Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så mye
Gratulerer!!
JAAAAA!! Da joiner jeg deg i desember 17! Termin 12 desember[emoji1]Hva gjør jeg for å bli med i termingruppa egentlig?Woho, se på den da
Jeg sa jo det! Gratulerer
Gratulerer! Satser på det blir min tur i morgen er 19 dager siden el nå
Gratulerer så mye
Idag kom endelig streken
Hehe, ja du sa det[emoji23][emoji7] Takk! Vet ikke helt om jeg tror på det selv enda, men må vel bare senke skuldrene og nyte det[emoji6] Du er også i desember 17?[emoji1]
JAAAAA!! Da joiner jeg deg i desember 17! Termin 12 desember[emoji1]Hva gjør jeg for å bli med i termingruppa egentlig?
Idag kom endelig streken
TakkGratulerer
Samme her svetter og skjelverTakk[emoji1] Er litt i sjokk her!
Gratulerer så myeIdag kom endelig streken
Du trenger ikke å gjøre noe spesielt før skjult forum blir opprettet Bare gå inn på 2017 under nyeste termin- og barselforum så finner du det der Det er bare å bli med å skravle, koselig med flere folk
Jeg har termin 10. så vi er nesten likt da
Prøv å nyte det, for det er ingen tvil rundt dagens test! Jepp Vi sees vel det, da..
Har dere prøvd lenge?
Takk[emoji7] nei, er jo ingen tvil![emoji85] Men kjenner samtidig jeg må ta en digital i løpet av uka for å få det "svart på hvitt"[emoji23]
Dette var første PP på barn nummer 2, så jeg føler det er helt uvirkelig[emoji7] Vet ikke hvor lang tid det tok med førstemann ettersom jeg har pcos og hadde vært uten prevensjon i 2 år[emoji43] Så vi hadde sett for oss at dette kom til å ta laaaaang tid!! Hva med dere?
Du fant ut av det, tror jeg du skrev deg inn på terminlistaJAAAAA!! Da joiner jeg deg i desember 17! Termin 12 desember[emoji1]Hva gjør jeg for å bli med i termingruppa egentlig?
Ja, man trenger liksom å se bokstavene på en digital før man tror helt på det I løpet av uka?! Du er jammen tålmodig
Så deilig at dere slapp å prøve så lenge denne gangen da! Fint med en overraskelse den veien Vi har prøvd i 5 mnd.