Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser ut som den er sterkest på lørdag, men ikke positiv. Kanskje du ikke fikk med LH-toppen på testen og at du har EL i dag. Ville ha fortsatt å testet for å se hvilken vei testene går. Kroppen kan også prøve på en EL, og ikke få det til før den prøver igjen dagen(e) etter.
Kan noen hjelpe meg å si hva de ser her [emoji28]
Prøvde å fjerne dem nå for å se. Og krysset er der fortsatt. FF ble mer sikker, og gav meg helt kryss.Ja du får bare fortsette testinga
Og ang krysset i FF, den bruker gjerne et par dager ekstra på å sette fast kryss når man ikke legger inn EL testsvarene. Gjorde det med meg en gang hvertfall.
Så deilig med tidligere EL daPrøvde å fjerne dem nå for å se. Og krysset er der fortsatt. FF ble mer sikker, og gav meg helt kryss.
Absolutt. Ble bare litt vel tidlig i forhold til hva jeg hadde troddSå deilig med tidligere EL da
Sikkert dumt spm meeen må hele streken være like sterk eller sterkere for positi ? her e halve svak og halve like sterk...testa 3 ganger nå
Like negativHvordan ville dere bedømt disse testene mot hverandre?
CD11
CD13 dag
CD13 kveld
Det jeg egentlig tenker og. Får bare se an på tempen :/ : pLike negativ
Ja [emoji846]
Nesten positiv test ikke pangt unna.Hva tror dere om denne?
Kom helt uventa EL-slim på papiret, kjente litt etter og "fant" mer[emoji23][emoji2]
Så tok jeg denne EL-testen.
Null symptomer på EL. [emoji848]
Har nylig hatt en SA, så føler ikke jeg kjenner kroppen helt igjen enda. [emoji848]