⭐️Eggløsningstestene våre Juni 2017⭐️

4a99d0316d280fc0fb4ca3a5b92dfad2.jpg

Ååh, jeg blir så oppgitt!
Alle disse har jeg holdt i urinen i ca 10 sek, unntatt den nederste som jeg har holdt i 4 sek.

Har jeg hatt EL eller har jeg bare fucka opp alt med testene fordi jeg har holdt den for lenge?
[emoji30] Stress.
Se svaret mitt over ang hvor lenge holde testen i urinen.

Ser ut som de to nederste er negativ, så da har du EL i dag eller i morgen. De tre før det er positiv. Som vist tidligere i tråden, så får man en dipp i LH før EL blir.

Se svaret mitt over ang hvor lenge holde testen i urinen.

Ser ut som de to nederste er negativ, så da har du EL i dag eller i morgen. De tre før det er positiv. Som vist tidligere i tråden, så får man en dipp i LH før EL blir.

Så hvor lenge man holder stripsen i urin betyr ikke noe?

Spørs hvilken test du bruker. Hva står det på bruksanvisningen? På de jeg bruker så står det minst 5 sekunder, og jeg holder det noen sekunder lenger til jeg ser at det blir sugd opp og når fargen, og litt til. Og det blir fort nærme 10 sekunder da.

Så ikke at du hadde svart[emoji30] Beklager.

Det står ikke noe på testen, kun at svaret må leses av innen 10 min.

Huff, blir så usikker.

24150a13015b3ee7ad44b6c47594dfd0.jpg

Sånn ser den ut. Kjøpt på eBay[emoji849]
Der står det 3 sek. Kan jeg bare se bort fra hele testinga da? [emoji30]

Så ikke at du hadde svart[emoji30] Beklager.

Det står ikke noe på testen, kun at svaret må leses av innen 10 min.

Huff, blir så usikker.
Det går så bra :) ikke alt man får med seg alltid :)

24150a13015b3ee7ad44b6c47594dfd0.jpg

Sånn ser den ut. Kjøpt på eBay[emoji849]
Der står det 3 sek. Kan jeg bare se bort fra hele testinga da? [emoji30]
Står det max 3sek? For i løpet av så kort tid så rekker det jo ikke å suge så mye opp.
Har aldri brukt disse testene så vet ikke hvor ømfientlig de er hvis det er at de har fått for mye. Ville ha fortsatt testinga og sett hvordan de blir fremover. Er de bare svak/svakere så kan det jo hende at du likevel har hatt EL nå, selv om du hadde dyppet testene for lenge.

Så hvor lenge man holder stripsen i urin betyr ikke noe?
Ikke de jeg har brukt, men noen stripser som tydeligvis kanskje denne er så kan det være en max tidsgrense.

Det går så bra :) ikke alt man får med seg alltid :)

Står det max 3sek? For i løpet av så kort tid så rekker det jo ikke å suge så mye opp.
Har aldri brukt disse testene så vet ikke hvor ømfientlig de er hvis det er at de har fått for mye. Ville ha fortsatt testinga og sett hvordan de blir fremover. Er de bare svak/svakere så kan det jo hende at du likevel har hatt EL nå, selv om du hadde dyppet testene for lenge.

Ikke de jeg har brukt, men noen stripser som tydeligvis kanskje denne er så kan det være en max tidsgrense.

Takk for svar! Du er gull[emoji173]️

Jeg testa to stk i samme urin i natt (klarte ikke sove[emoji849]). En på 3-4 sek og en på 10-12 sek.
Samme utslag på begge[emoji4][emoji1360]
Så da satser jeg på at det stemmer og at jeg har EL nå! [emoji1376]

Hmm.. Lurer litt på om den var positiv enten rett før eller rett etter den testen jeg la ut i går jeg altså. For nå er den skikkelig svak, på ordentlig konsentrert urin. [emoji57] Var kanskje litt dumt å ta en tempepause denna pp, er ganske greit å få det bekrefta liksom [emoji28]
6360916adf4c000f20d654d06072ef7e.jpg

Takk for svar! Du er gull[emoji173]️

Jeg testa to stk i samme urin i natt (klarte ikke sove[emoji849]). En på 3-4 sek og en på 10-12 sek.
Samme utslag på begge[emoji4][emoji1360]
Så da satser jeg på at det stemmer og at jeg har EL nå! [emoji1376]
Så bra at det ikke var noe forskjell :) Lykke til med EL og kommende dpo-land :)

c6bd54014695ec0e71210838a3616087.jpg

Krysser alt for at det klaffer! Antar eggløsning var i går (kjentes sånn), eller i dag. [emoji848]

Har kjøpt Wild Yam, men usikker på om jeg tør å prøve det. Redd for å rote til alt.

Hva tror dere? [emoji1311][emoji1] den blå er fra tostreker.no og den lilla/rosa fra eBay. Den ene positiv og den andre negativ slik jeg kan se det.. samme urin... jaja EL er vel i nærheten [emoji1317]
2e2bce16c5c3312a85b56a0bb9690c47.jpg

Fortsatt like negativ. CD18

428c6e2b0eaf9e4b586e95c546876d4f.jpg

Er det normalt at testen blir positiv etter den har tørket? Hadde positiv 24 og 25. Mai og negativ 26. Men ryddet i skuffen i sta og nå var 26. Positiv. Altså leeeeenge etter jeg tok den. Har jeg regnet eggløsningen feil da eller er testen negativ selcom den var positiv lenge etterpå?

Er det normalt at testen blir positiv etter den har tørket? Hadde positiv 24 og 25. Mai og negativ 26. Men ryddet i skuffen i sta og nå var 26. Positiv. Altså leeeeenge etter jeg tok den. Har jeg regnet eggløsningen feil da eller er testen negativ selcom den var positiv lenge etterpå?
Jeg hadde det rundt EL i forrige syklus. Ihvertfall i et par dager før positiv test.
Vet ikke hva som er vanlig da, men har skjønt det er dumt å lese av etter tidsfristen for det resultatet kan ikke stoles på ;)

Hva tror dere? [emoji1311][emoji1] den blå er fra tostreker.no og den lilla/rosa fra eBay. Den ene positiv og den andre negativ slik jeg kan se det.. samme urin... jaja EL er vel i nærheten [emoji1317]
2e2bce16c5c3312a85b56a0bb9690c47.jpg
Ja si det hva som er rett av de. Men de blåe fra tostreker står det at den ikke er så sensitiv som andre. De grønne fra tostreker er mye bedre. De jeg bruker.

Jeg bruker dagen før og dagen etter de to dagene jeg har positiv test, at de testene er negativ men blir positiv lenge etter tiden og når de tørker.

Æsj! Idag fikk set gæli med testinga... testet på noe utvannet urin (1,5t siden forrige dobesøk) og så glemte jeg å lese av testen innen 5min...

473a09b01e65264aa03f3dbf0ea7c11c.jpg

Negativ? Eller skal den regnes som ugyldig? Tror ikke jeg klarer å holde meg i flere timer før leggetid... [emoji85][emoji848]

Æsj! Idag fikk set gæli med testinga... testet på noe utvannet urin (1,5t siden forrige dobesøk) og så glemte jeg å lese av testen innen 5min...

473a09b01e65264aa03f3dbf0ea7c11c.jpg

Negativ? Eller skal den regnes som ugyldig? Tror ikke jeg klarer å holde meg i flere timer før leggetid... [emoji85][emoji848]
Negativ :)

Back
Topp