~⭐️Graviditetstestene for April 2017⭐️~

Har du tatt en ny? :)

Fikk dissa, er nok bare skyggestrek ja :( men første ganga jeg har fått sett skyggestrek på billig testene faktisk så ble så i tvil..

Vedlegg

• IMG_2482.PNG
    IMG_2482.PNG
    640 KB · Visninger: 140
Fikk dissa, er nok bare skyggestrek ja :( men første ganga jeg har fått sett skyggestrek på billig testene faktisk så ble så i tvil..
Hm...ser jo et eller annet der. Har du originalbilde? Syns ofte de er lettere å se på [emoji14]
Når er ikm?

86ec25f860c2caa9ed50da8f3a014d39.jpg

En halv strek kanskje? :-p får vente noen dager å ta en ny #utålmodig
Ser en hel strek, men halve sterk. Mulig noe feil med fargestoffet der. Hadde sikkerr tatt en ny iløpet av dagen selv [emoji14] :D

Last edited:
Pleier disse testene å få slike skygger? Har aldri brukt de før, bestilt på billige-streker.no. Noen som har erfaring med de? Og når skal de leses av? Har ikke bruksanvisningen med meg her jeg er...

Får opp at filen er for stor, hvordan får jeg da lastet inn bilde?

Disse:

https://www.billige-tester.no/mobile_product_info.php?products_id=1142
Du må kanskje redigere bilde til mindre bilde(klippe det til), eller på dataen kan du redigere filstørrelsen.

Du må kanskje redigere bilde til mindre bilde(klippe det til), eller på dataen kan du redigere filstørrelsen.
Takk, nå fikk jeg det til :) klippet litt

Jeg tok en slik i dag. Tok en vanlig billigstrimmel lgså. Syns den ble sterkere enn babyplan tidlig test. Men den ser jo rosa ut. Kom den før tiden er det nok babystrek :)

e53f79d380f91480ec9c0b9ec7df998c.jpg

Min så slik ut. Og syns din ser sterkere ut

Har du brukt de før og fått helt blenda?
Hvordan ser din strek ut etter tiden? Nå etter en time syns jeg streken her ble bare svakere :(

Forrige pp brukte jeg de. Fikk ikke antydning på strek en gang. Min forsvant også når den tørket. De blir ofte svakere når testen har tørket

Åå nå får jeg forhåpninger.. har du noen symptomer?

IMG_1716.JPG
Jeg har absolutt ingen symptomer i det hele tatt. Eneste er vel null sexlyst. Slik var det med de andre også. Had du noen symptomer?

Ikke her heller, og forbereder meg på at dette bare var en skygge. Men kjenner jeg har veldig lyst å ta en ny test i kveld. Lenge å vente til i morgen tidlig. Når tar du neste? :)

Tok dette bilde også

Last edited:
Back
Topp