mrs.butterfly
April 2013s godhjerta
Har du hatt EL eller skal du ha?
Venter EL i disse dager
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du hatt EL eller skal du ha?
Ser ut til at det nærmer seg, selv om du glemte å lese av testen tidsnok Lykke til!Venter EL i disse dager
Kanskje bittelitt sterkereEr den nederste sterkere enn de andre, eller er det mye av det samme?
Hm... tenker jeg tar en nå i kveld og. Her skal man ikke gå glipp av evnt positiv test [emoji14] hahaKanskje bittelitt sterkere
Nei må ikke gå glipp av den Lykke til med testinga!Hm... tenker jeg tar en nå i kveld og. Her skal man ikke gå glipp av evnt positiv test [emoji14] haha
Takk for det.Nei må ikke gå glipp av den Lykke til med testinga!
Så kjedelig, nå må det bli noe snartTakk for det.
Begynner å bli lei disse testene som aldri vil bli positive [emoji14] haha
Håper jo virkelig detNå må det vel skje noe snart?
Litt uklart bilde pga dårlig batteri, men må vel nesten kunne regnes som positiv nå? Syns disse testene nesten ser svakere ut på bildene enn i virkeligheten og.
Bryr meg ikke om langt unna. Det kan snu like fort er min erfaring [emoji14]Er nok dessverre ikke helt positiv enda, men ikke langt unna
Slik ser mine slike tester ut når de er positiv
Bryr meg ikke om langt unna. Det kan snu like fort er min erfaring [emoji14]
Haha
Men syns ikke den var noe svakere enn kontrollstreken nå i virkeligheten ihvertfall, og positiv er vel like sterk eller sterkere?
Dine er jo sterkere kontrollstreken din er også veldig mye sterkere enn min
Har kun hatt en klart positiv test før, hvor streken er sterkere, og det var forrige syklus. Før det har min sterkeste test vært en uke etter EL [emoji14]
Ja, det kan det. Gjør det hos meg også. Kan gå lenge med nesten positiv før det bare plutselig er positiv.
Har bare opplevd å bli lurt av de testene der, hvor jeg litt usikkert vil si ar de er positiv - slik som din test der - og to dager senere er det uten tvil.
Men jo skal være like sterk eller sterkere
Temper du i tillegg?
Men håper virkelig den er positiv - vet hvor irriterende det er å jakte etter el lenge
Første syklus jeg prøver disse. Før har jeg kun brukt de grønne fra billigtester.no. Tenkte å kjøpe en digital singelhormon for å bekrefte i neste pp om tr dukker opp [emoji14]
Temper ja, og slik det ser ut nå, så bør vel temp stige i morgen eller mandag. Er på mitt laveste nå. Men FF trodde først jeg hadde hatt EL på CD11, og da hadde jeg også nesten positiv test, men ombestemte seg når temp sank igjen :/
Ikke godt og si egentlig. Temper du?El var fredag antar jeg? Kjente stikking i magen så måtte sjekke. Kom i så fall mye tidligere en jeg trodde!