⭐️Eggløsningstestene våre Juni 2017⭐️

Er den nederste sterkere enn de andre, eller er det mye av det samme? :)

66e57d6295da23ac65f733ebbba3568f.jpg

På cd 31 kom endelig den positive testen. Har egentlig syklus på 32 dager. Så detta er jo helt håpløst. Lange sykluser er greit helt til man er prøver.
a2050ccf8a67590cdac90e75c555f966.jpg

Hm... tenker jeg tar en nå i kveld og. Her skal man ikke gå glipp av evnt positiv test [emoji14] haha
Nei må ikke gå glipp av den :) Lykke til med testinga!

Nå må det vel skje noe snart?

438dfabf8d858ac4de484bc62ad98060.jpg

Litt uklart bilde pga dårlig batteri, men må vel nesten kunne regnes som positiv nå? Syns disse testene nesten ser svakere ut på bildene enn i virkeligheten og.

d4b6c1cf7500643bdd0f4074580ad2bf.jpg

Litt uklart bilde pga dårlig batteri, men må vel nesten kunne regnes som positiv nå? Syns disse testene nesten ser svakere ut på bildene enn i virkeligheten og.

d4b6c1cf7500643bdd0f4074580ad2bf.jpg

Er nok dessverre ikke helt positiv enda, men ikke langt unna :)
2d02765f80a472229387db57542e82ba.jpg

Slik ser mine slike tester ut når de er positiv :)

Er nok dessverre ikke helt positiv enda, men ikke langt unna :)
2d02765f80a472229387db57542e82ba.jpg

Slik ser mine slike tester ut når de er positiv :)
Bryr meg ikke om langt unna. Det kan snu like fort er min erfaring [emoji14]
Haha
Men syns ikke den var noe svakere enn kontrollstreken nå i virkeligheten ihvertfall, og positiv er vel like sterk eller sterkere?
Dine er jo sterkere :D kontrollstreken din er også veldig mye sterkere enn min

Har kun hatt en klart positiv test før, hvor streken er sterkere, og det var forrige syklus. Før det har min sterkeste test vært en uke etter EL [emoji14]

Bryr meg ikke om langt unna. Det kan snu like fort er min erfaring [emoji14]
Haha
Men syns ikke den var noe svakere enn kontrollstreken nå i virkeligheten ihvertfall, og positiv er vel like sterk eller sterkere?
Dine er jo sterkere :D kontrollstreken din er også veldig mye sterkere enn min

Har kun hatt en klart positiv test før, hvor streken er sterkere, og det var forrige syklus. Før det har min sterkeste test vært en uke etter EL [emoji14]

Ja, det kan det. Gjør det hos meg også. Kan gå lenge med nesten positiv før det bare plutselig er positiv.

Har bare opplevd å bli lurt av de testene der, hvor jeg litt usikkert vil si ar de er positiv - slik som din test der - og to dager senere er det uten tvil. ;)

Men jo skal være like sterk eller sterkere :)
Temper du i tillegg?
Men håper virkelig den er positiv - vet hvor irriterende det er å jakte etter el lenge :o

Ja, det kan det. Gjør det hos meg også. Kan gå lenge med nesten positiv før det bare plutselig er positiv.

Har bare opplevd å bli lurt av de testene der, hvor jeg litt usikkert vil si ar de er positiv - slik som din test der - og to dager senere er det uten tvil. ;)

Men jo skal være like sterk eller sterkere :)
Temper du i tillegg?
Men håper virkelig den er positiv - vet hvor irriterende det er å jakte etter el lenge :o

Første syklus jeg prøver disse. Før har jeg kun brukt de grønne fra billigtester.no. Tenkte å kjøpe en digital singelhormon for å bekrefte i neste pp om tr dukker opp :) [emoji14]

Temper ja, og slik det ser ut nå, så bør vel temp stige i morgen eller mandag. Er på mitt laveste nå. Men FF trodde først jeg hadde hatt EL på CD11, og da hadde jeg også nesten positiv test, men ombestemte seg når temp sank igjen :/

Første syklus jeg prøver disse. Før har jeg kun brukt de grønne fra billigtester.no. Tenkte å kjøpe en digital singelhormon for å bekrefte i neste pp om tr dukker opp :) [emoji14]

Temper ja, og slik det ser ut nå, så bør vel temp stige i morgen eller mandag. Er på mitt laveste nå. Men FF trodde først jeg hadde hatt EL på CD11, og da hadde jeg også nesten positiv test, men ombestemte seg når temp sank igjen :/

Ja, syns ikke de var så gode de der faktisk, vanskelig å tyde :o
Så syns det høres lurt ut å kjøpe singelhormon testene, følg med på komplettapotek - de har en del tilbud på de ;)

Åhh, føler virkelig med deg! Håper tempen stiger snart! Så du kan tre inn i dpo land [emoji173]️

05e24d14ee9ddf5a1e8ada28650fcc51.jpg
El var fredag antar jeg? Kjente stikking i magen så måtte sjekke. Kom i så fall mye tidligere en jeg trodde!

05e24d14ee9ddf5a1e8ada28650fcc51.jpg
El var fredag antar jeg? Kjente stikking i magen så måtte sjekke. Kom i så fall mye tidligere en jeg trodde!
Ikke godt og si egentlig. Temper du? :)

Back
Topp