Eskimonika
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Assistert-jentene
Himmelbarn
August 2018
Septemberhjertene 2018
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
GratulererDagens test [emoji43][emoji85]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
GratulererDagens test [emoji43][emoji85]
GratulererIdag kom endelig streken
Synes det er vanskelig å se ordentlig, men klarer ikke se noe dessverre.Heisann visste ikke at vi hadde fått ny tråd, får vel poste her igjen. Jeg hadde jo gitt opp håpet etter noen svake positive og negative tester, men så tok jeg en test på dagen idag og slik ble den. Jeg klarer ikke å synse alene så hadde vært fint med hjelp fra dere. Må fortelle at jeg fikk en slik test 2-3 dager siden også.
Gratulerer
Er da ikke tvil på de to nederste! Gratulerer.Trenger tydehjelp!
De to øverste testene er fra ca kl 15.00 på 3 timersurin. Den nederste er på ca 1 timersurin.
Øverst er asiatisk one step. I midten er make sure og nederst wofondo. Jeg er ca 8-9 dpo. Kunne skimte supersvak strek allerede på lørdag.
Er det bare hvite streker som farger av eller er det noe der?
Til og med sambo ser disse, og han har IKKE streksyn [emoji12]
Gratulerer[emoji173][emoji173][emoji173]
Åå, håper du har rett [emoji173] tusen takk for svar!Synes det er vanskelig å se ordentlig, men klarer ikke se noe dessverre.
Gratulerer
Er da ikke tvil på de to nederste! Gratulerer.
Gratulerer
Hvis den passerer manne-testen er det egentlig ikke noe å lure på.Åå, håper du har rett [emoji173] tusen takk for svar!
Haha, du har kanskje rett [emoji23] tusen takk [emoji173]Hvis den passerer manne-testen er det egentlig ikke noe å lure på.
Krysser fingerene for sterkere tester videre.
[emoji7]
Gratulerer!!!
[emoji7]
Tusen takk [emoji2]Gratulerer!!!
Tusen takk [emoji2]Gratulerer!
Gratulerer!!
[emoji7]
Tusen takk [emoji4][emoji4][emoji4]Gratulerer!!
Gratulerer!! Hvor mange dpo er du?Vis vedlegget 222718 Jeg var sikker på at jeg ikke var gravid, men når det plutselig dukka opp 12 tester i postkassa måtte en jo teste bare for å få det bekrefta. Fortsatt litt i sjokk jeg
Takk 14 dpo tror jeg, ikm idag. Syns den er litt svak, men regner med det kommer av at det ikke er morgenurin.Gratulerer!! Hvor mange dpo er du?
Det kan hende, men er en fin rosa strek ingen tvil hvertfallTakk 14 dpo tror jeg, ikm idag. Syns den er litt svak, men regner med det kommer av at det ikke er morgenurin.
Gratulerer.Vis vedlegget 222718 Jeg var sikker på at jeg ikke var gravid, men når det plutselig dukka opp 12 tester i postkassa måtte en jo teste bare for å få det bekrefta. Fortsatt litt i sjokk jeg
Ja, fra billig-tester.dk eller hva de heter. Bestilte 10 strimler, fikk 12 Og positiv test samme dag som de kom så har for et par dager framoverGratulerer.
Er det strimlene fra billige-tester eller lavpris-tester eller noe?