Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer [emoji1][emoji4]Endelig!!!!!))
Gratulerer!!Endelig!!!!!))
Endelig!!!!!))
Gratulerer!Endelig!!!!!))
Der kom den endelig, gratulererEndelig!!!!!))
Gratulere [emoji1]Endelig!!!!!))
Tatt med morgenurin. Hva tenker dere? Kan det være feil på testen (RFSU graviditetstest)? Var akkurat like svak i går midt på dagen med test fra et annet merke.
Gratulere [emoji1]Gravid Gratulerer så mye
Tatt med morgenurin. Hva tenker dere? Kan det være feil på testen (RFSU graviditetstest)? Var akkurat like svak i går midt på dagen med test fra et annet merke.
Gratulere [emoji1]
Klarte å trykke feil i da [emoji4]Jeg er ikke (som jeg vet) gravid altså [emoji14] Svarte på ei her lenger oppe
Klarte å trykke feil i da [emoji4]
Vanskelig å se farge, men synes jo samtidig det var en veldig tydelig strek til å være skyggestrek. Har du flere tester? Ville prøvd en test i morgen på morgenurin. Krysser fingrene for positiv test på deg [emoji173]Trenger litt hjelp her
Fikk denne igår morges, hadde glemt den så fikk sett på den Idag. Å jeg kan tydelig se en strek men usikker på om det er skyggestrek da jeg tok en på ettermiddagen Idag å jeg ikke kunne tyde noe på den?
Trenger litt hjelp her
Fikk denne igår morges, hadde glemt den så fikk sett på den Idag. Å jeg kan tydelig se en strek men usikker på om det er skyggestrek da jeg tok en på ettermiddagen Idag å jeg ikke kunne tyde noe på den?