Verpesyk<3
Disney
Du fant ut av det, tror jeg du skrev deg inn på terminlista
Jaaa! Fant ut av det[emoji1360] Takk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du fant ut av det, tror jeg du skrev deg inn på terminlista
Haha, får se om jeg drar til byen og kjøper i morra[emoji6] Blir vel tirsdag morra tenker jeg[emoji1360]
Ja, fantastisk[emoji7] men samtidig enda mer satt ut når det klaffa på første!! Ååååh, godt at du ble gravid nå[emoji173] Har du barn fra før?
Ja, det skjønner jeg! Ja, det var heelt fantastisk! Veldig etterlengtet! Nei, det blir vårt første
Heisann visste ikke at vi hadde fått ny tråd, får vel poste her igjen. Jeg hadde jo gitt opp håpet etter noen svake positive og negative tester, men så tok jeg en test på dagen idag og slik ble den. Jeg klarer ikke å synse alene så hadde vært fint med hjelp fra dere. Må fortelle at jeg fikk en slik test 2-3 dager siden også.
Dette her er dagens test. Ser dere noe ? Er 13 dpo idag.
Gratulerer så mye
Takk[emoji173]Gratulerer så mye
Gratulerer så mye
Trenger tydehjelp!
De to øverste testene er fra ca kl 15.00 på 3 timersurin. Den nederste er på ca 1 timersurin.
Øverst er asiatisk one step. I midten er make sure og nederst wofondo. Jeg er ca 8-9 dpo. Kunne skimte supersvak strek allerede på lørdag.
Er det bare hvite streker som farger av eller er det noe der?
Til og med sambo ser disse, og han har IKKE streksyn [emoji12]
Trenger tydehjelp!
De to øverste testene er fra ca kl 15.00 på 3 timersurin. Den nederste er på ca 1 timersurin.
Øverst er asiatisk one step. I midten er make sure og nederst wofondo. Jeg er ca 8-9 dpo. Kunne skimte supersvak strek allerede på lørdag.
Er det bare hvite streker som farger av eller er det noe der?
Til og med sambo ser disse, og han har IKKE streksyn [emoji12]
Gratulerer [emoji7][emoji173][emoji173][emoji173]
Håper virkelig det! Er litt smånervøs, for jeg har hatt to kjemiske nylig, en i januar og en i februar. Så er så redd for at dette ikke går rette veien.Jeg tror det er noe der! Ta en test i morgen så finner du ut
Ååå, håper virkelig det! [emoji4]Ser ut som det er noe på den nederst [emoji4]
Gratulerer!![emoji173][emoji173][emoji173]