Fikk disse ikveld!! Ikm var mellom 2. og 4. april.
Bare nysgjerrig på hvor fort streken din kom og hvor fort den ble så sterk. Synes de bruker så lang tid...Ja, fra billig-tester.dk eller hva de heter. Bestilte 10 strimler, fikk 12 Og positiv test samme dag som de kom så har for et par dager framover
GratulererVis vedlegget 222767 Fikk disse ikveld!! Ikm var mellom 2. og 4. april.
Woho! GratulererVis vedlegget 222767 Fikk disse ikveld!! Ikm var mellom 2. og 4. april.
Gratulere [emoji1][emoji1]Vis vedlegget 222767 Fikk disse ikveld!! Ikm var mellom 2. og 4. april.
Gratulerer så masseVis vedlegget 222767 Fikk disse ikveld!! Ikm var mellom 2. og 4. april.
Vis vedlegget 222718 Jeg var sikker på at jeg ikke var gravid, men når det plutselig dukka opp 12 tester i postkassa måtte en jo teste bare for å få det bekrefta. Fortsatt litt i sjokk jeg
Takk!!Jeg blir så glad[emoji1][emoji1] Gratulerer[emoji173][emoji1]
Tok digital idag, og fikk 2-3 uker. Så enig med deg, synes de er svake med tanke på at jeg faktisk er så mye HCG..Bare nysgjerrig på hvor fort streken din kom og hvor fort den ble så sterk. Synes de bruker så lang tid...
Vis vedlegget 222718 Jeg var sikker på at jeg ikke var gravid, men når det plutselig dukka opp 12 tester i postkassa måtte en jo teste bare for å få det bekrefta. Fortsatt litt i sjokk jeg
Ja, fra billig-tester.dk eller hva de heter. Bestilte 10 strimler, fikk 12 Og positiv test samme dag som de kom så har for et par dager framover
[emoji7]
[emoji7]
Gratulerer!! Syns det er en fin sterk strek. Ikke det at jeg er så bevandret inne på å få to streker på g-test, men alle produserer hcg forskjellig. Ta en test om to-tre dager og se om økning Bestill deg time til blodprøve, så du slipper å være bekymretGratulerer.
Jeg har også fra billige tester, har tatt nå idag, er 12/14 dpo (usikker på eksakt når egget slapp).
Er streken for svak til å være 12-14 dpo? Jeg er så redd det er en kjemisk. Tenker streken skulle ha vært sterkere. Jeg tenkte å ta blodprøver hos legen over helga hvis jeg får komme inn.
Vis vedlegget 222797
Gratulerer!! Syns det er en fin sterk strek. Ikke det at jeg er så bevandret inne på å få to streker på g-test, men alle produserer hcg forskjellig. Ta en test om to-tre dager og se om økning Bestill deg time til blodprøve, så du slipper å være bekymret
Den så veldig lik ut som mine, den første tror jeg til og med var svakere enn det der. Og jeg fikk 2-3 på digital GratulererGratulerer.
Jeg har også fra billige tester, har tatt nå idag, er 12/14 dpo (usikker på eksakt når egget slapp).
Er streken for svak til å være 12-14 dpo? Jeg er så redd det er en kjemisk. Tenker streken skulle ha vært sterkere. Jeg tenkte å ta blodprøver hos legen over helga hvis jeg får komme inn.
Vis vedlegget 222797
TakkGratulerer begge to!
Tusen takk [emoji4] krysser fingrene for deg!Gratulerer. Jeg håper jeg også tør å ta en slik over helga.