Ønsker_andre_♡
Glad i forumet
Tusen takk [emoji2]Gratulerer[emoji16]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk [emoji2]Gratulerer[emoji16]
Kjempefin strek! Gratulerer [emoji2]Gratulerer.
Jeg har også fra billige tester, har tatt nå idag, er 12/14 dpo (usikker på eksakt når egget slapp).
Er streken for svak til å være 12-14 dpo? Jeg er så redd det er en kjemisk. Tenker streken skulle ha vært sterkere. Jeg tenkte å ta blodprøver hos legen over helga hvis jeg får komme inn.
Vis vedlegget 222797
Vet ikke hvordan jeg skal tyde denne jeg [emoji848] 10 DPO i dag..
Ser jo helt klart at det er noe der. Men er så vanskelig å se om det er farge eller ikke[emoji854] Du måå ta en til i morgen tidlig altså[emoji1] Er skikkelig spent! Jeg lagret bilde å sjekket det i appen forresten[emoji1] Jeg har fortsatt trua[emoji1][emoji1][emoji120]
Ser jo helt klart at det er noe der. Men er så vanskelig å se om det er farge eller ikke[emoji854] Du måå ta en til i morgen tidlig altså[emoji1] Er skikkelig spent! Jeg har fortsatt trua[emoji1][emoji1][emoji120]
Ser strek [emoji4] håper du får sterkere streker fremover [emoji4]Vet ikke hvordan jeg skal tyde denne jeg [emoji848] 10 DPO i dag..
Da var det veldig forskjell ja.Tok digital idag, og fikk 2-3 uker. Så enig med deg, synes de er svake med tanke på at jeg faktisk er så mye HCG..
Synes den ser fin ut jeg. GratulererGratulerer.
Jeg har også fra billige tester, har tatt nå idag, er 12/14 dpo (usikker på eksakt når egget slapp).
Er streken for svak til å være 12-14 dpo? Jeg er så redd det er en kjemisk. Tenker streken skulle ha vært sterkere. Jeg tenkte å ta blodprøver hos legen over helga hvis jeg får komme inn.
Vis vedlegget 222797
Ser strek jeg så hvisker "gratulerer". Håper testene blir sterkere utover.Vet ikke hvordan jeg skal tyde denne jeg [emoji848] 10 DPO i dag..
Gratulere [emoji1]Vis vedlegget 222767 Fikk disse ikveld!! Ikm var mellom 2. og 4. april.
Ser noe der jaHei igjen. Ser ut som jeg hadde sein eggløsning siden jeg tok disse testene idag ca 3 dager etter ikm, ser svak positiv ut. Hva syns dere ? Trenger litt hjelp.
Ser noe der ja
Syns de ser blå ut ja Håper strekene bare blir sterkere og sterkereDet ser vel ikke ut som skyggestrek på clearblue testen? For meg ser streken blå ut
Syns de ser blå ut ja Håper strekene bare blir sterkere og sterkere
Dette er testene fra igår kveld og imorges. Blir streken oe sterkere?
Kan se svake streker på noen av dem. Håper de blir sterkere og det går veien.Dette er testene fra igår kveld og imorges. Blir streken oe sterkere?